SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door jemappellefrikandelle op 09-05-2013 22:39:01 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
die is 12 wil je in de gevangenis komen ofzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:28 schreef mtchel112 het volgende:
Wies die blonde chick dan? Tevens ode aan zeta
Zijn er vacatures beschikbaar bij de luchtmacht? Of alleen voorlichtingquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Ingeschreven voor Voorlichting luchtverkeersleiding/luchtgevechtsleiding op 06-06-2013
![]()
Das zeta ja, wie kent hem nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Is die gast Zeta? Waarvan is die vent bekend?
Van FOK!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Is die gast Zeta? Waarvan is die vent bekend?
Er zijn vacatures bij de luchtmacht, landmacht en marine. Marechaussee heeft alleen opleidingen voor mensen die al militair zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zijn er vacatures beschikbaar bij de luchtmacht? Of alleen voorlichting
lijkt me best moeilijke werk meot je daar geen speciale studie voor hebben ofzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Ingeschreven voor Voorlichting luchtverkeersleiding/luchtgevechtsleiding op 06-06-2013
![]()
Oh gaaf! Je ging toch voor tandartsassistente? Of heb ik t nu helemaal verkeerd :pquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zijn vacatures bij de luchtmacht, landmacht en marine. Marechaussee heeft alleen opleidingen voor mensen die al militair zijn.
Ja en marechaussee kan geloof ik niet meer als je ouder dan 25 ofzo bentquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zijn vacatures bij de luchtmacht, landmacht en marine. Marechaussee heeft alleen opleidingen voor mensen die al militair zijn.
Hahah dat ben ik al, dat doe ik ondertussen wil rond augustus/september gaan beginnen maar selectieprocedures kunnen lang duren. Schrijf me voor de zekerheid ook in bij een gewone studie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Oh gaaf! Je ging toch voor tandartsassistente? Of heb ik t nu helemaal verkeerd :p
Klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en marechaussee kan geloof ik niet meer als je ouder dan 25 ofzo bent.
Bij de meeste opleidingen ivm dienstplicht.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en marechaussee kan geloof ik niet meer als je ouder dan 25 ofzo bent.
Fixed.quote:
Neuh havo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lijkt me best moeilijke werk meot je daar geen speciale studie voor hebben ofzo
Vet, ga is een kijkje nemen. Defensie blijft me aantrekkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah dat ben ik al, dat doe ik ondertussen wil rond augustus/september gaan beginnen maar selectieprocedures kunnen lang duren. Schrijf me voor de zekerheid ook in bij een gewone studie.
Ik raad je aan je in te schrijven op de www.werkenbijdefensie.nl om alle vacatures die beschikbaar zijn op een rijtje te zien en alle voorlichtingsdagen.
Minimum cijfer voor wiskunde ofzo?quote:
Hahah ja dat had ik dus ook he, maar ik durfde elke keer gewoon niet de stap te nemen. Nu ga ik het doen ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vet, ga is een kijkje nemen. Defensie blijft me aantrekken
Defensie blijft een redelijke werkgever voor flexibele mensen. Moet wel bereid zijn overal in het land terecht te willen komen en om de drie jaar opnieuw solliciteren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vet, ga is een kijkje nemen. Defensie blijft me aantrekken
Minimaal een 6 voor wiskunde, nl en engels. Probleempje wel is dat mijn cijfer voor wiskunde niet voldoende is (4), maar ga het toch proberen. Ik heb namelijk wel een 7 voor Engels en Nederlands. Desnoods doe ik een extra cursus. Vooralsnog is het een voorlichtingsdag, geen daadwerkelijke sollicitatie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Minimum cijfer voor wiskunde ofzo?
Chill toch, doordeweeks op de kazerne en in het weekend lekker thuisquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Defensie blijft een redelijke werkgever voor flexibele mensen. Moet wel bereid zijn overal in het land terecht te willen komen en om de drie jaar opnieuw solliciteren.
Waar gelegerd dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn broertje zit in de luchtmobiele brigade. Het bevalt hem wel maar door bezuinigingen zijn er niet zoveel oefeningem
Lekker 6+ maanden uitgezonden wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Chill toch, doordeweeks op de kazerne en in het weekend lekker thuis
Dat is net als opgeleid worden tot chirurg en dan je eerste neptiet mag plaatsen, daar doe je het voorquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker 6+ maanden uitgezonden worden.
Haha eh..precies.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dat is net als opgeleid worden tot chirurg en dan je eerste neptiet mag plaatsen, daar doe je het voor
Mooie vergelijking..quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dat is net als opgeleid worden tot chirurg en dan je eerste neptiet mag plaatsen, daar doe je het voor
Kijk eens voor de leuk Restrepo en Armadillo, #ongecensureerde #kapotgeschoten taliban#militairen in shock door schotwond docus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef mtchel112 het volgende:
Nja tis toch zo, uitzending is the real deal :p daar ga je t werk uitvoeren waarvoor je bent opgeleid
Kijk is voor de leuk naar bodyfarm :p daar zie je wat er gebeurt met mensen nadat ze Kapot geschoten zijn. Wel interresantquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk eens voor de leuk Restrepo en Armadillo, #ongecensureerde #kapotgeschoten taliban#militairen in shock door schotwond docus.
Bestgorequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Kijk is voor de leuk naar bodyfarm :p daar zie je wat er gebeurt met mensen nadat ze Kapot geschoten zijn. Wel interresant
Normaal kijk ik nooit naar lijken voor de leuk, maar op school moesten we een docu kijken over bodyfarm en het rottingsprocesquote:
Maar hoe wil je dan gratis liften? Met die 15 uur per jaar ofzo dat je daarvoor beschikbaar bent.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:08 schreef Beach het volgende:
gratis liften bij defensie
ik ga gewoon de natres in dan word ik ook niet kapotgeschoten
Kan gewoon op elke kazerne met je pasje.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dan gratis liften? Met die 15 uur per jaar ofzo dat je daarvoor beschikbaar bent.
Dit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
Uitgezonden worden. Lekker met een stel ongeschoolde idioten doen wat de regering je opdraagt. Je leven riskeren voor de wensen van de NAVO of weet ik wat voor organisatie.
Leger.
beter sterfuh op het slagfeld dan in bed als een saaie opa zonder tanden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die vechten voor een land en zich vrijwillig als marionet inzetten.
SOwoeso, gewoon op de grenz leven en erover!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
beter sterfuh op het slagfeld dan in bed als een saaie opa zonder tanden.
Precies, eerst maar mijn wapen downloaden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
SOwoeso, gewoon op de grenz leven en erover!
drm geen saaie maar shredded opa wordequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
beter sterfuh op het slagfeld dan in bed als een saaie opa zonder tanden.
Jij hebt ook maar 1 hersencel meer nodig om niet in bed te poepen he.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:27 schreef ZetaOS het volgende:
fysiotherapeut]Wederom bewijs fysiotherapeut kakkerlakken van de maatschappij:
Drie jaar geleden zijn fysiotherapeut Jeroen en brandweervrouw Iris uit elkaar gegaan.
"De fysio zei dat ik een blokkade in mijn C6 en C7 had, later bleek dat ik een gebroken rug hadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jij hebt ook maar 1 hersencel meer nodig om niet in bed te poepen he.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:27 schreef ZetaOS het volgende:
Drie jaar geleden zijn fysiotherapeut Jeroen en brandweervrouw Iris uit elkaar gegaan.
Even ongesteld doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:27 schreef ZetaOS het volgende:
Dit gaat echt ver, meer empathie dan een amoebe heb je niet volgens mij. Wtf heeft dit ermee te maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:27 schreef ZetaOS het volgende:
Zijn haat op Fysiotherapeuten. We hebben er eerder in deze topicreeks wel over geluld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:59 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Dit gaat echt ver, meer empathie dan een amoebe heb je niet volgens mij. Wtf heeft dit ermee te maken?
Stond dit al eerder bij dieetclub topics of is dit pas sinds kort?quote:Welkom in deze reeks, iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom, maar hou het wel leuk. Een belerend, betweterig toontje is niet gewenst. Kortom, denk even na voordat je op reageren drukt.
Ja, is nieuw.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:36 schreef seto het volgende:
[..]
Stond dit al eerder bij dieetclub topics of is dit pas sinds kort?
Ik zou het erger vinden als iemand mijn kinderen met "kids" toespreekt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Even ongesteld doen.
Hoe zou jij reageren als iemand grapjes maakt omtrent de vermissing van jouw kids?
Ja. Lopen genoeg vmbo'ers rond.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kan je met vmbo ook bij de commandos?
Tegenwoordig hebben ze zo'n nieuw systeem bij de Maccie he.. Dat je vooral via een computer moet bestellen. Vorige keer 2 menu's besteld ipv van 1 allemaal per ongeluk opgegeten hihihi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja. Lopen genoeg vmbo'ers rond.
Lijstje van gisteren:
4 kalfsvleeskroketten
2kaassoufflés
Speciaaltje
Alleaal per ongeluk bestel d
is niet goed voor jouzoveel voedselquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze zo'n nieuw systeem bij de Maccie he.. Dat je vooral via een computer moet bestellen. Vorige keer 2 menu's besteld ipv van 1 allemaal per ongeluk opgegeten hihihi.
Kan voortaan beter zo'n salade met milkshake(zuivel en vitamientjes) bestellen by de maccie jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:20 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
is niet goed voor jouzoveel voedsel
is.beter voor je man zeg alleen maar omdar ik veel om je geef nie gierig bedoeld ofzoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kan voortaan beter zo'n salade met milkshake(zuivel en vitamientjes) bestellen by de maccie ja.
Ik ga altijd om half 10 's avonds zodat ik die mensen niet tegen hoef te komenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Net terug van de zonnebank en het voelde zo fout. Achter de toonbank zat zo'n overdreven nicht en en in de wachtruimte allemaal van die vrouwen van in de 30 die net hun kind hadden weggebracht naar het kinderdagverblijf
Dan ga je naar de verkeerde, hier bij mij komen alleen milfjes en bodybuilders.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Net terug van de zonnebank en het voelde zo fout. Achter de toonbank zat zo'n overdreven nicht en en in de wachtruimte allemaal van die vrouwen van in de 30 die net hun kind hadden weggebracht naar het kinderdagverblijf
Nee, je moet hem pide met köfte geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn neefje van 4 moet een beetje aankomen. Moet ik hem mijn whey shakes geven?
Die het dichtst bij mij komen alleen maar Armeense chickies en andere 9/10's. Maar ik heb thuis een zonnebank dus ga er niet voor betalen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde, hier bij mij komen alleen milfjes en bodybuilders.
Witbrood en vleesch? Nah geef hem liever volkorenbrood met kipfilet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, je moet hem pide met köfte geven.
Ik ga voortaan ook in de avondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:55 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ga altijd om half 10 's avonds zodat ik die mensen niet tegen hoef te komen
Oke wanneer spreken we af?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die het dichtst bij mij komen alleen maar Armeense chickies en andere 9/10's. Maar ik heb thuis een zonnebank dus ga er niet voor betalen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze zo'n nieuw systeem bij de Maccie he.. Dat je vooral via een computer moet bestellen. Vorige keer 2 menu's besteld ipv van 1 allemaal per ongeluk opgegeten hihihi.
Ja, geef hem lekker volkoren brood en caloriearm kipfilet uit de supermarkt die volgestouwd zijn met E621 en conserveermiddelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Witbrood en vleesch? Nah geef hem liever volkorenbrood met kipfilet.
ik ben zo breed dat ik niet op de zonnebank past, dus lekker een wit kleurtjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben chubs enough denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
mag je eerst flink aankomen voordat sapstengel interesse in je heeft
Beter dan Nutella wat ik hem ook had kunnen geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, geef hem lekker volkoren brood en caloriearm kipfilet uit de supermarkt die volgestouwd zijn met E621 en conserveermiddelen.
ja breivik stilo FTWquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:03 schreef Levolution het volgende:
Tans zijn sowieso lelijk en voor guido's, gewoon lijkbleek en dan shredded zijn ziet er gevaarlijker uit.
Ik doe het meer voor mijn battle scars en de littekens op mijn rug van mijn volle melk kuurquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:03 schreef Levolution het volgende:
Tans zijn sowieso lelijk en voor guido's, gewoon lijkbleek en dan shredded zijn ziet er gevaarlijker uit.
Haha gelijk trainen erachter aanplakken. Sauna ben ik nog nooit geweest, wel turks stoombad. Ik ga het binnenkort wel een keer doen. Heel de dag alleen water drinken en dan in de sauna.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kom maar langs wanneer het je uitkomt.
Heb helaas geen sauna, IR sauna zou wel baas zijn.
Ah je puistlittekens dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik doe het meer voor mijn battle scars en de littekens op mijn rug van mijn volle melk kuur
Whehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:03 schreef Levolution het volgende:
Thuis, netjes. Op 230 of 400v? Ziek stroomverbruik die dingen of niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die het dichtst bij mij komen alleen maar Armeense chickies en andere 9/10's. Maar ik heb thuis een zonnebank dus ga er niet voor betalen.
Zeker ook omdat je op chubby's valt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe. Ik hoef ook geen guido tan, maar een beetje een kleurtje is wel fijn altijd. Iedereen denkt dan wel altijd dat ik half Antilliaan ben.
230, maar is gewoon zo'n ding wat aan het plafond hangt. Geen volledige, gewoon een zonnehemel geloof ik dat ze heten. Stroomverbruik valt best mee als je het een paar keer per week gebruikt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:35 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Thuis, netjes. Op 230 of 400v? Ziek stroomverbruik die dingen of niet?
Gebruikte m 1/2x in de maand in de gym
Ja ik denk het. Toen ik nog dreadlocks had was het helemaal erg.quote:
maar toen werd je beroofd door Antillianenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
230, maar is gewoon zo'n ding wat aan het plafond hangt. Geen volledige, gewoon een zonnehemel geloof ik dat ze heten.
[..]
Ja ik denk het. Toen ik nog dreadlocks had was het helemaal erg.
Nee dat was echt lang daarvoor, tijdens die beroving was ik iets van 16. Dat is nu al 11 jaar geleden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:36 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
maar toen werd je beroofd door Antillianen
als je ze nu ziet zou je dan revenge doen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat was echt lang daarvoor, tijdens die beroving was ik iets van 16. Dat is nu al 11 jaar geleden.
Denk niet meer dat ik ze herken. Maar vast wel, gasten zijn vast ergens in de 30 nu en waren best wel junkies. Zijn vast van die zwakke ecto's met hun junklichamen nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
als je ze nu ziet zou je dan revenge doen?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn vast van die zwakke ecto's met hun junklichamen nu.
In de winter kan nog, maar zelfs in Nederland is er vanaf mei genoeg zon om als een brownie rond te walken.quote:
Vergeet niet dat het merendeel van de Nederlanders indoor loonslaven zijn die geen enkel zonnestraaltje te pakken kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
In de winter kan nog, maar zelfs in Nederland is er vanaf mei genoeg zon om als een brownie rond te walken.
beter ga je niet naar de meet danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nu 3 weken ofzo niet getraind en krijg nu al van mensen te horen dat ik ben afgevallen...!
Godverdomme![]()
Natuurlijk gewoon stug doorgaan met cardio en legdays!
Vergifquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:47 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-tranen-uit.dhtml
Vergif verkopen, nog een prijs krijgen ook![]()
Wel lekker hoor patat
Ja of hij is sarcastisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Belachelijk als je patat vergif noemt, dan ben je geobserdeerd
Mjah lekker boeiend, ik ben geen biologisch etende hippie gezondheidsfreak.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:48 schreef kaasplankje het volgende:
hardstikke ongezond die enkelvoudig onverzadigde transvetten moet je ver vandaan blijven
Steroids!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn neefje van 4 moet een beetje aankomen. Moet ik hem mijn whey shakes geven?
Whehe ja ik vond haar er opzich wel geefbaar uit zien. Ze is wel vrij psycho maar dat belooft vast ruige, kinky sexquote:
nee ik ben ook geen veganistiesche macrobioot maar je gains vriend je gainsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah lekker boeiend, ik ben geen biologisch etende hippie gezondheidsfreak.
zijn manier van posten bevalt me eigenlijk helemaal niet zoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of hij is sarcastisch.
Ik eet het ook gewoon, vooral tijdens de bulk. In de cut durf ik het niet zo goed aan, omdat de snackbar geen voedingswaarden vermeld.
Met patat maak je prima gains hoor. Lekker al die vetten en carbs.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee ik ben ook geen veganistiesche macrobioot maar je gains vriend je gains
Ah, maar wat als je de zak met patat even heel wild rondslingert voordat je het opeet? Dan raken de vetten toch duizelig en verward en kunnen ze de weg naar je glycogeenvoorraden niet vinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
jamaar die vetten sla je op in je glycoceenvoorraden en dan raken ze eerder uitgeput omdat de snelle spiervezels verstopt raken
Ik zie een functie voor de slacentrifugequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah, maar wat als je de zak met patat even heel wild rondslingert voordat je het opeet? Dan raken de vetten toch duizelig en verward en kunnen ze de weg naar je glycogeenvoorraden niet vinden.
hetzelfde als in de aktifry jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah, maar wat als je de zak met patat even heel wild rondslingert voordat je het opeet? Dan raken de vetten toch duizelig en verward en kunnen ze de weg naar je glycogeenvoorraden niet vinden.
Misschien even je mening aanpassen man, kijk wat ik zie opeens: https://www.google.nl/sea(...)ias+naked&gs_l=img.3...0.0.0.3740.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c..12.img.QUNlTNNKr3Q&bav=on.2,or.r_qf.&fp=f27ca83b55827f4d&biw=1280&bih=699quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe ja ik vond haar er opzich wel geefbaar uit zien. Ze is wel vrij psycho maar dat belooft vast ruige, kinky sex
Ik zou me alleen niet door haar laten vastbinden, daarvoor is ze toch net iets té gestoord.
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie een functie voor de slacentrifuge
friet is aardappel. aardappels zijn groente. sla zijn ook groentes. dus friet is gezond. zeker gebakken in plantaardig vet. ooit een dikke plant gezien? ik ook niet.
edits in 3...2...1quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Misschien even je mening aanpassen man, kijk wat ik zie opeens: https://www.google.nl/sea(...)ias+naked&gs_l=img.3...0.0.0.3740.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c..12.img.QUNlTNNKr3Q&bav=on.2,or.r_qf.&fp=f27ca83b55827f4d&biw=1280&bih=699
Naja, 5 jaar verder + stress.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Someone shoot me als makeup ooit van deze aardbol verdwijnt
als je echte rap wil:quote:
Rimpelinkijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
30 jaar verder + stress
mattiquote:
NPM niet lekker vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:10 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
matti
niks tipt aan doc john, daar komen ook lekkere meisjez in voor
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
NPM niet lekker vindenben je homo ofzo?
Weet ik niet meer, de pagina's plakken een beetje aan elkaar vast nuquote:
Meeste bodybuilders moeten wel geobsedeerd zijn betreft voeding, anders ga je het niet trekken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Belachelijk als je patat vergif noemt, dan ben je geobserdeerd
doc john is ook vet btwquote:
Ik bak zoete aardappels in kokosvet, lekkerder én "gezonder".quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:48 schreef kaasplankje het volgende:
hardstikke ongezond die enkelvoudig onverzadigde transvetten moet je ver vandaan blijven
Iemand enig idee waar het over gaat?quote:Klacht Kruidvat: C.E.M. <verwijderd> KANTONRECHTER
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
Lezers van deze klacht: 54
Deze persoon komt voor Eden Spring terwijl hun mij gezien dood wou maken en ze komt voor hun op. Ze zegt dat ik iets had afgesloten en dat ik hun niet toe liet om de service aan te bidden terwijl door dat had ik ruzie met eden omdat ik moet betalen voor iets dat er niet is gedaan terwijl de wet en overal staat wat je niet krijgt hoef je niet te betalen. Maar ik wel en dan zeg ze dat ik contract had van 36 maanden terwijl ik al 12 jaar daar lid ben. En ze bewijst dat je in Nederland gewoon servicekosten moet betalen ook al word geen service verleend
Gewenste oplossing
IK WIL GRAAG WETEN WIE DURFT HUN AAN KANTONRECHTER DIE NIET DE WAARHEID SPREEKT EN DAIE EEN KANT KIST VAN VRINDEN WIE DURFT
welke chicks pomp je dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:55 schreef Jahr00n het volgende:
Nieuwe cdtje van Armin v Buuren is ook wel lekker om hard op te pompen.
Ik vond sukkel voor de liefde wel oke.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Voor de echte gangsterrepperts is er vanaf vandaag ook het nieuwe album van die 2 Nederlandse dichters, de oppuzietes.
Vnvd ff luisteren, heb op werk geen geluid..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik vond sukkel voor de liefde wel oke.
Echter, ik prefereer harde elektro boven rapz.
Als je toch bezig bent, neem deze ook meteen ff mee, herken je denk ik wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vnvd ff luisteren, heb op werk geen geluid..
Komt goed!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, neem deze ook meteen ff mee, herken je denk ik wel.
kk slecht hoorquote:
gelukkig zitten hier geen bodybuildersquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:13 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Meeste bodybuilders moeten wel geobsedeerd zijn betreft voeding, anders ga je het niet trekken.
Zolang je niet op een podium heb gestaan ben je hobbyist.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
gelukkig zitten hier geen bodybuilders
met je witte harige bastquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zolang je niet op een podium heb gestaan ben je hobbyist.
wil je op het podium staan moet je shit gebruiken, laat mij dan maar ''gewoon wat doen''quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zolang je niet op een podium heb gestaan ben je hobbyist.
Sowieso geil ik niet meer op streefphysieken van later dan 1950. Rond die tijd kwamen roids in opkomst. Pre 1950 bodybuilders ftw!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wil je op het podium staan moet je shit gebruiken, laat mij dan maar ''gewoon wat doen''
R&Pquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:11 schreef Seam het volgende:
Die reacties van sommige mensen in het sportmotivatie topic in R&P
Is dat waar ze het in de dieetclub steeds over hebben?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:37 schreef G.R.S. het volgende:
fuck KT en shit. Ik ga morgen beginnen met jillian.
http://www.jillianmichaels.com/fit/
Ja inderdaad, heb echt een crush op haarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
30 jaar verder + stress
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb echt een crush op haar.
Inb4 sapstengel altijd met z'n gare smaak.
Jij hebt een vrij brede smaak voor vrouwenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb echt een crush op haar.
Inb4 sapstengel altijd met z'n gare smaak.
van feeder tot gerontofiel, het is maar wat je breed noemt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:53 schreef G.R.S. het volgende:
...
Jij hebt een vrij brede smaak voor vrouwen![]()
...
Ah, hij valt ook op bejaarde vrouwen. Ach, hierdoor heeft bijna de gehele vrouwelijke bevolking een kans bij hem. Is toch lief?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:56 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
van feeder tot gerontofiel, het is maar wat je breed noemt.
Ja ik ben er voor de maatschappij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ah, hij valt ook op bejaarde vrouwen. Ach, hierdoor heeft bijna de gehele vrouwelijke bevolking een kans bij hem. Is toch lief?
Hiervoor dankquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik ben er voor de maatschappij.
Maar een brede smaak misschien ja, chubby, dun, donker of juist heel wit. Het maakt me niet zoveel uit. Mooie vrouwen komen in veel verschillende soorten.
welkom op fok!, ben benieuwd naar je stats, hey wat gezellig dat je er ook bent als je vragen heb kan je ze hier altijd stellen, wij staan voor je klaar!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:13 schreef latissimusdorsi het volgende:
Hallon, ik ben nieuw op FOK!, en ga naar de gym
-weg-quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:13 schreef latissimusdorsi het volgende:
Hallon, ik ben nieuw op FOK!, en ga naar de gym
mijn stats zijn niet echt geweldig, ik sport in een pauper F4F waar geen squatrek is dus voor squats moet ik eerst de bar cleanenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
welkom op fok!, ben benieuwd naar je stats, hey wat gezellig dat je er ook bent als je vragen heb kan je ze hier altijd stellen, wij staan voor je klaar!
lengte, gewicht?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:19 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
mijn stats zijn niet echt geweldig, ik sport in een pauper F4F waar geen squatrek is dus voor squats moet ik eerst de bar cleanen
sq: 60kg
bp:60 kg
dl: 130 kg
ohp: 40 kg
1,80 m 85 kg ben nu hard aan het cutte, en ethanolic mag me nu alquote:
Je mag hier pas posten wanneer je 250kg kan bankdrukken dus hij heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:22 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
1,80 m 85 kg ben nu hard aan het cutte, en ethanolic mag me nu al
manlet much?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:22 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
dan zou het hier heel stil zijn:pquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je mag hier pas posten wanneer je 250kg kan bankdrukken dus hij heeft gewoon gelijk.
1,80 en dan een manlet?:Squote:
Ik vind je nu al een koning. Neem je wel onder mijn hoede kwajong!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:27 schreef latissimusdorsi het volgende:
klein maar dapper, hoe langer hoe slapper
Grapje mattie weet je toch welkom in ons midden, succes op je weg naar een Godlike fysiekquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:22 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
d8 ut ook... ik druk zo 270 weg dus wat praat je breed ?,..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:24 schreef latissimusdorsi het volgende:
[..]
dan zou het hier heel stil zijn:p
Leslie is er ook nog.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:38 schreef seto het volgende:
[..]
Is dat waar ze het in de dieetclub steeds over hebben?
waarom weet ik dat
http://www.walkathome.com/quote:Had geen zin in Jillian vandaag dus heb Leslie er maar bij gepakt
Ja natuurlijk anders zouden ze die niet aanbieden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Werken die snelbruinercremes die bij al die zonnenstudios worden aangeboden?
Als dat nu voor alles opging..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja natuurlijk anders zouden ze die niet aanbieden.
hebbe julie kleine peilemans cker hahahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik vind je nu al een koning. Neem je wel onder mijn hoede kwajong!
WHaHaA jij hep kleine dollo vrientquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:27 schreef latissimusdorsi het volgende:
klein maar dapper, hoe langer hoe slapper
Ik zweer als ik jou tegenkom ik maak jou zo diddi he kaulu kut bezem wtf met je little dollo kom fittie dan kanaaleEilantquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haha kijk die slungels haten...
Lolz, mattie ik eet m,ensen als jij alz ontbijtje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:35 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik zweer als ik jou tegenkom ik maak jou zo diddi he kaulu kut bezem wtf met je little dollo kom fittie dan kanaaleEilant
Kom nie prate dan ik zweer ik ben gewn kwaat tg, mense hoeve nie te teste als iemand me duwt k duw nie trug tg k sla glijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lolz, mattie ik eet m,ensen als jij alz ontbijtje.
Wat kom je biggie dOen dan geak, ik dOe mdma in extra kleine cage..Ik ren niet weg tog? NEE! Ik pak je met handen op muh rug en vouw je op, malle droeV!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:39 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Kom nie prate dan ik zweer ik ben gewn kwaat tg, mense hoeve nie te teste als iemand me duwt k duw nie trug tg k sla glijk
K kom met skiezo en chillouh
wat een lelijke hoerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kont is wel gevuld van de squats, ik geef me wel op voor het programma.
die rechter jaquote:
Ja gewoon een 10/10 ass.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Deze is nog bescheiden voor jouw doen, Sap.
Ik heb zelf boardwalk empire gedownload lijkt me wel leuk.quote:
oz, the wire, game of thrones, sopranosquote:
breaking bad, the walking dead, dexter als je nog niet hebt gezienquote:
Sopranos is een van de weinige series waarvan ik best veel heb gekeken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:11 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
oz, the wire, game of thrones, sopranos
hehe dopequote:
Autch...quote:
Nee sorry je moet hem uitvoeren met mij piemel in je kont dan doe je hem goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:29 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo jongens,
Ik vind dit echt een superfijne oefening, maar voer ik hem ook goed uit?
[ afbeelding ]
xxx Priscilla
De hannibal films zijn wel dope hey panzermaus mag ik vragen hoe oud je bentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
Jurassic Park weer kijken! Vond dat altijd zo leuk als jonge Panzermuis.![]()
Oh, en deze heb ik via underground kanalen getipt gekregen.
Hannibal (TV Series 2013– ) - IMDb
Wil ik zelf ook wel even inhalen en kijken, dit spreekt me dan weer wel aan.(serial killer business)
anthony hopkinsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:46 schreef esv7 het volgende:
The Silence of the Lambs vond ik ook wel een goede film ja.
Was in Utrecht hè, ik kom morgen ook nog even langs. Tanktop en kralenketting en zonnebril.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Morgen de klb meet. Fistpumpen op de dansvloer, ectoboys eruit rampeneren.
klopt als een bus, we gonna create a situationquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:03 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Was in Utrecht hè, ik kom morgen ook nog even langs. Tanktop en kralenketting en zonnebril.
Volgens mij ben jij de grootste alpha daar morgenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
klopt als een bus, we gonna create a situation
Is die meet daar ja? Wel typisch voor de gemiddelde Fokker, dat zijn ook allemaal van die autistische metalluisteraars.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:14 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste alpha daar morgen. En ik hoop dat jullie snel weg zijn bij de stairway, dat is me toch 'n tent..
En beta's, behalve onze Fanta. En die tent heeft totaal geen sfeer, als ze er lange tafels neer zouden zetten was het een wokpaleis.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is die meet daar ja? Wel typisch voor de gemiddelde Fokker, dat zijn ook allemaal van die autistische metalluisteraars.
Fanta niet, kan na vandaag zeggen dat ze absoluut niet op het stereotype lijkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is die meet daar ja? Wel typisch voor de gemiddelde Fokker, dat zijn ook allemaal van die autistische metalluisteraars.
haha denk het ook. Als het saai is zit ik zo weer in rotterdam.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:14 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste alpha daar morgen. En ik hoop dat jullie snel weg zijn bij de stairway, dat is me toch 'n tent..
heb je niet meer opgegeten trouwens! Ow geedit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Fanta niet, kan na vandaag zeggen dat ze absoluut niet op het stereotype lijkt.![]()
Ze had zelfs nog kwark meegenomen maar dat heb ik niet eens meer opgegeten.
Wanneer maak jij eens wat leuks mee?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag zijn mijn schoenen uit de kleedkamer gestolen. Dat mensen zo skeer zijn dat ze schoenen gaan stelen. Ze waren nog vrij oud ook. In Rotterdam hangt in de kleedkamer camera's mogen ze hier ook wel eens doen want iemand die schoenen steelt verdient het om dood getrapt te worden
Bekijk het van de zonnige kant G, geen blessure deze training toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vandaag zijn mijn schoenen uit de kleedkamer gestolen. Dat mensen zo skeer zijn dat ze schoenen gaan stelen. Ze waren nog vrij oud ook. In Rotterdam hangt in de kleedkamer camera's mogen ze hier ook wel eens doen want iemand die schoenen steelt verdient het om dood getrapt te worden
wat triestquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
echt pauper, wie trekt er nu schoenen van anderen aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ben vervloektquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wanneer maak jij eens wat leuks mee?
Kom ik pas de volgende dag achterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bekijk het van de zonnige kant G, geen blessure deze training toch?
Je moet ook niet met mensen over fitness praten als ze niet van jouw formaat zijn. Scheelt je een hoop irritaties tenzij ze je om advies vragen en serieus iets willen bereikenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:25 schreef Agentperry het volgende:
Huisgenoten zijn ook gaan fitnessen maar willen niet squatten en deadliften![]()
"snap niet waar dat goed voor is."
Fast 'n Loud, Fifth Gear, Chasing Classic Cars, Wheeler Dealers, Top Gear, Classic Car Rescue, South Beach Classics, Desert Car Kings, Texas Car Wars.quote:
ditquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iedereen weer pleuris lang in bed vandaag, t is godverdomme legday!
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:34 schreef Kerol het volgende:
Het is weer zover boys...................................
"Het gaat alleen echt niet soepel, vervelend.. En 6 keer op een dag is super veel. Ik eet liever zoiets: 1 broodje ontbijt, lunch broodje, 2 of 3 stuks fruit, avondeten en tussendoor veel thee en water. Lijkt mij dat je daardoor wel af moet vallen."
Wie deze post vindt, wint een wasmachine.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
#tumblrmotivationalz
GN Broeders en zusters.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iedereen weer pleuris lang in bed vandaag, t is godverdomme legday!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |