SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door jemappellefrikandelle op 09-05-2013 22:39:01 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
die is 12 wil je in de gevangenis komen ofzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:28 schreef mtchel112 het volgende:
Wies die blonde chick dan? Tevens ode aan zeta
Zijn er vacatures beschikbaar bij de luchtmacht? Of alleen voorlichtingquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Ingeschreven voor Voorlichting luchtverkeersleiding/luchtgevechtsleiding op 06-06-2013
![]()
Das zeta ja, wie kent hem nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Is die gast Zeta? Waarvan is die vent bekend?
Van FOK!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Is die gast Zeta? Waarvan is die vent bekend?
Er zijn vacatures bij de luchtmacht, landmacht en marine. Marechaussee heeft alleen opleidingen voor mensen die al militair zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zijn er vacatures beschikbaar bij de luchtmacht? Of alleen voorlichting
lijkt me best moeilijke werk meot je daar geen speciale studie voor hebben ofzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Ingeschreven voor Voorlichting luchtverkeersleiding/luchtgevechtsleiding op 06-06-2013
![]()
Oh gaaf! Je ging toch voor tandartsassistente? Of heb ik t nu helemaal verkeerd :pquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zijn vacatures bij de luchtmacht, landmacht en marine. Marechaussee heeft alleen opleidingen voor mensen die al militair zijn.
Ja en marechaussee kan geloof ik niet meer als je ouder dan 25 ofzo bentquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Er zijn vacatures bij de luchtmacht, landmacht en marine. Marechaussee heeft alleen opleidingen voor mensen die al militair zijn.
Hahah dat ben ik al, dat doe ik ondertussen wil rond augustus/september gaan beginnen maar selectieprocedures kunnen lang duren. Schrijf me voor de zekerheid ook in bij een gewone studie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Oh gaaf! Je ging toch voor tandartsassistente? Of heb ik t nu helemaal verkeerd :p
Klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en marechaussee kan geloof ik niet meer als je ouder dan 25 ofzo bent.
Bij de meeste opleidingen ivm dienstplicht.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en marechaussee kan geloof ik niet meer als je ouder dan 25 ofzo bent.
Fixed.quote:
Neuh havo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
lijkt me best moeilijke werk meot je daar geen speciale studie voor hebben ofzo
Vet, ga is een kijkje nemen. Defensie blijft me aantrekkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah dat ben ik al, dat doe ik ondertussen wil rond augustus/september gaan beginnen maar selectieprocedures kunnen lang duren. Schrijf me voor de zekerheid ook in bij een gewone studie.
Ik raad je aan je in te schrijven op de www.werkenbijdefensie.nl om alle vacatures die beschikbaar zijn op een rijtje te zien en alle voorlichtingsdagen.
Minimum cijfer voor wiskunde ofzo?quote:
Hahah ja dat had ik dus ook he, maar ik durfde elke keer gewoon niet de stap te nemen. Nu ga ik het doen ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vet, ga is een kijkje nemen. Defensie blijft me aantrekken
Defensie blijft een redelijke werkgever voor flexibele mensen. Moet wel bereid zijn overal in het land terecht te willen komen en om de drie jaar opnieuw solliciteren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Vet, ga is een kijkje nemen. Defensie blijft me aantrekken
Minimaal een 6 voor wiskunde, nl en engels. Probleempje wel is dat mijn cijfer voor wiskunde niet voldoende is (4), maar ga het toch proberen. Ik heb namelijk wel een 7 voor Engels en Nederlands. Desnoods doe ik een extra cursus. Vooralsnog is het een voorlichtingsdag, geen daadwerkelijke sollicitatie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Minimum cijfer voor wiskunde ofzo?
Chill toch, doordeweeks op de kazerne en in het weekend lekker thuisquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Defensie blijft een redelijke werkgever voor flexibele mensen. Moet wel bereid zijn overal in het land terecht te willen komen en om de drie jaar opnieuw solliciteren.
Waar gelegerd dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn broertje zit in de luchtmobiele brigade. Het bevalt hem wel maar door bezuinigingen zijn er niet zoveel oefeningem
Lekker 6+ maanden uitgezonden wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Chill toch, doordeweeks op de kazerne en in het weekend lekker thuis
Dat is net als opgeleid worden tot chirurg en dan je eerste neptiet mag plaatsen, daar doe je het voorquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker 6+ maanden uitgezonden worden.
Haha eh..precies.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dat is net als opgeleid worden tot chirurg en dan je eerste neptiet mag plaatsen, daar doe je het voor
Mooie vergelijking..quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Dat is net als opgeleid worden tot chirurg en dan je eerste neptiet mag plaatsen, daar doe je het voor
Kijk eens voor de leuk Restrepo en Armadillo, #ongecensureerde #kapotgeschoten taliban#militairen in shock door schotwond docus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef mtchel112 het volgende:
Nja tis toch zo, uitzending is the real deal :p daar ga je t werk uitvoeren waarvoor je bent opgeleid
Kijk is voor de leuk naar bodyfarm :p daar zie je wat er gebeurt met mensen nadat ze Kapot geschoten zijn. Wel interresantquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk eens voor de leuk Restrepo en Armadillo, #ongecensureerde #kapotgeschoten taliban#militairen in shock door schotwond docus.
Bestgorequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Kijk is voor de leuk naar bodyfarm :p daar zie je wat er gebeurt met mensen nadat ze Kapot geschoten zijn. Wel interresant
Normaal kijk ik nooit naar lijken voor de leuk, maar op school moesten we een docu kijken over bodyfarm en het rottingsprocesquote:
Maar hoe wil je dan gratis liften? Met die 15 uur per jaar ofzo dat je daarvoor beschikbaar bent.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:08 schreef Beach het volgende:
gratis liften bij defensie
ik ga gewoon de natres in dan word ik ook niet kapotgeschoten
Kan gewoon op elke kazerne met je pasje.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar hoe wil je dan gratis liften? Met die 15 uur per jaar ofzo dat je daarvoor beschikbaar bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |