Ik was in eerste instantie uitgegaan van Rhenen zelf, en dan kwam de ANWB routeplanner met een aankomst in Rhenen om 23.51 uur als je om 22.15 uur in Neerbeek vertrekt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Om 22.15 uur in Neerbeek
Om 01.40 op de Rijnbrug in Rhenen
Vanaf de Tinq in Neerbeek naar de Rijnbrug in Rhenen is volgens Google Maps 1 uur en 27 minuten rijden.
Tussen 22.15 en 01.40 zit 3 uur en 25 minuten. 3 uur en 25 minuten min 1 uur en 27 minuten reistijd is 1 uur en 58 minuten die je mist.
Toch?

tank van een Matiz is 38 liter, gemiddeld verbruik 1:14 op een volle tank komt hij dus 530 km ver ongeveer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:53 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik denk dat je het andersom moet zien. 'Er zit nog xx liter in, dus hij kan niet verder dan daar en daar geweest zijn' een tank kan niet voller dan vol zijn
En als de tank op het moment van tanken niet helemaal vol was klopt bovenstaande niet. Maar heel veel mensen tanken hem wel helemaal vol dus ik denk dat het best een aardige indicatie kan opleveren.

zeker als de politie dit ook in de cold case la gaat schuiven.
 zeker als de politie dit ook in de cold case la gaat schuiven. 

Deze ook NWS / Familiedrama Zoetermeer [Deel 7]quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:01 schreef Xeanor het volgende:
Deed me weer hier aan denken overigens...
http://www.geenstijl.nl/m(...)edrama_op_hyves.html
Echt te sick voor woorden

hij heeft toch gepint daar? Dus ze kunnen dan wel zien voor hoeveel geld hij heeft getankt, én dus voor hoeveel liter (ongeveer)quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tank van een Matiz is 38 liter, gemiddeld verbruik 1:14 op een volle tank komt hij dus 530 km ver ongeveer.
Maar ja, dan nog, hoe vol zat de tank, hoeveel tankte hij...je weet t niet.

De auto heeft een tankinhoud van 45 liter, dus afhankelijk van hoeveel er getankt is kun je in een aantal gevallen wel concluderen of de tank min of meer vol heeft gezeten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch ook weten hoeveel er nog in zijn tank zat? Was ie zo goed als leeg toen ie ging tanken? Heeft ie hem halfvol getankt? 3 kwartvol? Zonder te weten hoeveel er in zat vóór ie ging tanken kan je weinig uitrekenen lijkt mij?

En daarna heeft vader nog 150/175 km zonder brokken gereden? Bijzonder.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef Wessell het volgende:
[..]
het zou nog afschuwelijker zijn als die ze ergens levend heeft begraven onder invloed van drank of drugs

Lekker negatieve insteek heb je, en ook nog zonder reden of aanwijzingen die het onderbouwt...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef TLC het volgende:
Ik ben bang voor die vrouw dat de interesse van de media voor deze zaak na verloop van tijd gaat afzwakken en dan staat die vrouw er vrijwel alleen voorzeker als de politie dit ook in de cold case la gaat schuiven.
Je moet er toch niet aan denken dat over pakweg 300 jaar 2 archeologen 2 lichamen van jongetjes vinden ergens in een verlaten plekje in de Ardennen en dat zij zich dan gaan afvragen wat er zich heeft afgespeeld.

het is geen Matiz... het is een Hyundai Getz...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tank van een Matiz is 38 liter, gemiddeld verbruik 1:14 op een volle tank komt hij dus 530 km ver ongeveer.
Maar ja, dan nog, hoe vol zat de tank, hoeveel tankte hij...je weet t niet.

je verwart negatief met realistisch, en ik heb ook niet mijn berichtje negatief afgesloten, maar dat heb je er maar niet bij gezet hequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lekker negatieve insteek heb je, en ook nog zonder reden of aanwijzingen die het onderbouwt...

ja, dat wel. En hoeveel hij nu nog in z'n tank heeft. Maar ja, z'n tijdschema is ook wat krap. Ardennen, Duitsland, het gebied is groot, bos en waterrijk. Ik krijg toch het idee dat ie niet wilde dat ze ooit gevonden zouden worden...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef PureEvil het volgende:
[..]
hij heeft toch gepint daar? Dus ze kunnen dan wel zien voor hoeveel geld hij heeft getankt, én dus voor hoeveel liter (ongeveer)

Ik weet niet welk appje jij hebt, de ANWB routeplanner gebruik ik gewoon op de laptop, op m'n mobiel waarschijnlijk Google navigatie en in de auto meestal gewoon de navigatie van de auto.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is een fucking good for nothing appje, bedoel je dat?

En die heeft volgens de specs een tankinhoud van 45 liter.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
het is geen Matiz... het is een Hyundai Getz...

Dit op de desktop: http://www.zoekplaats.nl/index.php?actie=plaats&zoek=quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet welk appje jij hebt, de ANWB routeplanner gebruik ik gewoon op de laptop, op m'n mobiel waarschijnlijk Google navigatie en in de auto meestal gewoon de navigatie van de auto.

jep...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die heeft volgens de specs een tankinhoud van 45 liter.
http://www.autoweek.nl/kentekencheck?kenteken=08-NT-BV

Het zijn drie 'onderwerpen' waar ik uit luiheid het tweede belachelijke alinea niet weghaalde. Sorry daarvoor. En prima, jij bent geen chagrijnige pessimist maar een goed geïnformeerde realist.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:10 schreef TLC het volgende:
[..]
je verwart negatief met realistisch, en ik heb ook niet mijn berichtje negatief afgesloten, maar dat heb je er maar niet bij gezet he

Is lichtblauwquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
jep...
wat ik ook vreemd vind; er wordt gesproken over een blauwe auto, en op de foto staat een grijze... (wel met het juiste kenteken... )

oh, bedankt! Verkeerde auto idd. toevallig heeft deze Getz ook een verbruik van 1: 14quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
het is geen Matiz... het is een Hyundai Getz...
 alleen dus een grotere tank. (45 liter) dus komt hij iets verder, net geen 600 km.
 alleen dus een grotere tank. (45 liter) dus komt hij iets verder, net geen 600 km.

Ja, dat zag ik vanmiddag ook.... zal wel zo'n zijig grijsblauw kleurtje zijn dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
jep...
wat ik ook vreemd vind; er wordt gesproken over een blauwe auto, en op de foto staat een grijze... (wel met het juiste kenteken... )

watquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:14 schreef opgebaarde het volgende:
We kunnen beter het topic onderwerp veranderen, bijv kanker hier op de politie hoe ze deze zaak hebben verkloot met als subonderwerpen 'alweer', 'houdt het nooit op', 'mensheid is te ziek'
 wie zie je hier zeiken op de politie dan
 wie zie je hier zeiken op de politie dan  ?
? 

Maar 600 km rijden in 3,5 uur met een Getz gaat niet lukken.....quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, bedankt! Verkeerde auto idd. toevallig heeft deze Getz ook een verbruik van 1: 14alleen dus een grotere tank. (45 liter) dus komt hij iets verder, net geen 600 km.

En het gebeurt dat kinderen gewoon helemaal niet meer teruggevonden worden... en daar wordt op dit moment ook niet meer actief naar gezocht door politie of leger.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef Doodloper het volgende:
[..]
watwie zie je hier zeiken op de politie dan
?
ik geloof best dat die politie onwijs z'n best doet, maar het lijkt me duidelijk dat indien de zaak nooit wordt opgelost dat de media-aandacht en politie-aandacht op dit moment groter is dan dat hij over een jaar zal zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |