friezen he, die geloven alles.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal. Maar ze komen erg goedgelovig over ook.
Ik zou juist denken dat zij als Friezen hier veel te nuchter voor zijn, ik wel iig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
friezen he, die geloven alles.
Dit zou ik noooooit vrijwillig doen.
Ik ben zo bang dat ze straks met lege handen buik en een droom in duigen buiten staat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:58 schreef geppie het volgende:
God, ik vind het gewoon zielig voor die vrouw!
jij bent een fokkende Friezin, da's andersquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat zij als Friezen hier veel te nuchter voor zijn, ik wel iig.
Nou het is voor hun wel extra beladen die bevalling. Ik snap het wel! Buiten dat was ik veel hysterischer terwijl het volgens mij gewoon een soort van paniek wasquote:
Point.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:04 schreef geppie het volgende:
[..]
Nou het is voor hun wel extra beladen die bevalling. Ik snap het wel! Buiten dat was ik veel hysterischer terwijl het volgens mij gewoon een soort van paniek was
Nou idd. Wat een geld... Pff..quote:
Jij hebt nog ff om aan het idee te wennenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Hilzillah het volgende:
Fuck, leuk hoor... Anne heeft er zojuist voor gezorgd dat ik ga nadenken over de bevalling en tot de conclusie gekomen ben dat ik écht niet meer wil!!
Ik ben al een paar maanden van de pil maar van dit soort beelden krijg ik spontaan cold feet...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Hilzillah het volgende:
Fuck, leuk hoor... Anne heeft er zojuist voor gezorgd dat ik ga nadenken over de bevalling en tot de conclusie gekomen ben dat ik écht niet meer wil!!
Dit inderdaad..quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, sneu, maar wel te verwachten.... Die hele behandeling was uitermate discutabel imho.
Ben over een week uitgerekendquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik ben al een paar maanden van de pil maar van dit soort beelden krijg ik spontaan cold feet...
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij hebt nog ff om aan het idee te wennen![]()
.
Oh god, succes of sterkte wat zeg je dan ook alweer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben over een week uitgerekend
En, 5 kinderen? Damn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |