quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Feyenoord eindigt volgend jaar buiten de top 5. Daar wil ik een meijer op leggen
Rekeningnummer staat in je DMquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
en Helpmefok gaat die strijd met mij aan.
Via DM gedaan, afspraak staat en daar mag iedereen nu getuige van zijn!
Heb hem ge'DM'ed.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:02 schreef GGMM het volgende:
Het zou hem sieren zich aan de weddenschap te houden.
Ik ben goed, niet gek.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat je mijn weddenschap niet aanging voor 5 kratten bier dat Feyenoord niet 1ste zou worden.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:02 schreef voelmijvereerd het volgende:
[..]
[..]
Rekeningnummer staat in je DM
Neh, laat maar zitten joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:03 schreef voelmijvereerd het volgende:
[..]
Heb hem ge'DM'ed.
Hoe gaan we trouwens dat kratje bier afhandelen? En doen we hem dan ook samen wegtikken of dat niet?
Klaag hem aan met z'n bakkusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Sterkte, het loopt hier de laatste tijd niet zo lekker met het nakomen van verloren weddenschappen.
Nee zo makkelijk maken we er ons niet van af. Woon jij in 's Lands grootste poel des verderfs of ergens anders? Anders kom ik 'm serieus ff bij je langsbrengen, heb sinds kort toch een 530d met tankpasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, laat maar zitten joh.![]()
Het siert je wel dat je het wel na wilde komen.
het zou je sieren als je je gewoon aan de afspraak houdtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
het zou je sieren als je je gewoon aan de afspraak houdt
misselijk dit hoor
Scherp.quote:
als ik voor een meijer kwam zeuren zou ik ook wel zo fideel zijn om dat kratje nog aan te biedenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt wel ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik voor een meijer kwam zeuren zou ik ook wel zo fideel zijn om dat kratje nog aan te bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |