En dat is prima, zolang je niet de headlines haalt en men er op FOK! over gaan speculeren dat er contact met jeugdzorg was en er "dus" een enorm probleem moest zijn....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dat geval zijn wij ook met jeugdzorg in aanraking gekomen, we hebben een tijdje terug advies gevraagd hoe je omgaat met jonge kinderen en scheiding....
Ik ga er maar vanuit dat je niet serieus bentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:01 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij de daders zijn. Met dit account proberen ze ons op het verkeerde been te zetten. Het was ze potverdikkie nog bijna gelukt. Maar daar trap ik niet in natuurlijk!
ja dat was mij ook al opgevallen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haar hele FB was de eerste dag openbaar, ze heeft later zaken afgeschermd
DSM-5 komt één dezer dagen uit, hoorde op radio 1 dat volgens dat nieuwe handboek iets van 85% van de Amerikaanse jeugd onder "gedragsstoornis" gaat vallen... Het zegt idd niets volgens mij, het is maar waar je demarcaties laat vallenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:38 schreef Leandra het volgende:
Overigens is het in dat licht wel vervelend dat de iedereen die met een opvoedingsvraag bij het centrum voor jeugd en gezin terechtkomt (en dat is het primaire aanspreekpunt) tegenwoordig dus automatisch bij "jeugdzorg" terechtkomt.
Wat in veel gevallen helemaal niets zegt, want de overheid stimuleert het juist om je opvoedingsvragen bij het centrum voor jeugd en gezin (lees: jeugdzorg) neer te leggen...
Ok dat had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het huis staat nog wel op Funda.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Haha. Deze theorie is net zo aannemlijk als al die andere flauwekul in dit draadjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je niet serieus bentEr staan wel wat gekke plaatjes in die historie.
Is volgens mij niet van henzelf, de slaapkamers komen niet overeen met 2 jongens van deze leeftijd...quote:
Van mij mag dat Linkedin-linkje ook wel weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:23 schreef flugeltje het volgende:
En terwijl ik het typ vind ik mezelf eigenlijk ook weer walgelijk dat ik zo diep in hun leven aan het voyeureren ben...![]()
Tsja, facebookpagina en dan wat verder klikken op naam. Moet ik nu naar de hel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is volgens mij niet van henzelf, de slaapkamers komen niet overeen met 2 jongens van deze leeftijd...
En terwijl ik het typ vind ik mezelf eigenlijk ook weer walgelijk dat ik zo diep in hun leven aan het voyeureren ben...![]()
Nee tuurlijk niet, ik doe er net zo hard aan mee.... Maar het is wel behoorlijk voyeuristisch allemaal, ik ben nu eenmaal een ramptoerist wat dat betreft...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja, facebookpagina en dan wat verder klikken op naam. Moet ik nu naar de hel?
Al onze informatie ligt in feite op straat.
Ook dat, en omdat tegenwoordig bijna alles online staat, ook van jezelf, is het nog best ingewikkeld om niet verder te kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ik doe er net zo hard aan mee.... Maar het is wel behoorlijk voyeuristisch allemaal, ik ben nu eenmaal een ramptoerist wat dat betreft...
Zo'n situatie als dit vervuld me net zoveel met afgrijzen als dat het me kriebels geeft omdat het een spannende situatie is waar je over mee kunt praten.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:32 schreef Nikonlover het volgende:
Wat is dat nou weer voor een hype dat iedereen de foto's deelt op Facebook en Twitter, meezoekt in de bossen, iedereen het maar erg moet vinden want anders ben je een klootzak, de media die het alleen maar over die 2 jongetjes heeft....... BAH, het komt mijn strot uit!!!!!!!!!
Er worden elke dag mensen/kinderen als vermist opgegeven, zijn die niet belangrijk genoeg om in het nieuws te komen? Wat maakt deze 2 jongetjes nou speciaal om zo groot in het nieuws te komen?
Mensen vinden mij nu een klootzak omdat dit mij niet veel meer doet dan elke andere vermissing. Juist DIE mensen zijn klootzakken, zij vergeten gewoon dat er nog tientallen andere mensen/kinderen vermist worden....
Jij bent dus ook zo'n klootzak....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ok leuk voor je, nog wat anders bij te dragen?
Online had je ook een naam kunnen vinden bij dat adres, en die naam is niet de (achternaam) van de moeder of de vader.....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook dat, en omdat tegenwoordig bijna alles online staat, ook van jezelf, is het nog best ingewikkeld om niet verder te kijken.
Noem eens een recentelijke soortgelijke situatie die geen media-aandacht heeft gehad?quote:
Als Hart van Nederland erbij is, is dat dan vaak juist niet het geval.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:48 schreef blanket het volgende:
Er schijnt iets gevonden te zijn?
https://twitter.com/IbHaarsma/status/332849687667281921/photo/1
https://twitter.com/FloortjeHVNL
HvN is er nog niet bij he dus dat is onzinquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:01 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Als Hart van Nederland erbij is, is dat dan vaak juist niet het geval.
Hier staan er genoeg:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:55 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Noem eens een recentelijke soortgelijke situatie die geen media-aandacht heeft gehad?
?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:02 schreef K4rJ4kC het volgende:
[..]
HvN is er nog niet bij he dus dat is onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |