Hij wil lbquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Mja, ik snap dat het lastig is om DV van mij af te pakken, maar gelukkig heb je Ezell nog.
Ezell wil mij nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo? Mja, ik snap dat het lastig is om DV van mij af te pakken, maar gelukkig heb je Ezell nog.
oh?quote:
Pauperquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
roken niet zo erg alleen duur drm koop ik niet maar biets ik altijd
Is ze lesbisch? Of bi?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, logisch aangezien Ezell liever vrouwen heeft, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij ons roken mensen sigaretten van de grond, das nog erger.
Ehm wat de neuk?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij ons roken mensen sigaretten van de grond, das nog erger.
quote:
Hoezo dat dan niet?quote:
Je weet zelf ook wel dat het bestaatquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OF is een troll, kan niet anders
Nah, laten we erop houden dat Ezell een andere smaak heeft. Denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo dat dan niet?
Moet ik me beledigd voelen?
Nee ik weet dat niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het bestaatOoit gehoord van bukshag? Maar dan zonder het in vloe te doen gewoon gelijk te roken want '' als je het filter even verbrand word het wel schoon''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |