Dat hoofd van hem als hij loopt te zeikenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, je zou maar zeiken omdat je geen corner krijgt.
ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:04 schreef ejfaar het volgende:
Ik gok dat psv volgend jaar met hangen en wurgen 1ste wordt.Jullie?
Weet niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:04 schreef ejfaar het volgende:
Ik gok dat psv volgend jaar met hangen en wurgen 4e wordt.Jullie?
Ruige fans hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:05 schreef Muto het volgende:
Ze hebben even een blik stewards open getrokken voor aan de PSV-zijde
Vitesse kampioenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:04 schreef ejfaar het volgende:
Ban?quote:
Ben te slim om daar nu al uitspraken over te doen, sorry.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:04 schreef ejfaar het volgende:
Twente wordt 7e inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ben te slim om daar nu al uitspraken over te doen, sorry.
?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Voor die 10 mensen die daar wekelijks zitten xD
Hoeveel contracten heeft hij?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:06 schreef mrstylo het volgende:
Contracten van Willems opwaarderen en verlengen.
Brands.
Voor dit seizoen was het nog een enorm talent.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:06 schreef mrstylo het volgende:
Contract van Willems opwaarderen en verlengen.
Brands.
Heb al ge-edit.quote:
Dit is de bekertquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Björn Kuipers past zijn ervaringen in de Sjempjens Liek uitstekend goed toe in de Eredivisie/Nederlandse voetbalpotjes
Hij is nog jong hequote:Op donderdag 9 mei 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor dit seizoen was het nog een enorm talent.
Nog steeds, iedereen lult gewoon VI naquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
En hij heeft het dit jaar dat niet waar gemaakt. Dat kan toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar ik zou hem nog niet afschrijven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En hij heeft het dit jaar dat niet waar gemaakt. Dat kan toch?
Doe dan niet alsof je vedette bent en een speler met weet ik veel hoeveel internationale ervaring op staan gaan wachten..quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En hij heeft het dit jaar dat niet waar gemaakt. Dat kan toch?
Blind heeft hersenen en mentaliteit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Blind is vorig seizoen ook afgeschreven.
De revolutie gaat veel verder dan de jeugdopleiding, je krijgt blijkbaar niet alles mee. Geeft niet joh.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dit is toch geen vruchten plukken van het nieuwe beleid....kom op zeg.
Als ajax niks had gewonnen, dan zou er gezegd worden dat het minstens 5 jaar zou duren voordat het nieuwe beleid iets zou opleveren. Nu worden ze 3x kampioen en het ligt aan het nieuwe beleid??
Cruijff die kritiek had op het beleid waar de huidige groep spelers vandaan komt...
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:11 schreef HulkHeld het volgende:
Achhhhh Strootje toch, ga maar weer staan baby
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oei, hij moet Jong Oranje aan de titel helpen
Grappig dat jij een mening over humor hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |