ok dan vraag ik het maar, waar was je rechterhand?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb even een tekening van GGMM gemaakt met mijn linkerhand:
[ afbeelding ]
Like, retweet en fav
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:29 schreef mrstylo het volgende:
Hahahahahaha
AUB wel afkijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hahahahahaha
AUB wel afkijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stihno approves
Hahahahahaha
AUB wel afkijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Hahahahahaha
AUB wel afkijken:nooit eerder gezien dat jongetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ok dan vraag ik het maar, waar was je rechterhand?
die van mij lijkt beter denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Like, retweet en fav
Die van jou is met rechts gemaakt, en photoshop..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die van mij lijkt beter denk ik
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Like, retweet en fav
Trusten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga slapen, einde bericht.
Houd je veilig.
Slaap ze allen.
Ik ook, eerst echter nog wel even een onyx vangenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd je veilig.
Slaap ze allen.
GGMM had toch een muis nodig?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hoogbejaarde kat komt binnen met een levende muis. Wat fijn.
Rukze en trusten dan maar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, eerst echter nog wel even een onyx vangen
Ik dacht dat jij een honden mens was.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze muis werkte ook niet naar behoren. Klein als hij was, wist ik hem wel te vangen.
Hahahahahaha
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Nee hoor met paint.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van jou is met rechts gemaakt, en photoshop..
Ik ben een dierenmens. Al kan ik mijn weg met mensen ook best vinden. Al gaat het negeren bij de tweede groep ook makkelijker.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd je veilig.
Slaap ze allen.
Hahahahahaha
AUB wel afkijken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al kan ik niet instemmen met zijn smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |