Ja okequote:Op zondag 12 mei 2013 22:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Je geeft volgens mij altijd wel iets door waarvan je denkt ' shitdat ie dat nou ook net moet hebben.'
Zo zijn die van mij heel ehm... eigenzinnig
Kan.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:56 schreef Rixtje het volgende:
Ik denk dat je de keuze voor jezelf moet maken wat jij acceptabel vind. Wij hebben de keuze gemaakt wel kinderen te krijgen en geen vlokkentest te doen vanwege de kans op een miskraam ten op zichte van de zwaarte van de eventuele doorgegeven ziekte...de kinderen kunnen na hun 18de zelf bepalen of zij zich willen laten testen
Ehler-Danlos. En verwachting is dat het zich ongeveer hetzelfde zal uiten. Maar ik houd gewoon hoop en ga uit van de 50% kans dat m'n kind het niet heeftquote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hebt. Maar is het niet zo dat de mate waarin je iets zelf hebt, niks zegt over de mate waarin je kind het kan hebben?
Of is de aandoening dan in dezelfde mate aanwezig, als je hem wel doorgeeft.
Hier hetzelfde, ik ben ook slechthorend door erfelijke oorzaken. Ik kan er prima mee leven, heb er wel ongemak van, maar anderen hebben vaak niet door dat ik slechthorend ben.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, ik ben slechthorend en in mijn geval is dat deels een familieprobleempje, dan had ik dus maar geen kinderen moeten krijgen omdat die daarmee de kans liepen ook slechthorend te zijn?
Wat is je grens van niet-leuke en verdrietige dingen waarom je dan maar geen kinderen zou moeten krijgen?
Mijn beide kinderen horen overigens prima, en de een zelfs bovengemiddeld goed.
Jaquote:
Je hond Lara noemenquote:Hette (37) en Andrea(40) wonen in Langweer met onze herder Lara
Stond wel uit!quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Wacht es ff, is zij pas 40?????
Die gaf ik ook wel 50
quote:
Nou ze geloven die meneer Zweers (?) op zijn woord, ze wisten ook niet dat het resort geen sanatorium achtig complex was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef alors het volgende:
Ja idd, maar ik mag hopen dat ze wel onderzoek hebben gedaan en gezocht hebben naar ervaringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |