Ik echt maximaal 6 sigaretten op een dagquote:
Best te doen al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat spul is toch niet te zuipen?
record was 1,5 pakje ofzo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik echt maximaal 6 sigaretten op een dagEen keer 9 dacht ik
Dat is de een met de ander aansteken johquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zijn ergeren. ik ken iemand die 2,5 per dag doet. nu nog.
Hoe ging dat dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
We hebben wel eens een minimeet met JNG gehad in januari, dat was leuk
i knowquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is de een met de ander aansteken joh
met vinnie toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
We hebben wel eens een minimeet met JNG gehad in januari, dat was leuk
heeft iedereenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef badschaap het volgende:
wat the fuck staat er boven youtube bij mij
Experiment: je zoekresultaten kunnen vertrouwelijke inhoud bevatten. Deel deze inhoud niet met mensen buiten Google.
![]()
Lol ik heb dat nu ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef badschaap het volgende:
wat the fuck staat er boven youtube bij mij
Experiment: je zoekresultaten kunnen vertrouwelijke inhoud bevatten. Deel deze inhoud niet met mensen buiten Google.
![]()
Klopt inderdaad, als je voor jezelf daar meer aan hebt, dan moet je dat gewoon doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
maar weetje. we leven sowieso in een verneukte wereld en ooit gaan we toch dood. dus waarom niet doorpaffen?
Omdat maar weinig meisjes het aantrekkelijk vindenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
maar weetje. we leven sowieso in een verneukte wereld en ooit gaan we toch dood. dus waarom niet doorpaffen?
laat 't nou net zo zijn dat ik geen meiden hoefquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat maar weinig meisjes het aantrekkelijk vinden
Maakt mij ook niet uit dat jij rooktquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat 't nou net zo zijn dat ik geen meiden hoef
Heb jij meer chickies voor jezelf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit dat jij rookt
10 keer zoveel.quote:
Was gewoon kleine meet bij mij thuis, was wel gezelligquote:
Hoezo? Mja, ik snap dat het lastig is om DV van mij af te pakken, maar gelukkig heb je Ezell nog.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10 keer zoveel.
Nog steeds nul
Dat is wel chill jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was gewoon kleine meet bij mij thuis, was wel gezellig
Filmpje erbij, drankie etc etc
En natuurlijk was overnachten mogelijk
Hij wil lbquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Mja, ik snap dat het lastig is om DV van mij af te pakken, maar gelukkig heb je Ezell nog.
Ezell wil mij nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Mja, ik snap dat het lastig is om DV van mij af te pakken, maar gelukkig heb je Ezell nog.
oh?quote:
Pauperquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
roken niet zo erg alleen duur drm koop ik niet maar biets ik altijd
Is ze lesbisch? Of bi?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, logisch aangezien Ezell liever vrouwen heeft, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij ons roken mensen sigaretten van de grond, das nog erger.
Ehm wat de neuk?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij ons roken mensen sigaretten van de grond, das nog erger.
quote:
Hoezo dat dan niet?quote:
Je weet zelf ook wel dat het bestaatquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OF is een troll, kan niet anders
Nah, laten we erop houden dat Ezell een andere smaak heeft. Denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo dat dan niet?
Moet ik me beledigd voelen?
Nee ik weet dat niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het bestaatOoit gehoord van bukshag? Maar dan zonder het in vloe te doen gewoon gelijk te roken want '' als je het filter even verbrand word het wel schoon''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |