Hahaha wat zit je toch snel op de kast ouwe pik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul jij nou joh. Klojo.
Vanaf nu trek ik m'n steun aan jou in.
binnen 1 minuutquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef voelmijvereerd het volgende:
Wie wil trouwens geld zetten op mijn ban? Ik zeg binnen 6 minuten.
Ik zeg binnen 4 min.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef voelmijvereerd het volgende:
quote:
Hallo aardbeienquote:
Het waren de wat abstracte elementen waardoor ik wat begon te twijfelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vraagteken doet pijn. Ok ik heb er nog geen 5 minuten aan gewerkt, maar dit spreekt voor zich.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga voor 8 minuten. Precies om 00:00quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef voelmijvereerd het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat jij dat ding niet in het kev stroot topic hebt gezet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik eis dat je het opzoekt, dit kan je je fans niet aandoen
Ik heb je net aangemeld in het FA-topic.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef voelmijvereerd het volgende:
Hoeveel afleveringen en hoelang duren die?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daarna naar Twin Peaks kijken, is wel een serie maar ja
Geen idee, maar google eens Paaseiland, daar is de Strootman dynastie ontstaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Top! Die ja! Hoe krijg ik die bende op mijn telefoon?
Die gozer heeft erg gecompliceerde baardgroei. MrStylo heeft nog bijna een vollere baard.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het waren de wat abstracte elementen waardoor ik wat begon te twijfelen.
Paar keer afgeschoren maar hij komt weer terugquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef voelmijvereerd het volgende:
[..]
HMF hiero. Hoe gaat het met je snor?
Johannes! Voor welke club ben jij nou ouwe?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij dat ding niet in het kev stroot topic hebt gezet.
Ja lekker man.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Paar keer afgeschoren maar hij komt weer terug [ afbeelding ]
EN met uwe, ouwe pikkenbaas?
Ik gebruikte het in de livetopic, daarna ging iemand het jatten.. Toen was ik boosquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij dat ding niet in het kev stroot topic hebt gezet.
Ik ben teleurgesteld in je.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je net aangemeld in het FA-topic.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gozer heeft erg gecompliceerde baardgroei. MrStylo heeft nog bijna een vollere baard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |