quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hey je kan opeens weer reageren
Hij is verzekert, dus het mag.quote:
Tis een serieuze vraag. Ik vind het niet vreemd dat het afgekeurd wordt.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef Morendo het volgende:
Kuipers, houd eens op met AZ achter te stellen!
Jij bent echt een idioot he.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah. Pas je 10e post over de scheids vandaag
De ArenA maakt soberzo nooit geluidquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kuip maakt altijd pas geluid na een goal.
Natuurlijk niet.quote:
Het feit dat jij het serieus bedoelt zegt genoegquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis een serieuze vraag. Ik vind het niet vreemd dat het afgekeurd wordt.
ze zijn beter dan azquote:
PSV choket altijd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:34 schreef leolinedance het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat PSV er overheen dendert? AZ maakt geen kans
Is een aankoop volgens mij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef Morendo het volgende:
Is Reijnen nou echt het beste wat er verdedigend rond loopt in Alkmaar?!
Ik ken het reglement niet precies uit mn hoofd. Als Erwin Mulder m tegen iemand aan schupt is het ineens prima.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:34 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het feit dat jij het serieus bedoelt zegt genoeg
Feyenoord wint gewoon van NAC, dan maakt het niets uit wat PSV doet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
Het is toch gunstig voor Feyenoord als PSV wint?
jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
zou gunstig geweest zijn als Feyenoord 2x had gewonnen van Ajaxquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
Maar voor de zekerheid dus beter dat PSV wint.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord wint gewoon van NAC, dan maakt het niets uit wat PSV doet.
Ik heb maar 2 ui's mafkees.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weer al een andere UI. Trek jij ook 3x per dag een ander t-shirt aan ofzo?
scheelt een ronde EL.quote:
Op de middellijn waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:36 schreef HulkHeld het volgende:
Zou die dikke mongool met z'n cameraatje er ook zitten?
Wat is dat voor belachelijke regel?quote:
Davy is een beetje raar vandaag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is: Mis. Calimero gedrag?
ach joh, laat toch gaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is: Mis. Calimero gedrag?
afbeeldingquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is dat voor belachelijke regel?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy is een beetje raar vandaag.
Het zal wedstrijdspanning zijn.
Zo'n beker is voor een PSVer natuurlijk een behoorlijke prijs.
ben je echt zo dom?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelt bij Barca, graag ontopicquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf nu bewegende afbeeldingen van Jessica Alba graag.
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:37 schreef HulkHeld het volgende:
Als je derde wordt hoef je toch maar 1 voorronde EL te spelen?
petje?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:37 schreef Zorro het volgende:
Calimero moeten ze opsluiten. Petje op en verder de hele tijd in zijn blote kont, dat kan toch niet man.
is volgens mij alleen als feyenoord 4de wordt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, een ei-pet.quote:
nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Jij gaat gewoon 10x door bij normale reacties.
Waarom krijg je ineens een moeilijker programma als je de beker niet wint (en toch EL pakt door verliezend finalist regel) dan wanneer je de beker wel wint?quote:
Ja, klopt.quote:
Ei pet miniquote:
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Jij gaat gewoon 10x door bij normale reacties.
afbeeldingquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom krijg je ineens een moeilijker programma als je de beker niet wint (en toch EL pakt door verliezend finalist regel) dan wanneer je de beker wel wint?
Stoer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:38 schreef Typisch het volgende:
Nou ik ben wat stoers doen buiten FOK!, veel plezier en mogen Van Bommel en maher hun achillespezen afscheuren.
Als PSV wint gaan de nummer 3 en 4 naar de laatste voorrondequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is volgens mij alleen als feyenoord 4de wordt.
Toch staan ze voor hier.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:39 schreef Pedroso het volgende:
Het is ook wel duidelijk waarom AZ zo laag staat in de competitie. Wat een drama verdediging is dat, daar is zelfs de PSV verdediging nog top bij.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:39 schreef Morendo het volgende:
Er is volgens mij flink ingezet op 'vaker dan 10 keer een dubbele bal in het veld'.
Dubbele bal, 2e bal ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:39 schreef Morendo het volgende:
Er is volgens mij flink ingezet op 'vaker dan 10 keer een dubbele bal in het veld'.
ok.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Als PSV wint gaan de nummer 3 en 4 naar de laatste voorronde
Als AZ wint gaat de nummer 3 en bekerwinnaar naar de laatste voorronde. Nummer 4 speelt ena-laatste voorronde.
Maar minder als dat kuikentje met een eierdop.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:39 schreef Seam het volgende:
Strootman heeft wel goed z'n stempel gedrukt op deze finale.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:40 schreef Muto het volgende:
Mertens denkt dat hij god is. Hij moet stoppen met zeiken. Gewoon geel geven.
En die weigert bij AZ te verlengen omdat hij aan een stap omhoog toe is.quote:
Serieus???quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:41 schreef Muto het volgende:
[..]
En die weigert bij AZ te verlengen omdat hij aan een stap omhoog toe is.
Kreeg geen nieuwe contract hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij gaat in ieder geval niet bijtekenen bij AZ. Terwijl ik denk dat hij blij mag zijn dat hij daar überhaupt mag voetballen.quote:
Ja die Wijnaldumpjes weten altijd wel de juiste keuzes te makenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Ook wel lullig als je een 7-jarige krijgt die al langer is dan jijzelf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:41 schreef Capi het volgende:
heeft mertens weer het kind wat bij m liep gewisseld?![]()
![]()
Hij wilde garanties die AZ logischerwijs niet kon geven.quote:
Ik hoop dat PSV hem haalt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij wilde garanties die AZ logischerwijs niet kon geven.
Ja, leuk, kun je ook weg?quote:
Boeie, als je daar niet eens tegen kan..quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ook wel lullig als je een 7-jarige krijgt die al langer is dan jijzelf.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:44 schreef HulkHeld het volgende:
MertensJe zal nooit een belangrijke rol spelen in een 'grote' wedstrijd.
Nou en, dan kan het vandaag dus wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:44 schreef HulkHeld het volgende:
Ah, vandaar dat hij als een achterlijke begon te juichen na de goal van Lens tegen Ajax.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:44 schreef HulkHeld het volgende:
Kampioens wedstrijden spelen kan hij maar al te goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:44 schreef HulkHeld het volgende:
Mertens speelt tenminste kampioenswedstrijdenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:44 schreef HulkHeld het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mertens speelt tenminste kampioenswedstrijden
i.c.m. Strootman.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef Capi het volgende:
Wie financiert eigenlijk dat podium in Eindhoven? de gemeente weer?
50/50quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef Capi het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://barbara.famequotes(...)bfa54a4d8af740&ln=en
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat we geen pingel kregen voor de 1-0 + rood AZ voor natrappen.
2de helft afmaken.
Europaquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef Capi het volgende:
afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeeldingquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
2de helft afmaken.
Jammer dat Kuipers goed gefloten heeft idd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toen was jij er niet eens.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat Kuipers goed gefloten heeft idd.
2de helft afmaken.
En die 50% van PSV komt indirect van de gemeente?quote:
2de helft afmaken.
Uh, ja. Ik eet wel eens avondeten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want jij zou thuis zijn zonder FOK
Laat gaan neger.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, ja. Ik eet wel eens avondeten.
Rare jongen ben jij vandaag zeg.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die zit naast Strootman op de bank geloof ik.
Komt er nog 1quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:48 schreef mrstylo het volgende:
http://barbara.famequotes(...)1147b8b4ddb928&ln=en
quote:
Ja maar die 2 gaan uit van de kwaliteiten van Bouma en Marcelo.. Barcaniveau he..quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:49 schreef Capi het volgende:
Maher is toch Bommels/strootmans mannetje? weer een fail dus van deze o zo goede middenvelders
Wel apart ook dat deze bepalende spelers ook weer niet thuis geven op het moment dat het moet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die zit naast Strootman op de bank geloof ik.
Elke zogenaamde topspeler van PSV laat niks zien in topwedstrijden, zie ook Mertens.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel apart ook dat deze bepalende spelers ook weer niet thuis geven op het moment dat het moet.
Al zie ik trouwens PSV nog wel winnen hoor, AZ is helemaal niets.
Dat kan dan wel zo zijn, maar PSV moet komen en AZ heeft voorin genoeg spelers rondlopen om er 1 op de counter binnen te prikken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel apart ook dat deze bepalende spelers ook weer niet thuis geven op het moment dat het moet.
Al zie ik trouwens PSV nog wel winnen hoor, AZ is helemaal niets.
Snap echt niet waarom Ajacieden zo'n grote bek hebben. Jullie zaten paar jaar geleden in dezelfde situatie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:50 schreef ejfaar het volgende:
In 5 jaar tijd heeft psv alleen een beker en een fruitschaal gewonnen
Beetje Ajax 2005-2010 dus?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:50 schreef ejfaar het volgende:
In 5 jaar tijd heeft psv alleen een beker en een fruitschaal gewonnen
Hetzelfdequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom Ajacieden zo'n grote bek hebben. Jullie zaten paar jaar geleden in hetzelfde situatie.
Nu ben je een calimeroquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom Ajacieden zo'n grote bek hebben. Jullie zaten paar jaar geleden in hetzelfde situatie.
Voornamelijk opluchting dat er bij ons nu wél goed beleid gevoerd wordt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat heeft er helemaal niets mee te maken. Die gaten zijn heel het seizoen al zo groot.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat kan dan wel zo zijn, maar PSV moet komen en AZ heeft voorin genoeg spelers rondlopen om er 1 op de counter binnen te prikken.
3 jaar op rij kampioenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Alleen is Ajax er al uit en is het bij psv maar afwachten of dat gebeurt
quote:
Nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En net alsof jullie toen geen grote mond hadden. Jullie mogen hopen dat het bij 5 jaar blijft
ik hoorde het ook, hij had het ook over altidore en estabanquote:
Daarom zouden de psv'ers beter even een toontje lager kunnen zingen.quote:
PSV heeft ook geen plan a.quote:
Dit is toch geen vruchten plukken van het nieuwe beleid....kom op zeg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voornamelijk opluchting dat er bij ons nu wél goed beleid gevoerd wordt.
Kan je even aanwijzen waar ik dat heb gezegd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:54 schreef RubenSosa het volgende:
Nu worden ze 3x kampioen en het ligt aan het nieuwe beleid??
afbeeldingquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dit is toch geen vruchten plukken van het nieuwe beleid....kom op zeg.
Als ajax niks had gewonnen, dan zou er gezegd worden dat het minstens 5 jaar zou duren voordat het nieuwe beleid iets zou opleveren. Nu worden ze 3x kampioen en het ligt aan het nieuwe beleid??
Cruijff die kritiek had op het beleid waar de huidige groep spelers vandaan komt...
Iedere keer wanneer hij PSV aanmoedigt gaat het fout, dus gefeliciteerd AZ.twitter:
afbeeldingquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van GGMM moeten we kappen. Jij mag dat blijkbaar.
Ja en VVV en RKC en NEC en NACquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:56 schreef Pedroso het volgende:
Toch is een fruitschaal en een beker voor een provincieclub niet gek hoor. Vraag het Feijenoord maar.
Och, als er niet een plaatje van 2500 bij 3000 pixels voorbij komt kan ik er nog wel mee leven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van GGMM moeten we kappen. Jij mag dat blijkbaar.
Uh, oke.quote:
Die hadden al lang een huldiging georganiseerd voor de 2e plaatsquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:56 schreef Pedroso het volgende:
Toch is een fruitschaal en een beker voor een provincieclub niet gek hoor. Vraag het Feijenoord maar.
Als je serieus gaat ontkennen dat het nieuwe beleid niet van invloed is op de kampioenschappen, dan zou ik die eierdop van je kop trekkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:54 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dit is toch geen vruchten plukken van het nieuwe beleid....kom op zeg.
Als ajax niks had gewonnen, dan zou er gezegd worden dat het minstens 5 jaar zou duren voordat het nieuwe beleid iets zou opleveren. Nu worden ze 3x kampioen en het ligt aan het nieuwe beleid??
Cruijff die kritiek had op het beleid waar de huidige groep spelers vandaan komt...
En dit jaar voor plek 3/4?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Die hadden al lang een huldiging georganiseerd voor de 2e plaats
Denk dat de Boer ook zonder Cruijff wel coach was geworden hoor. Alleen zouden we dan de afgelopen 3 jaar weer voor kapitalen aan matige spelers gespendeerd hebben. En zou er nog steeds een hoop gezeik geweest zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even aanwijzen waar ik dat heb gezegd?
Al heeft het er overigens wel degelijk mee te maken. Zo was Frank De Boer geen trainer nu van Ajax, zonder Cruijff.
Frank De Boer is vrij essentieel geweest voor ons succes.
Ben jij Van Velzen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn stoeltje staat al op de Coolsingel
OMGquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas dat je met dat hoekje rechtsonderin het reactieveld je reactieveld groter kan maken. Dit heb ik nooit geweten.
Maar dat geheel terzijde.
De Boer zelf zegt van niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat de Boer ook zonder Cruijff wel coach was geworden hoor.
Dat sowieso, ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef Pedroso het volgende:
Alleen zouden we dan de afgelopen 3 jaar weer voor kapitalen aan matige spelers gespendeerd hebben. En zou er nog steeds een hoop gezeik geweest zijn.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas dat je met dat hoekje rechtsonderin het reactieveld je reactieveld groter kan maken. Dit heb ik nooit geweten.
Maar dat geheel terzijde.
Mooi mangquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
http://puu.sh/2Q03d.png
Ik ga helemaal los hier.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ga helemaal los hier.
Hoe kom je aan die extra knoppen?!?!????????quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ga helemaal los hier.
Die heeft yvonne me gegeven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die extra knoppen?!?!????????
Ben jij haar mainbitch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |