doe maar weer snel vergeten wat je zojuist gezien hebt danquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben over een week uitgerekend
En, 5 kinderen? Damn!
Mijn vriend zat me net vol medelijden aan te kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:20 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
doe maar weer snel vergeten wat je zojuist gezien hebt dan
Snap niet waarom zij (mannen) er in de voortplantingscyclus zo makkelijk vanaf komen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn vriend zat me net vol medelijden aan te kijken.
Ergens vind ik het jammer dat vriendje er niet is. Die heeft nog steeds het idee dat bevallen een pies of keek isquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn vriend zat me net vol medelijden aan te kijken.
Uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ergens vind ik het jammer dat vriendje er niet is. Die heeft nog steeds het idee dat bevallen een pies of keek is
Als mannen het zouden moeten doen, zouden er geen kinderen meer geboren worden denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Snap niet waarom zij (mannen) er in de voortplantingscyclus zo makkelijk vanaf komen.
Die van mij ging om 19 uur onze dochter naar bed brengen en ik zit nog steeds alleen op de bank te wachten op the game of thrones te kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ergens vind ik het jammer dat vriendje er niet is. Die heeft nog steeds het idee dat bevallen een pies of keek is
momo zei het al... Uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:27 schreef geppie het volgende:
[..]
Die van mij ging om 19 uur onze dochter naar bed brengen en ik zit nog steeds alleen op de bank te wachten op the game of thrones te kijken
Wat had ik graag gezien dat ie had gezien hoe Anne deed, hij is na 4.5 jaar zgn nog steeds onder de indruk van mijn 'agressie' tijdens de bevalling
Zodat er überhaupt nog een voortplantingscyclus is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Snap niet waarom zij (mannen) er in de voortplantingscyclus zo makkelijk vanaf komen.
Maar dan zou je je verstand moeten gebruiken en dan ga je zoiets überhaupt niet aan...quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef Nanashi het volgende:
Dat snap ik ook niet zo goed. Voor 6000 euro wil je toch op z'n minst weten waar je terecht komt en wat de behandelingen in gaan houden.
Nou ja, ze hebben er kennelijk nog wel vertrouwen in, want het is nog serieus een optie voor ze ook, als het met de donor niet zou lukken....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:20 schreef zandsculptuur het volgende:
Want in een tipi naar Tjechisch geneuzel liggen luisteren. Daar wordt je zwanger van.
Ja dat was idd wel heel apart.... daar zou ik ook behoorlijk bezorgd om zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben er kennelijk nog wel vertrouwen in, want het is nog serieus een optie voor ze ook, als het met de donor niet zou lukken....
Ik was al hard weggerend toen het zaad ineens 100x zo goed bleek als normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |