Hoe lang heb je daar over gedaan om tot 2029 te komen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godver 2e vormdipje dit seizoen en ik kan de titel al weer vergeten. Na 22 wedstrijden door een slechte seizoensstart en laatste 2 wedstrijden kut nu 13 punten achter op City. Ieder jaar is er wel een team dat idioot veel wint. Die gasten hebben in totaal 8 punten laten liggen in 22 wedstrijden
Ik speel ook gewoon nog steeds in mijn stadion voor 16000 man, maximale uitbreiding. Bestuur weigert een nieuw stadion te bouwen, waarschijnlijk omdat dit pauperding een jaar of 5 oud is pas
Ben ondertussen (januari 2029) wel bondscoach van Engeland sinds een half jaar. Ze zijn regerend wereldkampioen, dus er staat wel wat te doen voor mij bij de Confederations Cup komende zomer en bij het WK de zomer erna, uitgaande van kwalificatie.
Dat haalde ik in FM12 ook hoor. 2030 toen. Won op het laatst met puur gemak 5x op rij de CL met Ajax. En kreeg toen pas stadion met eigen naam. Toen was ik er klaar mee.quote:
Zitten de 6 jarige spelers van nu dan ook in de database?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat haalde ik in FM12 ook hoor. 2030 toen. Won op het laatst met puur gemak 5x op rij de CL met Ajax. En kreeg toen pas stadion met eigen naam. Toen was ik er klaar mee.
Nee joh. De jongste spelers die er inzitten zijn in het echt 15 ofzo. En daarna komen alleen maar regens. Dus ik speelde toen ook echt met alleen maar regens. Ik had wel een elftal vol Brazilianen en Argentijnenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zitten de 6 jarige spelers van nu dan ook in de database?of is het allemaal verzonnen.
Lijkt me echt niks nee. Vind het juist leuk dat je spelers koopt die je in het echt kent. Denk dat ik het max 4 seizoenen volhoudquote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh. De jongste spelers die er inzitten zijn in het echt 15 ofzo. En daarna komen alleen maar regens. Dus ik speelde toen ook echt met alleen maar regens. Ik had wel een elftal vol Brazilianen en Argentijnen. Dat doe ik tegenwoordig niet meer
Ooh maar met regens is wel leukere uitdaging. Je kan niet meer de bekende spelers en standaardaankopen halen. Maar je moet echt scouten enzo. En ik had al snel een band met die regens hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks nee. Vind het juist leuk dat je spelers koopt die je in het echt kent. Denk dat ik het max 4 seizoenen volhoud
Dit is de enige game die ik gespeeld heb. Ben in de allelaagste Engelse divisie gestart met Boreham Wood en het enige wat nu nog moet gebeuren is het aller laatste stapje naar de Europese top, maar met dat laatste stapje heb ik ontzettend veel moeite. Heb al wel een FA Cup en UEFA Cup als grote prijzen gepakt, maar ik wil het landskampioenschapquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar over gedaan om tot 2029 te komen?
Ik vind het juist leuk regens kopen en hopen dat het de nieuwe messi is ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lijkt me echt niks nee. Vind het juist leuk dat je spelers koopt die je in het echt kent. Denk dat ik het max 4 seizoenen volhoud
Altijd een back up maken van je saves voordat je stopt met spelen met de game waar mee bezig bent.quote:
Die komen allemaal uit je jeugdopleidingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zat laatst even te kijken hoe het zat met regens. Dus een save spelen totaan de regendatum, saven en iedere keer de regens bekijken.
Had ik ineens na een paar pogingen twee Paraguayanen, een Braziliaan, een Uruguayaan, een Surinamer en een Curacauenaar. Zuid-Amerika de gekste.
Daarnaast ook nog een Turk en een Marokkaan.
Rivaalstrijd tussen het 1ste en 2dequote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:21 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik erger me de laatste tijd aan stompzinnige dingen in FM:
1. Laatst moest ik voor de beker tegen mijn tweede elftal. Grappig loting. Begint de wedstrijd valt me op dat het uitvak bomvol zit en de rest van het stadion leeg. Waar zijn ze bij FM bang voor? Dat de supporters van het 1e en het 2e met elkaar op de vuist gaan?
2. Enkele spelers in het tweede waren te slecht voor een contract verlenging. Kregen ze dus niet, maar bleven wel in het tweede zitten zonder contract. Krijg ik ineens 12 berichten van de assistent dat ze ontevreden zijn en eisen dat ze verhuurd worden. Wat is dit voor waanzin? Spelers zonder contract die een plek in het 1e gaan eisen?
3. Mijn voorbereidende trainingen laat ik over aan de assistent. Krijg ik tijdens de wedstrijd advies van hem dat we erg zwak zijn op defensieve standaard werken en dat we er misschien eens op moeten zouden trainen. Wat houdt je tegen klapmongool??
4. Ik heb een Zuid Koreaan in de ploeg, 19 jaar en is basisspeler. Wordt opgeroepen om eind oktober tot eind november mee te doen aan de Aziatische kampioenschappen voor ploegen onder de 23 jaar. Alsof dat al niet ergerlijk genoeg is ( want Champions League) krijg ik een bericht dat hij ontevreden is met het gebrek aan speeltijd en verhuurd wil worden. Hoe kan ik je godverdomme opstellen als je aan de andere kant van de planeet zit??
Zo.. lucht op...
Formatie wordt langzaam beter hoe meer je speelt en ik hou het altijd gewoon op standaard het trainen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:47 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe train je de formatie beter ? En wat trainen jullie tegen zwakkere en betere tegestanders ?
Hmmm moet tegen Man City met QPR maar ben bang dat ik afgeslacht ga worden net als tegen Arsenalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:49 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Formatie wordt langzaam beter hoe meer je speelt en ik hou het altijd gewoon op standaard het trainen.
Welke tacktiek gebruik je ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmmm moet tegen Man City met QPR maar ben bang dat ik afgeslacht ga worden net als tegen Arsenal![]()
quote:
Probeer dit eens :quote:
Die hou je heel simpel tegen, gewoon de VMC's en ML/MR vroeg drukken en op verkeerde been zetten. Komt er geen bal meer bij hun spitsen terechtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:02 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Probeer dit eens :
[ afbeelding ]
Denk dat het wel moet werken aangezien je ook vaak de underdog bent en ik ook met Lille tegen Lyon PSG en OM.
Maar ik sta met deze tacktiek eerste.
Mwah valt mee niemand die het echt lukt omdat het tempo vrij hoog ligtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die hou je heel simpel tegen, gewoon de VMC's en ML/MR vroeg drukken en op verkeerde been zetten. Komt er geen bal meer bij hun spitsen terechtZo won ik net met 4-0 van Alfreton, schoten (op doel) waren 20 (8) tegen 2 (0)
Ja, allemaal eigen jeugd, kennelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die komen allemaal uit je jeugdopleiding
Ik ga het nu proberen, ben echt hard onderuit gegaan tegen City 5-1quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:02 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Probeer dit eens :
[ afbeelding ]
Denk dat het wel moet werken aangezien je ook vaak de underdog bent en ik ook met Lille tegen Lyon PSG en OM.
Mee nemen als wissel ze kunnen ook wel ml spelen soms als het nodig is in de wedstrijdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga het nu proberen, ben echt hard onderuit gegaan tegen City 5-1Wat moet ik met spelers als Taraabt, Park Ji Sung, Granero doen ?
Je moet tacktieken om je selectie heen maken, niet andersom, gewoon zorgen dat je niet te ver naar voren speelt tegen sterke tegenstanders.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga het nu proberen, ben echt hard onderuit gegaan tegen City 5-1Wat moet ik met spelers als Taraabt, Park Ji Sung, Granero doen ?
Donellyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:02 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Probeer dit eens :
[ afbeelding ]
Vorig seizoen bij mij topscorer met 27 goals. Nu 2 uit 7quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:24 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Wat een baas is hij samen met Roux.
Donelly 21 goals nu en Roux 23
Hij moet even inkomenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vorig seizoen bij mij topscorer met 27 goals. Nu 2 uit 7
Forest Green Rovers, de eindbazenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij gaat fijn hier:
[ afbeelding ]
13 wedstrijden te gaan.
Radja Nainggolan , Strootmanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef BDIL het volgende:
Welke Yaya Toure achtige spelers zijn er aan te raden voor op de 2 CM plekken ? Goed meevoetballen maar verdedigend sterk
Bij Algemene Training 'Tacktiek' instellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:47 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe train je de formatie beter ? En wat trainen jullie tegen zwakkere en betere tegestanders ?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, allemaal eigen jeugd, kennelijk.
Bedanktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij Algemene Training 'Tacktiek' instellen.
Fer natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef BDIL het volgende:
Welke Yaya Toure achtige spelers zijn er aan te raden voor op de 2 CM plekken ? Goed meevoetballen maar verdedigend sterk
Als er net nieuwe regens aangemaakt zijn door het spel, zelf gaan scouten naar talentjes. Dan ga je naar de topdivisies van een land en ga je de grootste clubs af met de beste jeugdopleidingen. En dan probeer je in te schatten of die speler een beetje goed is. En hoe meer waard een speler is, hoe beter die speler qua stats is meestal.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:41 schreef BDIL het volgende:
Hoe vinden jullie van die toptalenten ?Meestal zijn de talenten met 4/4,5 sterren best duur 5 miljoen +- en mijn transferbudget is niet echt aanzienlijk groot
Baasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als er net nieuwe regens aangemaakt zijn door het spel, zelf gaan scouten naar talentjes. Dan ga je naar de topdivisies van een land en ga je de grootste clubs af met de beste jeugdopleidingen. En dan probeer je in te schatten of die speler een beetje goed is. En hoe meer waard een speler is, hoe beter die speler qua stats is meestal.
Als je wat leuke spelers hebt gevonden stuur je je scouts eropaf.
Lijstje met regen data:
http://www.aidtheboss.com/football-manager-2013-regen-dates/
Enkele landen waar goede regens vandaan komen zijn Frankrijk, Brazilie en Duitsland.
En ik krijg vaak spelers aangeboden, en die kan je soms ook nog eens transfervrij aantrekken. Zo heb ik flinke winsten gemaakt!
En je kan aan je bestuur vragen of je je transferinkomsten kan herinvesteren, dus als je een speler verkoopt voor 500k ofzo, en 50% daarvan wordt toegevoegd aan je transferbudget, dan kan je meer spelers halen.
Frankrijk, Duitsland, Brazilië en Argentinië. De rest hoef je niet te scouten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als er net nieuwe regens aangemaakt zijn door het spel, zelf gaan scouten naar talentjes. Dan ga je naar de topdivisies van een land en ga je de grootste clubs af met de beste jeugdopleidingen. En dan probeer je in te schatten of die speler een beetje goed is. En hoe meer waard een speler is, hoe beter die speler qua stats is meestal.
Als je wat leuke spelers hebt gevonden stuur je je scouts eropaf.
Lijstje met regen data:
http://www.aidtheboss.com/football-manager-2013-regen-dates/
Enkele landen waar goede regens vandaan komen zijn Frankrijk, Brazilie en Duitsland.
En ik krijg vaak spelers aangeboden, en die kan je soms ook nog eens transfervrij aantrekken. Zo heb ik flinke winsten gemaakt!
En je kan aan je bestuur vragen of je je transferinkomsten kan herinvesteren, dus als je een speler verkoopt voor 500k ofzo, en 50% daarvan wordt toegevoegd aan je transferbudget, dan kan je meer spelers halen.
Hoeveel geld heb je ervoor ?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef BDIL het volgende:
Niet veel man op dit moment, hoop in de wintertransfer periode 3/4 spelers te verkopen om een aardig budget weer te hebbenquote:
Rio Mavuba van Lille is wel een goede speler alleen weet niet hoeveel ze willen voor hem.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet veel man op dit moment, hoop in de wintertransfer periode 3/4 spelers te verkopen om een aardig budget weer te hebben
Wat is het verschil tussen een Ligabeker en de Franse beker?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:25 schreef dennis3d het volgende:
Ligabeker gewonnen
Competitie gewonnen met nog 4 wedstrijden tegaan.
Alleen nog de Franse beker winnen
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Ligabeker en de Franse beker?
Kan gebeuren zoiets zit er wel is tussen ook als je een Man City heb of wat dan ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:38 schreef BDIL het volgende:
Sta sinds de formatie wijzeging 7e in de BPL met QPRAlleen van Tottenham 1-0 uit verloren en 3-3 tegen Wigan thuis
Stond 3-0 voor
![]()
Samba Kanouté?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:14 schreef BDIL het volgende:
Ik raad iedereen om Samba te kopen als CB wat een baas
Scoort nu een hattrick net na mijn uitspraakquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:45 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Kan gebeuren zoiets zit er wel is tussen ook als je een Man City heb of wat dan ook
Welke club heb je onder je hoede?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:17 schreef dennis3d het volgende:
Ik heb nu 23 miljoen TB.
Ik zoek een spits en een goede verdediger iemand nog tips ?
Rodaquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:19 schreef alf89 het volgende:
Zojuist begonnen met seizoen 2 met Athlone in Ierland.
Athlone speelde in de op één na hoogste competitie van het land. Hoewel de club nog een aardige historie heeft voor Ierse begrippen met enkele kampioenschappen stelt de ploeg tegenwoordig niks voor.
Ik heb dan ook allemaal spelers op amateurcontract gecontracteerd. De spelers met een salaris met meer dan 100 euro per week heb ik weg gedaan. Daar waren de financiën niet naar. De rest van het team werd aangevuld met de jeugdspelers uit de goede jeugdopleiding die de club heeft. De grootste kostenpost is dan ook het onderhouden van de jeugdopleiding.
Met het team begon ik zeer sterk. De eerste 5 wedstrijden gewonnen en stond fier bovenaan. Daarna kwam al snel de klad erin. Gelukkig is deze competitie een zeer matige en speelt iedereen zeer wisselvallig. Alleen Limerick was een team dat constant speelde. Zij werden dan ook terecht kampioen.
Plek twee en drie spelen playoffs tegen elkaar voor promotie. Ik eindige met het enige geluk op de tweede plaats. Na de playoff tegen een club met een veel te lastige naam te hebben gewonnen, mocht ik tegen de nummer op-één-na-laatst van de eredivisie spelen.
De uitwedstrijd werd gemakkelijk met 4-2 gewonnen en de thuiswedstrijd eindigde in 1-1.
Kortom direct promotie met een team dat bestaat uit amateurs terwijl de rest van de competitie wel contractspelers heeft.
Nu wel de goede spelers een contract gegeven en 3-tal eredivisiewaardige spelers aangetrokken.
Daarnaast nog twee topjeugdspelers voor Ierse begrippen in mijn jeugdopleiding gekregen en direct in het eerste team betrokken. Nu maar eens kijken of ik een vuist kan maken in de eredivisie.
Ik houd de salariskosten erg laag, zodat ik de financiën een flinke boost kan geven. Zo probeer ik nu even wat gas terug te nemen om zo volgend seizoen het gaspedaal flink in te kunnen trappen.
Het enige wat ik nu moet doen, is lijfbehoud.
LOSC Lillequote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke club heb je onder je hoede?
Bony!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:27 schreef dennis3d het volgende:
[..]
LOSC Lille
En dit is mijn eerste seizoen van deze game dus nog geen leuk regens.
Bony wil Vitesse 20 miljoen voor en Doria willen ze 15 voor maar zal naar de italianen kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bony!
Soms kun je hem voor rond de 10 miljoen oppikken, altijd doen als dit een mogelijkheid is.
Als verdediger zou ik kijken naar Doria (heel goedkoop vaak), is bij mij van 750k aankoopbedrag naar 14.6 miljoen waarde gegaan in 3 jaar. Verder kun je kijken naar 2 Italianen: Capuano en Bellusci, bevallen mij ook goed.
Doria is met de huidige update onbetaalbaar gewordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:44 schreef Typisch het volgende:
Heb Bony en Doria in het eerste seizoen gehaald in mijn Southampton game en die 2 Italianen na het eerste seizoen. Degelijke spelers die niet achterlijk duur waren volgens mij.
roda heeft een best wel leuk team. Malki, hupperts, donald en sutchuim zijn wel spelers die het aardig doen bij mij. Volgend jaar Veijnovic erbijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Roda
Net van ze verloren met 5-1 uit
Nu wel 2-0 voor tegen Utrecht uit
Ah, sucks. Ik speelde nog met een oude database gelukkig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doria is met de huidige update onbetaalbaar geworden
Aardig seizoen gedraaid zo te zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eindstand in de BSP:
[ afbeelding ]
Ik won de laatste wedstrijd met 3-0 van Wrexham. Helaas wist Fleetwood met 5-0 van Grimsby (15e) te winnen, dus speel ik de playoffs tegen Wrexham, en als ik win tegen de winnaar van Fleetwood - Stockport (zal vast wel Fleetwood worden dan)
Boeit me eigenlijk weinig of ik promoveer of niet, zolang ik York en Fleetwood maar kwijt ben
Die Schneuwely (ofzo)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef ekisyo het volgende:
[..]
roda heeft een best wel leuk team. Malki, hupperts, donald en sutchuim zijn wel spelers die het aardig doen bij mij. Volgend jaar Veijnovic erbij.
geen idee wie je bedoelt? de Beule?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die Schneuwely (ofzo)
Irritantste speler!
Zal zo ff kijken, ben nu bezig tegen Hapoel.quote:
Dat is gewoon de andere club die wil hem eigenlijk niet kwijt en anders moet je dat betalen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef daeh het volgende:
Ik wou zo straks een buitenspeler met een marktwaarde van 140k kopen. Vervolgens komt mijn scout met de mededeling dan die 4m kost.
Wat is het systeem hier achter? Want ik heb toen een speler die 150k waard voor 1m te koop gezet maar dan word hij ineens niet verkocht?
Marco Schneuwly, speelt sinds 2015 bij Roda. Daarvoor speelde hij bij Thun, uit Zwitserland. En daarvoor bij Young Boys Bern.quote:
waarom is die dan zo irritantquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Marco Schneuwly, speelt sinds 2015 bij Roda. Daarvoor speelde hij bij Thun, uit Zwitserland. En daarvoor bij Young Boys Bern.
Omdat 'ie altijd tegen me scoortquote:
ow haha begrijp ik ;p. poule is te doen opzich.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat 'ie altijd tegen me scoort
In de EL zit ik in groep L, moet tegen Rubin Kazan, Borussia M'gladbach en Trabzonspor! Ben benieuwd
Ja ik zie wel. Dit is sowieso het verst dat ik ooit ben gekomen in de EL. Vorig seizoen kwam ik niet verder dan de 3e Kwal. ronde, tegen Getafe.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:49 schreef ekisyo het volgende:
[..]
ow haha begrijp ik ;p. poule is te doen opzich.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nog uit 2-0 te verliezen thuis met 3-0 Malaga ff uit de Champions League gekegeld
Klinkt normaal gesproken niet heel denderend, maar bij mij is Malaga de enige club wereldwijd met een 5* reputatie
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoppa, missie geslaagd:
- FA Tropy gewonnen door Forest Green in de verlenging met 4-1 te verslaan (absurd, want na 90 min was het nog 0-0);
- Eerste ronde nacompetitie over 2 wedstrijden 3-3 tegen Wrexham gespeeld en met penals gewonnen;
- Tweede ronde nacompetitie met 4-1 van Fleetwood verloren,
Ik heb de beker èn ben de twee sterkste tegenstanders kwijt. Aangezien de degradatieclubs uit de NP2 zwak zijn (Crewe en Aldershot) zie ik mezelf komend seizoen wel naar de NP2 promoveren
Borehamquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De BSP neemt afscheid van de volgende degradanten: Braintree, Kettering, Barrow en Southport, en mag promovendi Blythe, Stalybridge, Boreham Wood en Salisbury verwelkomen
Ik wist dat er hier iemand met de Bastards speelde (zo noemde je ze toch?)quote:
Netjesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even een stevige verbetering voor de AMR gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle 2 te duur sinds de laatste update is het te gek voor woorden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:32 schreef ekisyo het volgende:
[..]
ademilson is wel een goeie maar denk dat die te duur is. Bony?
quote:
Nee? Heb het regelmatig gehad.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezien
[ afbeelding ]
Het debiele is dat John als beste spits wordt gezien, maar hij scoort echt nauwelijks. Dat doet Gary Wales (34 goals in 44 wedstrijden) toch een stuk beterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Heb het regelmatig gehad.
Misschien zie je dat vaker op een hoger niveau?
Het gaat dan ook vaak om spelers die verschrikkelijk slecht zijn
Wat is het verschil tussen die 2 in afwerking, koelbloedigheid en positie kiezen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het debiele is dat John als beste spits wordt gezien, maar hij scoort echt nauwelijks. Dat doet Gary Wales (34 goals in 44 wedstrijden) toch een stuk beter
Ik heb dit ook nog niet eerder gezienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezien
[ afbeelding ]
Aanvallend gaat het om 'zonder bal'quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen die 2 in afwerking, koelbloedigheid en positie kiezen?
Een 1.0quote:
Ik heb dat berichtje ook nooit gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Heb het regelmatig gehad.
Misschien zie je dat vaker op een hoger niveau?
Het gaat dan ook vaak om spelers die verschrikkelijk slecht zijn
En dat ook nietquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik heb dit ook nog niet eerder gezien
Ik welquote:
Dank je. Ik vind het zelf altijd leuker om dit soort verhalen te lezen, zodat je kunt zien wat voor carrière mensen maken. Slechts kampioen worden met spelers die je door andere gamers worden aangeraden, vind ik niet zo leuk om te lezen. Doe er dan even een verhaaltje bij. Dat leest altijd leuk.quote:
Ligt aan je spelers, met houthakkers uit de Blue Square South zou ik niet short gaan spelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat de beste manier van passen is bij de 4-5-1 inverted pyramid; direct of kort? Ik speel gebalanceerd aanvallen.
Ik zit in de Blue Square Premierquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Ligt aan je spelers, met houthakkers uit de Blue Square South zou ik niet short gaan spelen.
Weet het wel zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
Nog maar even FM aanzwengelen, zodat ik dadelijk lekker kan slapen.
Zal wel weer later dan 02:00 uur worden![]()
Idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:04 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dank je. Ik vind het zelf altijd leuker om dit soort verhalen te lezen, zodat je kunt zien wat voor carrière mensen maken. Slechts kampioen worden met spelers die je door andere gamers worden aangeraden, vind ik niet zo leuk om te lezen. Doe er dan even een verhaaltje bij. Dat leest altijd leuk.
Hij lacht er zelf ook omquote:
Geen idee.....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe doe je spelers niet meer beschikbaar stellen voor het 2de elftal?
Op de spelernaam klikken > Selectie > Beschikbaar voor 2e elftal klikken, dan gaat dat bolletje weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe doe je spelers niet meer beschikbaar stellen voor het 2de elftal?
Ok thx.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op de spelernaam klikken > Selectie > Beschikbaar voor 2e elftal klikken, dan gaat dat bolletje weg.
4 CBquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:44 schreef Typisch het volgende:
Het er iemand ervaring met een tactiek zonder buitenspelers? Ik kom in mijn game maar niet aan goede buitenspelers en speel nu met 1 echte buitenspeler op rechts (Weiss) en een nummer 10 op links (Wellington Nem of Ramírez bijvoorbeeld).
Ik speel met een vlakke 4-4-2, waarbij de buitenste middenvelders 'wide midfielder' zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:44 schreef Typisch het volgende:
Het er iemand ervaring met een tactiek zonder buitenspelers? Ik kom in mijn game maar niet aan goede buitenspelers en speel nu met 1 echte buitenspeler op rechts (Weiss) en een nummer 10 op links (Wellington Nem of Ramírez bijvoorbeeld).
Hoop voor je dat je wint en doe je goed met Lazioquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:15 schreef PirE het volgende:
2 speeldagen te gaan.
[ afbeelding ]
Ik kan nog kampioen worden maar ook de CL mislopen
Complimenti 14.gifquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef PirE het volgende:
Een klassieke choke van Fiorentina
[ afbeelding ]
Lazio kampioen
Knappe prestatie! na 10 duels laatste en na 38 1equote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:36 schreef PirE het volgende:
Een klassieke choke van Fiorentina
[ afbeelding ]
Lazio kampioen
Oh zo zit dat dus, bedankt!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is gewoon de andere club die wil hem eigenlijk niet kwijt en anders moet je dat betalen.
Als jou speler goed speelt kan je hem ook wel voor meer verkopen als hij gewild is.
Kijk eens of je Suk of Janota van GAE los kunt peuteren, of die andere AMC, Wellenberg?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:31 schreef daeh het volgende:
[..]
Oh zo zit dat dus, bedankt!
Wie weet nog een goede, jonge en vooral betaalbare AM (C)? Ik heb als De Graafschap zijnde natuurlijk wel Anco Jansen, maar die was in de eerste instantie door blessures verplaatst naar rechtsbuiten (noem je dat AM (R)?) maar hij is nu zelf ook geblesseerd.. Budget: 300k
Andere spits erin ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het gaat nu echt enorm moeizaam met Mansfield, snap er niks van. Van de slechtste tegenstanders win ik nipt met 1-0 en tegen gemiddelde/betere tegenstanders speel ik 0-0 of 1-1. Heb na 9 wedstrijden ook nog maar 13x gescoord en er al 7 tegen
Ter vergelijking: het normaal slechte Luton knalt er op los met 29 goals en 4 tegen, het veel slechtere Kidderminster heeft 22-9 en Lincoln 24-9. Sta ik daar met m'n 13-7 (nog wel 2e, maar hoe lang gaat dat duren).
Ik heb bijna niks aan de basis veranderd, onderstreepten zijn nieuw:
[ afbeelding ]
En dan is die McLaggon ook nog ff invaller omdat Alberti 3 wedstrijden geschorst is
Wales is m'n beste spits, kerel heeft er in +/- 43 duels ongeveer 34 ingeschoten, dusja.quote:
Terecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan werkvergunningenKrijg net te horen dat de 4e of 5e versterking die ik wilde halen niet mag komen omdat 'ie geen werkvergunning krijgt
Saillant detail: het zijn allemaal Ivorianen.
Dat heb je nou eenmaal in het VK. Ze moeten international zijn of een verschrikkelijk hoge reputatie hebben. Spelers met een hoge reputatie komen niet naar Mansfield dus dan zal je toch echt internationals moeten halen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan werkvergunningenKrijg net te horen dat de 4e of 5e versterking die ik wilde halen niet mag komen omdat 'ie geen werkvergunning krijgt
Saillant detail: het zijn allemaal Ivorianen.
Dus geen Europees voetbal?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat heb je nou eenmaal in het VK. Ze moeten international zijn of een verschrikkelijk hoge reputatie hebben. Spelers met een hoge reputatie komen niet naar Mansfield dus dan zal je toch echt internationals moeten halen.
Ik ging altijd de kleinere afrikaanse nationale ploegen langs op zoek naar internationals die nog in afrika spelen, die kan je soms wel halen.
Ik heb overigens best wel een probleem bij Lazio. Ze hebben 0 home-grown spelers. Geen enkele club en ook geen trained in Italy spelers
quote:
Ik kan gewoon europees spelen. Ik kan maar 17 spelers registreren (en dan nog wat jeugd maar die is waardeloos). Ik heb 1 speler die homegrown is maar die hoef ik niet te registreren omdat hij nog geen 21 isquote:
Je kan gewoon bij het zoekmenu bij zo'n speler aanvinken 'Status eigen kweek > Opgeleid bij club...', krijg je al jouw club's voormalige jeugdexponenten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik kan gewoon europees spelen. Ik kan maar 17 spelers registreren (en dan nog wat jeugd maar die is waardeloos). Ik heb 1 speler die homegrown is maar die hoef ik niet te registreren omdat hij nog geen 21 is. Ik heb nu mijn hele scouting veranderd om zo snel mogelijk spelers te vinden die trained in Italy zijn (wat je nergens kan vinden dus je moet de historie van die spelers gaan doorzoeken
).
Heb net Al Shaarawy gehaald, totaal overbodig omdat hij speelt op een plek waar ik genoeg kwaliteit heb maar hij is homegrown.
Ik krijg net 55 miljoen TV-geld, nice
Je kan in ieder geval in game ook op willekeurige club kiezen als je het spel hebt gemaakt met aantal landen etc waarin je eventueel wil spelen. Die site waar jij het over hebt, geen idee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:39 schreef Happel het volgende:
Spel geïnstalleerd, facepacks, kits en logo's toegevoegd.
Bestaat die site nog waar random een ploeg voor je gekozen kon worden? Zo ja, waar kan ik dat vinden.
Al wat gevonden. Wel heel oud, gebruikte ik vroeger.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:41 schreef Grifte het volgende:
Je kan in ieder geval in game ook op willekeurige club kiezen als je het spel hebt gemaakt met aantal landen etc waarin je eventueel wil spelen. Die site waar jij het over hebt, geen idee.
Bazenspits Moha knalt er ff 4 in tegen RKC, 4-1quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Net even Lazio een pak rammel gegeven met Torino : 6-0
Ik heb Bianchi die er 4 inschootquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bazenspits Moha knalt er ff 4 in tegen RKC, 4-1
Heb even 10x op F5 gedrukt om te zien wat er zoal voorbijkwam, 4x Derby Countyquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Al wat gevonden. Wel heel oud, gebruikte ik vroeger.
http://web.archive.org/we(...)k/clubselector.shtml
Hij had ook de 5-1 kunnen maken, stormde alleen tegen de keeper af, maar z'n schot ging naastquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb Bianchi die er 4 inschoot
is die man ook topscoorder bij jou ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij had ook de 5-1 kunnen maken, stormde alleen tegen de keeper af, maar z'n schot ging naast
Ja, en ook van de ED. Maar we zijn pas 7 wedstrijden verquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
is die man ook topscoorder bij jou ?
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, en ook van de ED. Maar we zijn pas 7 wedstrijden ver
Hoe verbeter ik de jeugdwerving? M'n jeugdopleiding is nu wel Exceptioneel, maar als m'n jeugdwerving beter wordt dan heb ik meer kans dat er talenten bij de regens zitten?
Oh ik zie het al, bij Samenwerkingsverband. Helaas kan ik alleen maar kiezen tussen minder uitgeven en minder investeren in het jeugdscoutingsnetwerk.quote:
scout je al in landen als Brazilie, Frankrijk etc ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, bij Samenwerkingsverband. Helaas kan ik alleen maar kiezen tussen minder uitgeven en minder investeren in het jeugdscoutingsnetwerk.
En Moha is publiekslieveling geworden
Nee, dat vergeet ik steedsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
scout je al in landen als Brazilie, Frankrijk etc ?
Dat had ik tot in de Premier Leaguequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mag niet verder kijken dan UK + Ireland
Is leuk voor erbij, heerlijk om de helft van je eigen ploeg op te roepenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:01 schreef dennis3d het volgende:
Bondscoach is echt saai in FM.
Houd me liever bezig met mijn eigen club en talentjes
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat had ik tot in de Premier League
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Speler (24) die vorig seizoen zijn basisplaats verloren heeft door een blessure en ook niet veel beter meer gaat worden verkocht voor 36.5 miljoen
Plekje kan intern simpel opgevangen worden, heb nog 3 jonge middenvelders over in de selectie die niet veel minder zijn dus alles is dubbel bezet.
Verder wat spelertjes gesleten en verlies op gemaakt en wat talenten die het niet gaan redden verkocht voor een kleine winst en vooral een doorverkoopclausule. Ook ff 8 miljoen meegepakt door een doorverkoopclausule.
Zwaar positieve transferbalans aangezien ik slechts een paar jonkies gekocht heb dit seizoen, misschien komt daar nog iets bij, maar wil vooral ff de clubkas spekken in de hoop dat het bestuur dan op een gegeven moment wel een nieuw stadion neer wil zetten.
En natuurlijk een stuk of 20 spelers uitgeleend.
Ben vooral blij met deze aankoop, mede omdat het een Engelsman is natuurlijk. Techniek en snelheid gaan we aan werken:
[ afbeelding ]
Ik vrees dat ik toch op een gegeven moment een 2-spitsen systeem moet gaan spelen als ik al mijn favoriete spelertjes kwijt wil kunnen
Daar komen wel de meeste bazenregens vandaan zoals je weet . In NL is het toch minderquote:
Goede tips 14.gifquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Frankrijk lijkt echt top, maar veel van die regens beginnen met goede stats en ontwikkelen zich niet heel erg. Zit nog steeds een hoop talent tussen hoor, dat wel, maar zijn toch wat risicovolle aankoopjes, zeker gezien de kosten.
Duitsland heb ik vrij goede ervaring mee en Brazilianen haal ik alleen als ze echt absolute top zijn of heel goedkoop, want vaak zat contracteer je er een op zijn 16e en dan komt hij op zijn 18e en is hij niet veel beter of ik heb dan geen ruimte eigenlijk voor hem. Zo ook een Argentijn, toptalent, maar kwam bij mij niet aan de bak dus goedkoop verkocht en nu is hij voor 18 miljoen doorverkocht (wat mij ook een bak geld opleverde)
Beste is gewoon regens een contract aanbieden op het moment dat ze dat nog niet hebben bij hun club, dan kost het niet te veel en is het niet zo erg als de meeste niks worden. Daar krijg je bijna altijd toch nog wel ongeveer de kostprijs voor terug.
Dat zijn geen echte spelers. Als er te weinig spelers zijn in een team, worden deze aangemaakt zodat de wedstrijden wel gespeeld kunnen worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:45 schreef daeh het volgende:
Ik ben ontslagen bij De Graafschap.. 7 basisspelers na 2 wedstrijden voor minstens 5 maanden geblesseerden toen werd er ineens niks meer gewonnen.. Zo maar eens GAE of Veendam (
) proberen.
Hoe kan het trouwens dat sommige spelers een 'grijze naam' hebben? En als je er dan op klikt kun je er verder helemaal niks mee, zoals scouten of bieden. Het viel me op dat de jeugd van een aantal eredivisie teams dat had en bijna alle jeugd in het buitenland.
Heeft het er ook nog weer mee te maken of je buitenlandse leagues als speelbaar hebt aangevinkt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte spelers. Als er te weinig spelers zijn in een team, worden deze aangemaakt zodat de wedstrijden wel gespeeld kunnen worden.
Dat weet ik niet. Dat zou best eens kunnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:52 schreef daeh het volgende:
[..]
Heeft het er ook nog weer mee te maken of je buitenlandse leagues als speelbaar hebt aangevinkt?
Ik hoor echt bijna iedereen over dit 'probleem'.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:57 schreef Fenomeno het volgende:
Ben pas deze week echt begonnen met FM13 en heb dit topic dit 'seizoen' nog niet echt gevolgd. Maar valt mij op dat mijn spelers echt bizar vaak voor de long shot gaan vergeleken met voorgaande jaren, meer mensen dit 'probleem'?
Oh ok bedankt! Maar eens rekening mee houden als ik straks een nieuwe game aanmaak.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dat zou best eens kunnen.
Hoe meer je aanvinkt als speelbaar, hoe meer echte spelers in het spel zitten, geloof ik.
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, mijn beste speler is een 43-jarige centrale verdediger die niet vooruit komt
Dit gaat een zwaar seizoen worden.
Ik heb alleen maar amateurs onder contract, geen geld om ze een profcontract te geven.quote:
Ja, die berichten zijn echt debielquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is geen geld voor een moederclub. Waar slaat dit nou weer op
Ook geen geld voor een talentendag en mijn enige scout (3 voor beoordelen kwaliteiten, 3 voor beoordelen potentieel) geeft iedereen 5 sterren. Erg behulpzaam.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, die berichten zijn echt debiel
Flikker die scout eruit en zoek een beterequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook geen geld voor een talentendag en mijn enige scout (3 voor beoordelen kwaliteiten, 3 voor beoordelen potentieel) geeft iedereen 5 sterren. Erg behulpzaam.
Ik heb nu 2 rechtsbacks gehaald, een spits, een centrale middenvelder en een verdedigende middenvelder. Mijn selectie is nu in ieder geval groot genoeg om wat wedstrijden te spelen.
Een top trainer op conditie zetten en spelers dagen rust geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef BDIL het volgende:
Wat doen jullie aan de conditie van spelers om 100 % te blijven ?
conditietrainertje met 20 eropquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef BDIL het volgende:
Voor het seizoen op conditie trainen, en voor de rest niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef BDIL het volgende:
Ik dacht dat je voor het seizoen op tactiek moest trainen? Of heb ik dat weer fout gedaan..quote:Op zondag 12 mei 2013 05:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voor het seizoen op conditie trainen, en voor de rest niks.
Zitten wel vaker vreemde dingen in. In een berichtje over mijn verdediger die in belangstelling van Charlton zou staan stond dat hij vorig jaar een onsuccesvolle periode bij een andere club had gehad op uitleenbasis. Hij had als basisspeler een gemiddelde van 7.92 en was Young Player of the Yearquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, die berichten zijn echt debiel
Niks, rouleren tegen mindere tegenstandersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef BDIL het volgende:
Je scouting knowledge is dan waarschijnlijk nog laag, als je je scouts naar andere landen stuurt wordt de lijst bij zoeken groter.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:51 schreef daeh het volgende:
Trouwens als ik zoeken > spelers doe komen er alleen Nederlandse spelers te staan.. Wat doe ik fout?
Buitenlandse scouts inhuren werkt het snelstquote:Op zondag 12 mei 2013 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Weer een nieuwe spits gehaald.
[ afbeelding ]
[..]
Je scouting knowledge is dan waarschijnlijk nog laag, als je je scouts naar andere landen stuurt wordt de lijst bij zoeken groter.
Valt me dan nog mee dat Derby de 0-1 er niet in de 89e in priktequote:Op zondag 12 mei 2013 13:17 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
En daar gaan we dan, seizoen 2029/2030 is aan. Titeljacht is het doel
Edit: Zucht, openen met een 0-0 thuis tegen Derby. Kansen in overvloed, lat een paar keer geraakt en een spiderman-GK tegen, die bal wilde er gewoon niet in.
Dat is zo hatelijk he, had ik vorig seizoen na een geweldige serie tegen Arsenal. Die kregen een dubieuze strafschop in blessuretijd na heel de wedstrijd weggespeeld te zijn. 0-1quote:Op zondag 12 mei 2013 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Valt me dan nog mee dat Derby de 0-1 er niet in de 89e in prikte
Praat me niet van strafschoppenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dat is zo hatelijk he, had ik vorig seizoen na een geweldige serie tegen Arsenal. Die kregen een dubieuze strafschop in blessuretijd na heel de wedstrijd weggespeeld te zijn. 0-1
Voor 20 miljoen vind je 2 super talenten ongetwijfeldquote:Op zondag 12 mei 2013 14:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[ afbeelding ]
Bod van 20 miljoen gekregen, dat gaan we maar doen denk ik, want deze jongen gaat nooit basisspeler worden gok ik. Was wel een fijne en goedkope backup, maar die 20 miljoen ga ik nooit meer kregen anders denk ik en hij zal toch wel binnen 2 seizoenen moeten vertrekken om ruimte te maken voor nieuwe jeugd
Ik heb er juist zo één ooit gehad voor alleen maar de corners en vrije trappen. Stond elke wedstrijd basis en deed eigenlijk alleen die dingen heel goed. Was wel de meest waardevolle speler die ik in mijn team had.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[ afbeelding ]
Bod van 20 miljoen gekregen, dat gaan we maar doen denk ik, want deze jongen gaat nooit basisspeler worden gok ik. Was wel een fijne en goedkope backup, maar die 20 miljoen ga ik nooit meer kregen anders denk ik en hij zal toch wel binnen 2 seizoenen moeten vertrekken om ruimte te maken voor nieuwe jeugd
Kerel gewoon kampioen zijn met Blythquote:Op zondag 12 mei 2013 14:14 schreef alf89 het volgende:
[..]
Ik heb er juist zo één ooit gehad voor alleen maar de corners en vrije trappen. Stond elke wedstrijd basis en deed eigenlijk alleen die dingen heel goed. Was wel de meest waardevolle speler die ik in mijn team had.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je scouting knowledge is dan waarschijnlijk nog laag, als je je scouts naar andere landen stuurt wordt de lijst bij zoeken groter.
Oh ok ik dacht al.. Ik vond maar geen buitenlandse spelers.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Buitenlandse scouts inhuren werkt het snelst
Ligt eraan hoeveel geld je hebt. Als je krap bij kas zit kan een jeugdspeler uit Brazilië best een investering zijn, zeker omdat die altijd een veel groter risico hebben niet te slagen. Dus moet je in het begin heel selectief zijn daarin, op een gegeven moment heb je zoveel geld dat je alles wat iets zou kunnen worden binnen kan halen en als er dan 1 op de 10 slaagt is de investering nog een goede geweestquote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef daeh het volgende:
[..]
[..]
Oh ok ik dacht al.. Ik vond maar geen buitenlandse spelers.
Hoeveel sterren moet die buitenlandse scout hebben dan? Ik heb niet een heel groot budget ofzo.. En dan moet ik zeker in Zuid-Amerika gaan scouten?
Met jullie hulp kom ik er wel
Haha, ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:14 schreef alf89 het volgende:
[..]
Ik heb er juist zo één ooit gehad voor alleen maar de corners en vrije trappen. Stond elke wedstrijd basis en deed eigenlijk alleen die dingen heel goed. Was wel de meest waardevolle speler die ik in mijn team had.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 seizoenskaarten verkopenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste wedstrijd met 0-1 gewonnen van de degradant van vorig jaar. Niet slecht. Alleen jammer dat er weer 2 spelers geblesseerd uit zijn gevallen.
Ik heb maar liefst 30 seizoenskaarten verkocht. Het leeft meer als in Wales kennelijk, waar ik er maar liefst 5 verkocht.
Ik ben ze nog niet tegengekomen. Misschien als je bij de amateurs managed.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
5 seizoenskaarten verkopenDoe je beter dan ik een tijdje terug bij Farnborough, toen verkocht ik er 11! Ik vraag me af of er clubs zijn die minder dan 5 seizoenskaarten verkopen
Heel je team is gewoon B-garnituurquote:Op zondag 12 mei 2013 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegengekomen. Misschien als je bij de amateurs managed.
Overigens zijn mijn fans ontevreden omdat ik met een B-elftal speel, kennelijk. Vreemd, want al mijn beste spelers spelen. Ik heb een goede nieuwe doelman en een goede nieuwe spits aan weten te trekken gelukkig, anders was het helemaal niks geworden.
Eerste 2 potten in de competitie gewonnen, 1 verloren.
In de beker gewonnen van een ploeg die een divisie hoger speelt. Toch lopen de fans te huilen. Kutspel.
Klopt, het is echt een heel treurig niveau. Ik ben al blij als een speler een eigenschap boven de 8 heeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Heel je team is gewoon B-garnituur
De toeschouwers zijn ook mooi. Mijn hoogste recette tot nu toe is 304 euro.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Haha, mooie tijden waren dat. Als ik mijn team in het begin vergelijking met mijn huidige team is het verschil ook echt bizar
Ik heb een keertje Patro Eisden uit de 3e Belgische Divisie (amateurs dus) gemanaged, die lui verkochten nog 140 kaartenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ze nog niet tegengekomen. Misschien als je bij de amateurs managed.
Ik heb nu een tweede scout aangetrokken. Hij heeft 4 voor beiden attributen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een keertje Patro Eisden uit de 3e Belgische Divisie (amateurs dus) gemanaged, die lui verkochten nog 140 kaarten
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, mijn linksback vertrekt ineens eind september naar een club die een divisie hoger speelt. Dat is ruk.
Jezus wat een teamquote:Op zondag 12 mei 2013 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, mijn linksback vertrekt ineens eind september naar een club die een divisie hoger speelt. Dat is ruk.
Hoe doe ik dat? Want zoeken > personeel > scouts vind ik alleen Nederlandse scouts. Ik heb trouwens alleen de Nederlandse database als speelbaar aangevinkt, komt het daardoor dat de buitenlandse jeugd vol grijze spelers zit en ik geen buitenlandse scouts kan vinden?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Buitenlandse scouts inhuren werkt het snelst
Haha, heb je een screentje van hem?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef alf89 het volgende:
Een jeugd speler van 1,72 meter met een gewicht van 114kg in mijn team gekregen.
Lang leve de Ierse competitie, want dit is een van de beste jeugdtalenten die mijn club heeft gehad, volgens mijn assistent.
Late reactie, maar ik doe dat heel vaak. Als het niet bevalt in de winterstop weer weg doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:00 schreef dennis3d het volgende:
Ik kan Stefan de Vrij gratis halen bij met mijn Lille game zal ik dat doen ?
Dit moet ik zien iddquote:Op zondag 12 mei 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, heb je een screentje van hem?
Had hem gehaald en nog geen week later bod van 10 miljoen van Man City dus toen weer verkochtquote:Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Late reactie, maar ik doe dat heel vaak. Als het niet bevalt in de winterstop weer weg doen.Zo had ik Clasie in de zomer van 2015 gratis opgepikt en 1 januari 2016 voor 7 miljoen oid verkocht. Toch snel wat geld bij elkaar.
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:28 schreef alf89 het volgende:
Een jeugd speler van 1,72 meter met een gewicht van 114kg in mijn team gekregen.
Lang leve de Ierse competitie, want dit is een van de beste jeugdtalenten die mijn club heeft gehad, volgens mijn assistent.
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Verdomme, eindelijk een keer als 1e geplaatst bij de CL loting, krijg ik fucking Barca uit pot 2
Verder mijn favoriete PSV en Pilzen, leuke poule
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste wedstrijd met 0-1 gewonnen van de degradant van vorig jaar. Niet slecht. Alleen jammer dat er weer 2 spelers geblesseerd uit zijn gevallen.
Ik heb maar liefst 30 seizoenskaarten verkocht. Het leeft meer als in Wales kennelijk, waar ik er maar liefst 5 verkocht.
Ik zie dit bericht nu pas.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, heb je een screentje van hem?
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:24 schreef alf89 het volgende:
En twee weken later nog maar 78kg.
Mijn conditietrainer is in ieder geval wel goed bezig.
Nu maar hopen dat ie geen contract gaat tekenen bij Obese(USA).
Wat voor database size heb je gekozen?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:33 schreef daeh het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Want zoeken > personeel > scouts vind ik alleen Nederlandse scouts. Ik heb trouwens alleen de Nederlandse database als speelbaar aangevinkt, komt het daardoor dat de buitenlandse jeugd vol grijze spelers zit en ik geen buitenlandse scouts kan vinden?
Sorry dat ik zo veel vraag, heb het spel nu 2 weken in huis en speel het pas 3 dagen. Na ontslagen te zijn bij De Graafschap ben ik begonnen met GAE. Ik ben deze tactiek gaan gebruiken en sta na 1/4e seizoen op een nette 3e plaats.
Dat weet ik niet meer, maar het is niet de grootste, dus dat zal er wel fout zijn gegaan. Eerst dit seizoen afmaken en dan begin ik wel opnieuw met de juiste database.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat voor database size heb je gekozen?
Wat ik zelf altijd doe is ‘custom’ ipv ’small/medium/large’.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:35 schreef daeh het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar het is niet de grootste, dus dat zal er wel fout zijn gegaan. Eerst dit seizoen afmaken en dan begin ik wel opnieuw met de juiste database.
Moet ik dat ook maar eens doen, dank!quote:Op maandag 13 mei 2013 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat ik zelf altijd doe is ‘custom’ ipv ’small/medium/large’.
Daarna kun je bij die custom opties allerlei dingen aanvinken en ik zorg ervoor dat van alle competities die ik geladen heb (playable en non-playable) alle selectiespelers geladen worden. (‘’load all players from first division teams of this country’’ oid)
Spel wordt wel wat trager maar het is ‘t wat mij betreft zeker waard omdat je veel meer keuze hebt in spelers/trainers etc.
Kijk eens op fm.manutd.nl.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:36 schreef InGebruik het volgende:
Ik ga ook eindelijk weer eens beginnen met FM, heb de afgelopen 2 a 3 jaren niet meer gedaan en wil gelijk goed beginnen aan FM 13. Van voorheen weet ik nog wel dat ik altijd kits, logo en facepacks moest downloaden omdat ik me echt stoorde aan van die nep logo's en kits. Mensen nog tips welke ik daarvoor moet pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |