abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126283599
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Thijs Slegers is over het algemeen wel goed ingevoerd toch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 mei 2013 @ 22:30:12 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_126283630
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:29 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Thijs Slegers is over het algemeen wel goed ingevoerd toch?
Hij zit zelden fout
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_126284119
quote:
Advocaat besloot in december al te stoppen: 'het was te zwaar'

Dick Advocaat liet na afloop tijdens de persconferentie weten in december al besloten te hebben na een jaar te zullen stoppen bij PSV. Hij kon het fysiek en mentaal niet meer aan. 'Het was te zwaar. Ook het op en neer rijden elke dag was best pittig. In december had ik voor mezelf al besloten te stoppen', zei Advocaat. De coach wil nog een keer aan de slag als bondscoach.
Geweldige keus van Brands weer.
Land of the free. Home of the brave.
pi_126284121
Wat speelde van Bommel weer slecht zeg. Op een gegeven moment aan de linkerkant in de 2e helft zie je Maher in 1 minuut 3 x uit zijn rug lopen. Heel veel balverlies. Zijn schoten zijn wel gevaarlijk de laatste tijd. Ik hoop echt dat die doorgaat. Ik kan me heerlijk 90 minuten aan die gozer irriteren. Met zijn hand voor de mond praten ihkv "professioneel", overtredingen maken, schwalbes etc.

Ff wat anders welke van de 4 vonden jullie een echte pingel? Ik vond eigenlijk die eerste met die hand wel een penalty waard al was het wel een twijfel geval (niet hand naar bal, maar bal naar hand).
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:42:10 #280
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_126284217
Die ene waar Mertens zijn schoen kwijt raakt vond ik discutabel, maar die handsbal in de eerste helft was wel penalty waardig.
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:42:58 #281
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126284251
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef jakees het volgende:
Wat speelde van Bommel weer slecht zeg. Op een gegeven moment aan de linkerkant in de 2e helft zie je Maher in 1 minuut 3 x uit zijn rug lopen. Heel veel balverlies. Zijn schoten zijn wel gevaarlijk de laatste tijd. Ik hoop echt dat die doorgaat. Ik kan me heerlijk 90 minuten aan die gozer irriteren. Met zijn hand voor de mond praten ihkv "professioneel", overtredingen maken, schwalbes etc.

Ff wat anders welke van de 4 vonden jullie een echte pingel? Ik vond eigenlijk die eerste met die hand wel een penalty waard al was het wel een twijfel geval (niet hand naar bal, maar bal naar hand).
3de

en dan heb ik het niet over een penalty.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  donderdag 9 mei 2013 @ 22:43:26 #282
198365 Morendo
The Real Deal
pi_126284272
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Van Bommel wordt gewoon ff uitgelachen.
Hier wil ik een poster van. De gebogen, verbeten houding van Bommel ook. Priceless! _O-
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_126284526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:42 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

3de

en dan heb ik het niet over een penalty.
Was normale vraag hoor. Niet iedereen komt hier trollen. Maar welke vond je een penalty?
pi_126284739
bart_hoffman twitterde op donderdag 09-05-2013 om 22:30:41 Strootman: "Als je titel wint en beker pakt, is een transfer makkelijker. Nu ben je als speler niet geslaagd in Nederland." reageer retweet
Hij blijft nog een jaartje.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 mei 2013 @ 22:54:21 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_126284825
De aanvoerder voor volgend jaar lijkt me duidelijk dan.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_126284995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef jakees het volgende:

Wat waren de 4 mogelijkheden ook alweer?
De 1e sowieso. Die met Mertens, twijfeltje, hij stond toevallig op zn hak.-Al dacht ik in t stadion gewoon aan een schwalbe- Niet echt pingelwaardig. Voor de rest kan ik me geen mogelijke pingels meer bedenken. Dus dat zal het antwoord wel zijn ;)

Daarnaast snap ik nog steeds niet waarom de goal van Mertens afgekeurd werd. Heb t nu een paar keer teruggekeken, maar zie nog geen reden. Behalve dat Esteban het dom aanpakte en Kuipers er maar meteen wat van had moeten zeggen. Nu was het een geldige goal, leek me.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_126285115
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat waren de 4 mogelijkheden ook alweer?
De 1e sowieso. Die met Mertens, twijfeltje, hij stond toevallig op zn hak. Niet echt pingelwaardig. Voor de rest kan ik me geen mogelijke pingels meer bedenken. Dus dat zal het antwoord wel zijn ;)

Daarnaast snap ik nog steeds niet waarom de goal van Mertens afgekeurd werd. Heb t nu een paar keer teruggekeken, maar zie nog geen reden. Behalve dat Esteban het dom aanpakte en Kuipers er maar meteen wat van had moeten zeggen. Nu was het een geldige goal, leek me.
Er was nog een moment in de 2e helft met ik dacht Mertens en 1e helft ook nog een keer Lens dacht ik.

Ik heb dat van Mertens afgekeurde goal helemaal niet meegekregen. Wanneer was dat dan? ik zat met wat vrienden te kijken en moest af en toe drinken pakken.
pi_126285141
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef mrstylo het volgende:
bart_hoffman twitterde op donderdag 09-05-2013 om 22:30:41 Strootman: "Als je titel wint en beker pakt, is een transfer makkelijker. Nu ben je als speler niet geslaagd in Nederland." reageer retweet
Hij blijft nog een jaartje.
Mooi :)
pi_126285233
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mooi :)
Nou die heb ik dit jaar ook veel door het ijs zien zakken hoor. Beetje net als Clasie, vorig jaar veel beter als dit jaar terwijl je op die leeftijd anders verwacht.
pi_126285263
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 22:59 schreef jakees het volgende:

[..]

Er was nog een moment in de 2e helft met ik dacht Mertens en 1e helft ook nog een keer Lens dacht ik.

Ik heb dat van Mertens afgekeurde goal helemaal niet meegekregen. Wanneer was dat dan? ik zat met wat vrienden te kijken en moest af en toe drinken pakken.
1e helft ergens. 2-1 stond het volgens mij al. Esteban wil vanuit zijn handen het spel hervatten, en als hij de bal loslaat jat Mertens snel de bal.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_126285325
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

1e helft ergens. 2-1 stond het volgens mij al. Esteban wil vanuit zijn handen het spel hervatten, en als hij de bal loslaat jat Mertens snel de bal.
En dat mag dus niet. Terecht afgekeurd. Heb ik in dit of in het vorige topic al toelichting op gegeven :P
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_126285334
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Oh die, dat mag volgens mij gewoon niet. Als die de bal op de grond legt dan mag het wel maar tijdens uittrappen mag dat echt niet hoor.
pi_126285377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:03 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

En dat mag dus niet. Terecht afgekeurd. Heb ik in dit of in het vorige topic al toelichting op gegeven :P
Quote die ff dan.
pi_126285378
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:03 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik weet dat het niet hoor maar welke regel hoort erbij dan?
pi_126285446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:03 schreef jakees het volgende:

[..]

Oh die, dat mag volgens mij gewoon niet. Als die de bal op de grond legt dan mag het wel maar tijdens uittrappen mag dat echt niet hoor.
Hij liet m los. Dan mag t toch gewoon? Of de bal nu in de lucht vliegt of dat ie op de grond ligt doet er dan toch niet toe lijkt me..(?)
pi_126285536
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hij liet m los. Dan mag t toch gewoon? Of de bal nu in de lucht vliegt of dat ie op de grond ligt doet er dan toch niet toe lijkt me..(?)
Nee ik denk dat je een keeper niet mag hinderen tijdens uitschoppen. Je mag er ook niet voor gaan lopen.
pi_126285600
Een doelverdediger mag de bal niet langer dan 6 seconden in bezit houden. Hij
wordt geacht de bal in bezit te hebben:

• als hij de bal tussen zijn handen houdt of tussen zijn hand en enig ander oppervlak
heeft (bijv. grond, eigen lichaam);
• als hij de bal op zijn vlakke hand houdt;
• als hij de bal stuitert op de grond of opgooit in de lucht.
Regel 12 - Overtredingen en onbehoorlijk gedrag
74
Als de doelverdediger de bal in bezit heeft met zijn handen mag hij niet worden aangevallen
door een tegenstander.

Overtredingen begaan tegen de doelverdediger
Het is een overtreding wanneer een speler voorkomt dat de doelverdediger de
bal uit zijn handen in het spel kan brengen.
Een speler moet worden bestraft voor gevaarlijk spel als hij de bal trapt of poogt
te trappen, wanneer de doelverdediger bezig is deze in het spel te brengen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 mei 2013 @ 23:09:00 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_126285643
geen doelpunt dus
DeLuna vindt me dik ;(
pi_126285713
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 23:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Een doelverdediger mag de bal niet langer dan 6 seconden in bezit houden. Hij
wordt geacht de bal in bezit te hebben:

• als hij de bal tussen zijn handen houdt of tussen zijn hand en enig ander oppervlak
heeft (bijv. grond, eigen lichaam);
• als hij de bal op zijn vlakke hand houdt;
• als hij de bal stuitert op de grond of opgooit in de lucht.
Regel 12 - Overtredingen en onbehoorlijk gedrag
74
Als de doelverdediger de bal in bezit heeft met zijn handen mag hij niet worden aangevallen
door een tegenstander.

Overtredingen begaan tegen de doelverdediger
Het is een overtreding wanneer een speler voorkomt dat de doelverdediger de
bal uit zijn handen in het spel kan brengen.
Een speler moet worden bestraft voor gevaarlijk spel als hij de bal trapt of poogt
te trappen, wanneer de doelverdediger bezig is deze in het spel te brengen.

Oke, duidelijk :)
pi_126286210
Ja
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')