Ik echt maximaal 6 sigaretten op een dagquote:
Best te doen al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat spul is toch niet te zuipen?
record was 1,5 pakje ofzo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik echt maximaal 6 sigaretten op een dagEen keer 9 dacht ik
Dat is de een met de ander aansteken johquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
er zijn ergeren. ik ken iemand die 2,5 per dag doet. nu nog.
Hoe ging dat dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
We hebben wel eens een minimeet met JNG gehad in januari, dat was leuk
i knowquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is de een met de ander aansteken joh
met vinnie toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:54 schreef msacras het volgende:
[..]
We hebben wel eens een minimeet met JNG gehad in januari, dat was leuk
heeft iedereenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef badschaap het volgende:
wat the fuck staat er boven youtube bij mij
Experiment: je zoekresultaten kunnen vertrouwelijke inhoud bevatten. Deel deze inhoud niet met mensen buiten Google.
![]()
Lol ik heb dat nu ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef badschaap het volgende:
wat the fuck staat er boven youtube bij mij
Experiment: je zoekresultaten kunnen vertrouwelijke inhoud bevatten. Deel deze inhoud niet met mensen buiten Google.
![]()
Klopt inderdaad, als je voor jezelf daar meer aan hebt, dan moet je dat gewoon doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
maar weetje. we leven sowieso in een verneukte wereld en ooit gaan we toch dood. dus waarom niet doorpaffen?
Omdat maar weinig meisjes het aantrekkelijk vindenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
maar weetje. we leven sowieso in een verneukte wereld en ooit gaan we toch dood. dus waarom niet doorpaffen?
laat 't nou net zo zijn dat ik geen meiden hoefquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat maar weinig meisjes het aantrekkelijk vinden
Maakt mij ook niet uit dat jij rooktquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat 't nou net zo zijn dat ik geen meiden hoef
Heb jij meer chickies voor jezelf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit dat jij rookt
10 keer zoveel.quote:
Was gewoon kleine meet bij mij thuis, was wel gezelligquote:
Hoezo? Mja, ik snap dat het lastig is om DV van mij af te pakken, maar gelukkig heb je Ezell nog.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
10 keer zoveel.
Nog steeds nul
Dat is wel chill jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Was gewoon kleine meet bij mij thuis, was wel gezellig
Filmpje erbij, drankie etc etc
En natuurlijk was overnachten mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |