Moet alles dan last minute gedrukt worden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Haha PSV, en het doek “PSV gefeliciteerd“ lag al klaar aldus de burgemeester van Eindhoven.
Hang 'm iig nog niet opquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet alles dan last minute gedrukt worden?
Wat een mongool ben jij.
Zoiets dek je af tot de uitslag bekend is, maar bescheidenheid is kennelijk een vreemd iets in Eindhovenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV![]()
![]()
![]()
HELEMAAL NIETS IN EINDHOVEN
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:17 schreef ejfaar het volgende:
Geen europees succes. Geen kampioenschap. Geen beker en zelfs komend seizoen geen fruitschaal
Denk het wel, heb nog lopen zoeken gisteren maar Verbeek heeft ergens gezegd dat zijn spelers in de winterstop duurder zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou het lukken onder de 10 miljoen?
Ben benieuwd! afwachten maar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het wel, heb nog lopen zoeken gisteren maar Verbeek heeft ergens gezegd dat zijn spelers in de winterstop duurder zijn.
hhaha ja man dat zal het zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:18 schreef Zorro het volgende:
Wat zit iedereen te huilen, is toch al lang afgesproken dit. PSV mocht in de competitie van AZ winnen, AZ krijgt de beker. Naïeviteit alles.
Ja dat is namelijk al duidelijk he?quote:
JCS ligt al in eindje.quote:
Stijntje zit weer in zijn troll modus.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is namelijk al duidelijk he?
Natuurlijk niet, maar daar begin je toch niet over voordat de wedstrijd uberhaupt gespeeld is, sukkeltje.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij.
8 miljoen plus een miljoen indien Ajax weer kampioen wordt, negen miljoen in totaal dus want iedereen weet dat Ajax wederom kampioen wordt volgend jaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het wel, heb nog lopen zoeken gisteren maar Verbeek heeft ergens gezegd dat zijn spelers in de winterstop duurder zijn.
Wie begint daarover? Wat het een officiële foto?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar daar begin je toch niet over voordat de wedstrijd uberhaupt gespeeld is, sukkeltje.
Zoals altijd in De Kuip.quote:
Ik hoor gefluit.quote:
Nostradami.quote:
Serieusquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:22 schreef Muto het volgende:
Feyenoordsupporters zijn aan het rellen buiten het stadion.
De burgemeester van Eindhoven kwam er zelf mee. Natuurlijk moest de wedstrijd nog wel gespeeld worden, maar hij had er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie begint daarover? Wat het een officiële foto?
Serieus?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:22 schreef Muto het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:22 schreef Muto het volgende:
Hoerenzonen zijn aan het rellen buiten het stadion.
Ik zou ook echt niet voor zo'n prutsclub als PSV willen spelen, dan weet je zeker dat je een kutseizoen tegemoet gaat.quote:
Er schijnen een aantal gasten vernielingen aan het plegen zijn op Zuid. Geruchten. Volgens politie zijn het feysupportersquote:
en dan zijn het gelijk feyenoorders inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Er schijnen een aantal gasten vernielingen aan het plegen zijn op Zuid. Geruchten.
Dat scheelt. Daar valt namelijk niets te vernielen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Er schijnen een aantal gasten vernielingen aan het plegen zijn op Zuid. Geruchten. Volgens politie zijn het feysupporters
Dat zou wel supertriest zijn trouwens.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:22 schreef Muto het volgende:
Nou ja, ze hebben de schijn wel tegen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan zijn het gelijk feyenoorders inderdaad
Kans is idd maar 90%.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan zijn het gelijk feyenoorders inderdaad
Goud staat al die negers beterquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Morendo het volgende:
Toch twee zilveren medailles voor PSV. Lang niet slecht.
twitter:Politie_Rdam twitterde op donderdag 09-05-2013 om 18:21:35In Rdam-Zuid vinden vernielingen en vechtpartijen plaats door Fey supporters. Politie verricht diverse aanhoudingen #bekerfinale #azpsv reageer retweet
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lens buitenspel, dat geloof je toch niet?
quote:
Luie neger is te lui om terug te lopen.quote:
Rondvaart door de grachten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Morendo het volgende:
Hoeven ze niet te spelem vernielen ze nog hun eigen stadquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Muto het volgende:
twitter:Politie_Rdam twitterde op donderdag 09-05-2013 om 18:21:35In Rdam-Zuid vinden vernielingen en vechtpartijen plaats door Fey supporters. Politie verricht diverse aanhoudingen #bekerfinale #azpsv reageer retweet
Wat triest als het waar is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Muto het volgende:
Het zijn geen PSV'ers of AZ'ers?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Muto het volgende:
huh?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Marcelo heeft recent verlengd toch?
Net als Bouma.![]()
Tja, ze moeten met iemand vechten lijkt mij.quote:
Twee keer de helft dus!quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Morendo het volgende:
In een andere stad mag het wel ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat triest als het waar is.
Waarom zou je in godsnaam je eigen stad gaan slopen.
Ik zeg: alsnog huldigenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:25 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Twee keer de helft dus!
Is dat dan 1x goud of helemaal niets in Eindhoven?
Joh je weet nog helemaal niks. Het kunnen net zo goed wat verdwaalde brabo's of AZ'ers zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Feyenoorders weer triest bezig als vanouds zie ikLeren het ook nooit
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Marcelo heeft recent verlengd toch?
Net als Bouma.![]()
Ik gok erop van niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh je weet nog helemaal niks. Het kunnen net zo goed wat verdwaalde brabo's of AZ'ers zijn.
Bron voor Bouma? Of troll je weer?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Marcelo heeft eerder dit seizoen z'n contract verlengd. Net als Bouma.
Kun je niet lezen?
Lekker voor zequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Muto het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef GGMM het volgende:
Er wordt altijd zo snel in het voordeel van keepers geflotenTriest is dat.
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef Muto het volgende:
Lens stond buitenspel. Hij wacht nog steeds op Mathijsen?
Kan zo snel geen bron vinden. Stond op teletekst een tijd geleden.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is er karma aan een podium voorbereiden?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan zo snel geen bron vinden. Stond op teletekst een tijd geleden.
Zie ook VBL / [VBL Slowchat] #1728 Hallo!
Er staat gaat praten, je lult dus weer zoals gewoonlijk. Trollmodquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik las het echt op teletekstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Bouma nog niet dacht ik, ging na het seizoen in gesprek volgens mij. Mag best nog een jaartje als backup dienenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:28 schreef Abed het volgende:
goed gevonden dit plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Voordat die spelersbus in 040 is heb je tijd zat na laatste fluitsignaal om dat bord op te hangen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hem een contract aangeboden, debiel. Je bent duidelijk een beetje chagrijnig. Geeft niks, ik snap wel dat je dacht dat PSV zou winnen vandaag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er staat gaat praten, je lult dus weer zoals gewoonlijk. Trollmod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:29 schreef Pedroso het volgende:
Ah, de scheids heeft het weer gedaan. Zo kennen we PSV weer.
Weer lul jequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hem een contract aangeboden, debiel.
GRAPPIG WAS DIE HE? HIHIAHAHHOHOHOHquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
HEY JONGENS HEBBEN JULLIE DAT PLAATJE VAN HET HULDIGINGSPODIUM VOOR PSV AL GEZIEN JAJAJAJA? ?A?A?!?!?! ?XD XD
http://www.omroepbrabant.(...)tractverlenging.aspxquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer lul jeWaar staat dat dan? Kom dan met een bron.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:29 schreef Pedroso het volgende:
Ah, de scheids heeft het weer gedaan. Zo kennen we PSV weer.
Strootman denk, kan hij alsnog snel naar huis mocht de wedstrijd nog kantelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Iemand pakt rood bij PSV, ik voel het.
Dat stond toen op teletekst.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer lul jeWaar staat dat dan? Kom dan met een bron.
Ah, geenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)tractverlenging.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Ben jij verkracht door een topman van Philips ofzo? Die intense haat..quote:
inderdaadquote:
Nee, ik heb dat echt gelezen. Dat het inmiddels veranderd is dat kan ja, dan troll ik niet; dan vergis ik me.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat echt gelezen. Dat het inmiddels veranderd is dat kan ja, dan troll ik niet; dan vergis ik me.
Wat een gejank zeg.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef RubenSosa het volgende:
http://barbara.famequotes(...)b9331114edf05c&ln=en
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef RubenSosa het volgende:
http://barbara.famequotes(...)b9331114edf05c&ln=en
Jullie waren ook stil toen Ajax met 2-1 voor stond en PSV met 1-0quote:
Ja, leuk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Verbeek: Wil jij m, ik hoef deze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |