Dat laat sporen na in die auto.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef Wessell het volgende:
ik denk nog steeds dat die zijn kinderen vergast heeft in de auto,en ze daarna heeft gedumpt in de rivier,en dat binnenkort het nieuws komt dat een visser ze ontdekt
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-vermiste-broertjes/quote:Vandaag bleek uit gegevens van een mobiele kentekenscanner dat de auto van de vader over die brug op de N233 in Rhenen heeft gereden.
De eigenaar van de scanner had naar aanleiding van de vermissing van de broertjes besloten de gescande kentekens te bekijken. Het kenteken van de vader, 08-NT-BV, bleek er bij te zitten.
Het kan een optie zijn,ik kan er ook volledig naast zitten,daarnaast ben ik benieuwd of ze nog wat met de sectie op het lichaam van de dode vader een stap dichterbij komen! heeft die bv drugs gebruikt,of was die onder invloedquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daarna is hij met de auto verder gereden?
En dat is allemaal in die ontbrekende ruim 1,5 uur gebeurd?
Gekke is dat ik zo'n appje heb en die kent Neerbeek niet blijkbaar...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef Leandra het volgende:
Er mist geen 2 uur, er mist ruim 1,5 uur tussen Neerbeek en Rhenen, uitgaande van de snelste route.
Het is niet bekend hoeveel benzine hij getankt heeft....quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:44 schreef CafeRoker het volgende:
Ze hebben die auto toch gevonden nietwaar? Aan de tankinhoud kunnen ze zien of hij wel of niet nog belgie ingereden is.
Niet bij ons, maar ze weten de prijs per liter op die dag en ze weten hoeveel euro aan brandstof hij getankt heeft, dan is die som niet zo lastig dus ik neem aan dat de politie dat zelf ook wel weet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Het is niet bekend hoeveel benzine hij getankt heeft....
Denk je nu echt dat ze dat niet aan de hand van z'n pintransactie kunnen herleiden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Het is niet bekend hoeveel benzine hij getankt heeft....
Ja, maar een gas in de auto laat sporen na.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef Wessell het volgende:
[..]
er zijn alleen spulletjes gevonden van de kinderen in de auto toch?
Oke!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar een gas in de auto laat sporen na.
Maar dan moet je toch ook weten hoeveel er nog in zijn tank zat? Was ie zo goed als leeg toen ie ging tanken? Heeft ie hem halfvol getankt? 3 kwartvol? Zonder te weten hoeveel er in zat vóór ie ging tanken kan je weinig uitrekenen lijkt mij?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ze dat niet aan de hand van z'n pintransactie kunnen herleiden?
En lijkt me dat de kinderen wel tegen hadden gestribbeld dan, zelfs al zaten ze vastgebonden of weetikwat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar een gas in de auto laat sporen na.
Sws een probleem, twee kinderen, hij moet ze iig gedrogeerd hebben, denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En lijkt me dat de kinderen wel tegen hadden gestribbeld dan, zelfs al zaten ze vastgebonden of weetikwat.
Of ze waren al out geslagen oid.
Maarja, volgens mij is het ook heel zo eenvoudig niet om koolstofmonooxide in je auto te krijgen, en als je zo aan het voorbereiden bent (want als je onderweg van iemand af wil dan denk je niet 'oh ik laat hem wel stikken in CO') dan kies je wel voor makkelijkere manieren lijkt me?
Dat wist ik niet neequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Denk je niet dat het gas wordt geabsorbeerd door stoffen in de auto dan?
Dat klopt, maar ik denk dat je het andersom moet zien. 'Er zit nog xx liter in, dus hij kan niet verder dan daar en daar geweest zijn' een tank kan niet voller dan vol zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch ook weten hoeveel er nog in zijn tank zat? Was ie zo goed als leeg toen ie ging tanken? Heeft ie hem halfvol getankt? 3 kwartvol? Zonder te weten hoeveel er in zat vóór ie ging tanken kan je weinig uitrekenen lijkt mij?
HOE ze om het leven zijn gekomen misschien niet echt, maar wel WAAR dat is gebeurd, dan heb je in ieder geval zekerheid...quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Xeanor het volgende:
Is het zo relevant hoe die jongetjes om het leven zijn gekomen dan?
Feit blijft dat je er wel van uit kunt gaan dat ze om het leven zijn gebracht.
het zou nog afschuwelijker zijn als die ze ergens levend heeft begraven onder invloed van drank of drugsquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef Doodloper het volgende:
[..]
HOE ze om het leven zijn gekomen misschien niet echt, maar wel WAAR dat is gebeurd, dan heb je in ieder geval zekerheid...
Alles kan relevant zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Xeanor het volgende:
Is het zo relevant hoe die jongetjes om het leven zijn gekomen dan?
Feit blijft dat je er wel van uit kunt gaan dat ze om het leven zijn gebracht.
true... en ik kan me voorstellen dat de moeder ook wel graag weet hoe en wat er allemaal precies is gebeurd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef Wessell het volgende:
[..]
het zou nog afschuwelijker zijn als die ze ergens levend heeft begraven onder invloed van drank of drugs
Wat gaat die vrouw nu door een helquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef Doodloper het volgende:
[..]
true... en ik kan me voorstellen dat de moeder ook wel graag weet hoe en wat er allemaal precies is gebeurd.
Zou je niet zeggenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef Doodloper het volgende:
[..]
true... en ik kan me voorstellen dat de moeder ook wel graag weet hoe en wat er allemaal precies is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |