Omdat nu gat in je hor zit ben je bang ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef sanasoufi het volgende:
Ik haal net mijn hor weg van mijn (slaapkamer)raam...zo'n hor:
[ afbeelding ]
Er zit ineens een groot gat aan de onderkantWat nou als een muis het heeft gebeten en in mijn slaapkamer verstopt zit? Wat nou als een kakkerlak of ander ongedierte het heeft stukgebeten en nu in mijn slaapkamer zit? Ik ben bang
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:17 schreef -supergirl- het volgende:
Vrouwen die bang zijn voor muizenpuhlease
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:19 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Omdat nu gat in je hor zit ben je bang ?
Maar je hebt niet eens iets gezien ?
Zoizo wat kunnen die beestjes je aandoen ?
beide hetzelfde.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:20 schreef Palomar het volgende:
Muizen knagen daar niet aan, dat doen alleen ratten.
gelukkig heb ik dat nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:20 schreef hezdunnah het volgende:
Ze knagen zometeen als jij slaapt aan je piemeltje en als jij wakker wordt is je piemeltje weg.
Alles wat jij daar noemt is lief behalve de kakkerlak maar die heb ik nog nooit ik het echt gezienquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Een hor is sterk! Er zit een ronde gat in en ik kan het stukje 'stof'' niet meer vinden dat weg is gebeten. 100% het werk van een muis, kikker, kakkerlak, vleermuis of iets anders dat ik eng vind. Dit is het einde! Hoe moet ik de nacht doorkomen?
Een kikkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Een hor is sterk! Er zit een ronde gat in en ik kan het stukje 'stof'' niet meer vinden dat weg is gebeten. 100% het werk van een muis, kikker, kakkerlak, vleermuis of iets anders dat ik eng vind. Dit is het einde! Hoe moet ik de nacht doorkomen?
idd en vaak nestelen ze zich in je matras. En als je dan ligt te slapen proberen ze omhoog te graven en knagen dan dwars door jou heen die daar ligt te slapen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Rodawa het volgende:
Muizen komen nooit alleen. En als ze naar binnen komen is dat meestal om te nestelen. Wellicht heb je dus binnenkort een nestje met kleine muizen in huis.
Dat overkwam mijn schoonmoeder ook, dat was echt fantastisch!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd en vaak nestelen ze zich in je matras. En als je dan ligt te slapen proberen ze omhoog te graven en knagen dan dwars door jou heen die daar ligt te slapen.
True story.
Ik wil nu helemaal geen aandacht! Normaal wel, maar ik zit net naar dit te kijken:quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Catch22- het volgende:
Is je grootste angst niet dat je geen aandacht krijgt?
muizen kunnen klimmen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef -supergirl- het volgende:
Maar uhm hoe hoog zit jouw raam. Ratten kunnen niet vliegen ofzo hoor
Moet gelijk denken aan die martel tuigen van vroeger met een kooi en rat op de buik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:22 schreef Palomar het volgende:
[..]
idd en vaak nestelen ze zich in je matras. En als je dan ligt te slapen proberen ze omhoog te graven en knagen dan dwars door jou heen die daar ligt te slapen.
True story.
Pics?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Moet gelijk denken aan die martel tuigen van vroeger met een kooi en rat op de buik.
Gatver. :S
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar niet langs een gladde muur toch
Is echt. Dat deden ze omdat de rat dan een uitweg zoekt, en als er iets overheen zit waar ze niet doorheen kunnen, dan is menselijk vlees dus de enige uitweg.quote:
een buitenmuur is nooit gladquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar niet langs een gladde muur toch
godverdegadverquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Is echt. Dat deden ze omdat de rat dan een uitweg zoekt, en als er iets overheen zit waar ze niet doorheen kunnen, dan is menselijk vlees dus de enige uitweg.
Dit idee dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit idee dus.Lekker man. Echt opwindend ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dit idee dus.wat is hier mis mee??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 20:06 schreef sanasoufi het volgende:
begin ik paniekerig en bang te worden.......
....Daarna ga ik altijd bang naar huis. En dan begint de ellende: 3 weken doodsbang zijn....
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:44 schreef sanasoufi het volgende:
WATTT ik moet mijn ID dus goed in de gaten houden, want een vingerafdruk geven....IK BEN BANG
quote:Op maandag 8 april 2013 08:12 schreef sanasoufi het volgende:
Ik ben zo bangnee, ik kan dit niet aan
wat moet ik doen?
HELP!
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef sanasoufi het volgende:
meen je die?
Ik zou nu bang zijn en naar de oogarts rennen. Stel dat zo'n flitspaal schadelijk is?
quote:Op maandag 8 april 2013 07:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee, dan zeggen ze dat ik uitgeschreven benIk ben zo bang
quote:Op maandag 8 april 2013 06:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik kan slapen dankzij jou![]()
Ik was zo bangIk dacht dat ze me hadden uitgeschreven
Misschien heb je een angststoornis, Sanasoufi? Ik zou je eens laten nakijken.quote:
Ja, jij vroeg om pics.quote:
Niks, dat zeg ik ook niet. Moet kunnen natuurlijk. Dit doe ik ook altijd als mijn zusje niet goed voor me kookt.quote:
[..]
Dit idee dus.Oh thanks was al aant zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
Serieus joh, je bent 8 jaar en helemaal alleen thuis, geloof je het zelf nog wel.. ?!?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:28 schreef sanasoufi het volgende:
Ik gebied jullie allemaal wakker te blijven en me te steunen! Ik ben namelijk ook nog eens alleen in huis
echte mannenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De vleeswond. Dat is niet helemaal oké lijkt me
echte mannen accepteren hun dood en genieten er ook nog van. zo niet zie TSquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
De vleeswond. Dat is niet helemaal oké lijkt me
z,n ma neukt de buurman, en z,n pa de buurvrouw dus kan wel kloppen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
[..]
Serieus joh, je bent 8 jaar en helemaal alleen thuis, geloof je het zelf nog wel.. ?!?
Echte mannen accepteren geen dood door opgegeten te worden door een rat. Alleen nichten sterven zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef d12 het volgende:
[..]
echte mannen
[..]
echte mannen accepteren hun dood en genieten er ook nog van. zo niet zie TS
Ik accepteer mijn dood, geen probleem ben ik niet bang voor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef d12 het volgende:
[..]
echte mannen
[..]
sws nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Echte mannen accepteren geen dood door opgegeten te worden door een rat. Alleen nichten sterven zo.
van pijn woord je hard, het ergste lijkt me dat je voelt dat dat beest lekker aan het genieten is van jou.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik accepteer mijn dood, geen probleem ben ik niet bang voor.
Maar pijn dat is echt mijn grootste angst
Behalve dan dat HIJ/TS volgens deze reactie geen 'piemeltje' heeft en dus geen jongen/man is!quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef d12 het volgende:
dat vrees ik dus ook....alleen wat doen ze daar zo lang?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:29 schreef mvdejong het volgende:
En je moet eens denken hoe groot de kakkerkak moet zijn geweest die dit gat gemaakt heeft !
Ach, ik heb verschillende keren geslapen met een (meestal beschadigde) muis die mijn kat had aangedragen. Die muis was dan achter mijn klerenkast gevlucht, en dat had me dag gekost om die erachter vandaan te krijgen. Dus gewoon wachten, ofwel de muis kwam een keer tevoorschijn en kreeg Julius weer in zijn nek, en het was einde oefening, of de muis overleed, en dan was het een paar dagen 's ochtends insecticide achter de kast spuiten (tegen de maden) en 's avonds deo (tegen de rottings-geur, om te kunnen slapen).
De mol en de zwarte rat die hij op mijn slaapkamer deponeerde waren gelukkig wel morsdood (tegen de tijd dat ik wakker werd en op het beest stapte resp. het beest zag).
Nee dat lijkt me niet het ergste. Wat denk je dat die rat dat lekker vind om aan jouw vieze Gore ongewassen vlees te komen, die is doodsbang en wil gewoon weg daar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef d12 het volgende:
[..]
van pijn woord je hard, het ergste lijkt me dat je voelt dat dat beest lekker aan het genieten is van jou.
Ik ben je nog niet tegengekomen nee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef d12 het volgende:
[..]
ooit wel eens een nicht in daglicht gezien??
als de oijn je teveel word val je weg, zo niet veel geluk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me niet het ergste. Wat denk je dat die rat dat lekker vind om aan jouw vieze Gore ongewassen vlees te komen, die is doodsbang en wil gewoon weg daar.
Nee het is de pijn waar ik bang van ben
Ratje zou mij niet opeten. Dieren houden van mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef d12 het volgende:
[..]
als de oijn je teveel word val je weg, zo niet veel geluk.
hij vreet je niet op, hij maakt alleen een gat in je lichaam.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ratje zou mij niet opeten. Dieren houden van mij
Nee hij raakt me met geen tandje aan geloof dat maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:42 schreef d12 het volgende:
[..]
hij vreet je niet op, hij maakt alleen een gat in je lichaam.
supergirl ju bent egt heel erg sexy als je dit soort reacties plaatst. Wanneer gaan we is een keer date doen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ratje zou mij niet opeten. Dieren houden van mij
gast doorzoek je kamer gewoon.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:46 schreef sanasoufi het volgende:
watwat heb ik aan dit soort reacties? Ik ben mooi en alleen thuis op dit moment...goed dat is niet waar...ik + ongedierte.
Ik heb tot nu toe muizen en kikkers in onze tuin gezien.....dus ik vermoed dat er door een muis een gat in mijn hor is gemaakt
Een muis die leefde probeerde meestal binnen een uur of twee weer te vluchten, en daar zat Julius dan op te wachten. Muis dood en opgegeten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat vrees ik dus ook....alleen wat doen ze daar zo lang?
Gedaan, maar als die achter de kasten zit kan ik dat toch niet zien. Trouwens als ik het zie wat moet ik dan?quote:
ik wil het niet zienquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Een muis die leefde probeerde meestal binnen een uur of twee weer te vluchten, en daar zat Julius dan op te wachten. Muis dood en opgegeten.
Maar het is dus ook voorgekomen dat de muis door Julius al te zwaar was beschadigd, en achter de kast overleed en daar wegrotte (dat duurt een dag of 4-5). Bij het plaatsen van de nieuwe klerenkast 2 maanden geleden moest ik dus ook stoffelijke resten ruimen. Dat was ook het geval toen ik een paar jaar geleden mijn zolder leeghaalde voor een herinrichting, toen kwam ik er eibdelijk achter waar die muis was gebleven waarvan mijn neus me vertelde dat die op zolder was overleden.
Julius (en zijn broertje Caesar) zijn niet meer, ik heb nu 4 nieuwe heren, die heel, heel erg enthousiast worden van de voorbijvliegende vogeltjes. Benieuwd hoe dat gaat als die binnenkort naar buiten mogen. Alleen zijn die (nog) niet zo verbonden met me dat ik denk dat ze hun prooi bij mij gaan droppen.
Vind je dat leuk ofzo? Dat je katten beestjes doodmaken. Ik probeer ze altijd nog te redden (wat al meerdere keren is gelukt, kikker muis én een vogeltje gered) die papzak van ons krijgt thuis al genoeg te vreten hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Een muis die leefde probeerde meestal binnen een uur of twee weer te vluchten, en daar zat Julius dan op te wachten. Muis dood en opgegeten.
Maar het is dus ook voorgekomen dat de muis door Julius al te zwaar was beschadigd, en achter de kast overleed en daar wegrotte (dat duurt een dag of 4-5). Bij het plaatsen van de nieuwe klerenkast 2 maanden geleden moest ik dus ook stoffelijke resten ruimen. Dat was ook het geval toen ik een paar jaar geleden mijn zolder leeghaalde voor een herinrichting, toen kwam ik er eibdelijk achter waar die muis was gebleven waarvan mijn neus me vertelde dat die op zolder was overleden.
Julius (en zijn broertje Caesar) zijn niet meer, ik heb nu 4 nieuwe heren, die heel, heel erg enthousiast worden van de voorbijvliegende vogeltjes. Benieuwd hoe dat gaat als die binnenkort naar buiten mogen. Alleen zijn die (nog) niet zo verbonden met me dat ik denk dat ze hun prooi bij mij gaan droppen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vind je dat leuk ofzo? Dat je katten beestjes doodmaken. Ik probeer ze altijd nog te redden (wat al meerdere keren is gelukt, kikker muis én een vogeltje gered) die papzak van ons krijgt thuis al genoeg te vreten hoor
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:03 schreef -supergirl- het volgende:
Meneer sanasoufi, wilt u zich alstublieft niet meer gedragen als een arrogant gestoord Libanees trutje en stoppen met dit account? Kijk, van mij bent u van harte welkom op Fok, maar wel als de dikke kalende 53-jarige man die u bent en niet verstopt achter zon trollaccountje.
Vriendelijke groet,
Spg
Ik wil verdomme ook eens wat spacecake proberenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef PriesterB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik liet bijna mijn spacecake vallen.
Het is gewoon natuurlijk gedrag van die kat, en zonder de vrijlopende huis-katten en zwerf-katten zouden we overspoeld worden door een knaagdieren-plaag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vind je dat leuk ofzo? Dat je katten beestjes doodmaken. Ik probeer ze altijd nog te redden (wat al meerdere keren is gelukt, kikker muis én een vogeltje gered) die papzak van ons krijgt thuis al genoeg te vreten hoor
Juist.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:06 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het is gewoon natuurlijk gedrag van die kat, en zonder de vrijlopende huis-katten en zwerf-katten zouden we overspoeld worden door een knaagdieren-plaag.
Trouwens, een kat wiens prooi wordt afgepakt leert snel. Tommy, een van de katten die we hadden toen ik nog thuiswoonde joeg op de mussen op de waslijnen (totdat hij voor de 2e keer 12 m omlaag was geploft).
De eerste mus haalde ik onbeschadigd uit zijn bek.
De tweede mus had hij met zijn oversized hoektanden volkomen doorboord en was morsdood.
Elke volgende mus leefde nog wel, maar was onherstelbaar beschadigd.
In de coffeeshop ..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil verdomme ook eens wat spacecake proberenwaar haal je dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |