quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:03 schreef -supergirl- het volgende:
Meneer sanasoufi, wilt u zich alstublieft niet meer gedragen als een arrogant gestoord Libanees trutje en stoppen met dit account? Kijk, van mij bent u van harte welkom op Fok, maar wel als de dikke kalende 53-jarige man die u bent en niet verstopt achter zon trollaccountje.
Vriendelijke groet,
Spg
Ik wil verdomme ook eens wat spacecake proberenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:04 schreef PriesterB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik liet bijna mijn spacecake vallen.
Het is gewoon natuurlijk gedrag van die kat, en zonder de vrijlopende huis-katten en zwerf-katten zouden we overspoeld worden door een knaagdieren-plaag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vind je dat leuk ofzo? Dat je katten beestjes doodmaken. Ik probeer ze altijd nog te redden (wat al meerdere keren is gelukt, kikker muis én een vogeltje gered) die papzak van ons krijgt thuis al genoeg te vreten hoor
Juist.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:06 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het is gewoon natuurlijk gedrag van die kat, en zonder de vrijlopende huis-katten en zwerf-katten zouden we overspoeld worden door een knaagdieren-plaag.
Trouwens, een kat wiens prooi wordt afgepakt leert snel. Tommy, een van de katten die we hadden toen ik nog thuiswoonde joeg op de mussen op de waslijnen (totdat hij voor de 2e keer 12 m omlaag was geploft).
De eerste mus haalde ik onbeschadigd uit zijn bek.
De tweede mus had hij met zijn oversized hoektanden volkomen doorboord en was morsdood.
Elke volgende mus leefde nog wel, maar was onherstelbaar beschadigd.
In de coffeeshop ..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil verdomme ook eens wat spacecake proberenwaar haal je dat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |