Hoe oud ben je Rene?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
Ik vond die paint-topics in ONZ vroeger toch leuker.
Misschien komt het omdat ik volwassen ben geworden, dat kan ook.
Dat topic met Huntelaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
En wel een hele slechte.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij deed een Piet Paulusma imitatie.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen tijdens een voetbalwedstrijd. Ik snap die andere commentatoren niet hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
johquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
haha Greetje het zusje van Huntelaar geweldigquote:
Heel veel plaatjes doen het niet meerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Link?
Jaren geleden stond er ook een topic met Robben die was ook leuk.
Heb jij het niet op Sierd?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen tijdens een voetbalwedstrijd. Ik snap die andere commentatoren niet hoor.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel veel plaatjes doen het niet meer![]()
ONZ / (PAINT) Feestende Klaas Jan Huntelaar
Mweh. Die is niet zo leuk.quote:
PS is niet zo moeilijk hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Echt knap hoe mensen dat maken. Zoals die Hajee wat een harde baas
Succesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
Nou ik ben ervandoor, op naar het Abe Lenstra Stadion. 3/4-0 haha!
ik ga wel met opa vandaag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ONZ / (PAINT) Feestende Klaas Jan Huntelaar
Heeft Heerenveen niet nodig.quote:
Doei.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
Is er schaatsen dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat ene lastige pot voor Hveen worden hoor, hopelijk minimaal 1 puntje pakkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft Heerenveen niet nodig.
Nee als ik eerlijk ben denk ik dat het weer bloedspannend gaat worden.
quote:
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb vandaag minstens 5 Feyenoorders zien posten dat ze nerveus zijn, dus deze opmerking is nogal ongepast.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk he die clubjes kijken ook echt uit naar een wedstrijd tegen het grote Feyenoord.
GM heeft ban optie uitgeschakeld.quote:
Welke?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
we hebben een nieuwe ''''''''''''''''hype''''
Waarom wil je dat eigenlijk zo graag?quote:
hölscherquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Waarom wil je dat eigenlijk zo graag?
Ik heb je even verdedigd in het primera divisiontopicquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:29 schreef inZanity het volgende:
Toch triest dat het hele voetbal verpest wordt ten behoeve van één van de verschrikkelijkste clubs op aarde.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:29 schreef inZanity het volgende:
Toch triest dat het hele voetbal verpest wordt ten behoeve van één van de verschrikkelijkste clubs op aarde.![]()
Rens?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:48 schreef Aldo-MC het volgende:
Er zit een Friese hooligan in het Feyenoord-topic
Kanker jij even heel snel opquote:
Succesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kanker jij even heel snel op
En als je afvraagt is hij nog niet weg? Nee ik ga over 10 minuten.
Gadverdamme.quote:
Gadverdamme manquote:
Kak met bonenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:03 schreef mrstylo het volgende:
Heb honger, maar weet niet wat ik moet eten.
Klik dan maar niet op die foto van onlogischquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:03 schreef mrstylo het volgende:
Laat Chinees komen uit Woensel kut.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:03 schreef mrstylo het volgende:
eet dan wat manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:06 schreef mrstylo het volgende:
Serieus heb echt honger.
Al vanaf 7 uur op en echt niets gegeten vandaag.
Ik weet niet wat.quote:
ga leren koken manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat.
Kan niet goed koken, dus moet wat makkelijks.
broodjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat.
Net snackbar geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat.
Bestel dan wat, debiel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat.
Broodje ei gewoon man, niet moeilijk doen dan. Frituur, broodje filet americain met ui, tosti met alleen kaas.quote:
Dat is echt troep. Voedingsbodem voor bacterien.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Broodje ei gewoon man, niet moeilijk doen dan. Frituur, broodje filet americain met ui, tosti met alleen kaas.
Tosti's met alleen kaasquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Broodje ei gewoon man, niet moeilijk doen dan. Frituur, broodje filet americain met ui, tosti met alleen kaas.
Homo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is echt troep. Voedingsbodem voor bacterien.
mensen die filet americain niet kunnen hendelenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is echt troep. Voedingsbodem voor bacterien.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen die filet americain niet kunnen hendelen
Nee.quote:
Ik ga maar voor broodje Philadelphia.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nice. Welke muziek ga je gebruiken?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb zijn momentjes uitgeknipt trouwens, ik ga een filmpjon proberen te maken.
Weet ik niet, als ie goed loopt moet je maar wat uitzoeken. Ik stuur hem wel een keer als die af is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nice. Welke muziek ga je gebruiken?
Ik ben best benieuwd. Kon niet kijken en heb paar reacties gezien in jouw topic. Blijkbaar liet hij wel wat goeie dingen zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet ik niet, als ie goed loopt moet je maar wat uitzoeken. Ik stuur hem wel een keer als die af is.
die keeper die doet alsof ie de bal persoonlijk uit het goal heeft getiktquote:
Bedoelde van alles wat op internet staat, vandaag was hij aardig maar niet op zijn best. Speelde de tweede wedstrijd ook linksbuiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd. Kon niet kijken en heb paar reacties gezien in jouw topic. Blijkbaar liet hij wel wat goeie dingen zien.
Ook goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bedoelde van alles wat op internet staat, vandaag was hij aardig maar niet op zijn best. Speelde de tweede wedstrijd ook linksbuiten.
Dan kunnen we elkaar een hand geven. Wacht, jij was toch niet die gozer die Barça de grond in liep te trappen tegen de friettent eigenaar?quote:
SPOILER: tackle CambiassoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:20 schreef mrstylo het volgende:
Gadver:Jezus christus.SPOILER: tackle CambiassoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Gadver:Wat een teringzak. Bal was ook al 3 kwartier weg.SPOILER: tackle CambiassoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSG - Barçaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dinsdag PSG - Barca of Bayern - Juventus bij de NOS?
Gadver:Heb je dat filmpje ergens?SPOILER: tackle CambiassoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik heb je 2 dagen genegeerd. Ik vond dit wel een moment om behulpzaam te zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Barca geilers.
Je moet trouwens wel negeren volhouden dit keer.
Goede keuze.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb je 2 dagen genegeerd. Ik vond dit wel een moment om behulpzaam te zijn.
PSG-Barca is het. Vind zelf Bayern-Juve veel leuker maargoed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
PSG- Juventus vind ik wel tof.
kappen met dat Barca.
Dat was wel een smerige ja.quote:
Jan Roelfs.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy, als je wilt weten wat de NOS uitzendt moet je hier kijken:
[ afbeelding ]
Met kwartfinales is dat altijd zo geweest volgens mij. Eens graven in de historie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:25 schreef Gramulanion het volgende:
Sinds wanneer zijn er in deze fase van de CL ook twee wedstrijden tegelijk trouwens?
Is toch al jaren zo?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:25 schreef Gramulanion het volgende:
Sinds wanneer zijn er in deze fase van de CL ook twee wedstrijden tegelijk trouwens?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar een hand geven. Wacht, jij was toch niet die gozer die Barça de grond in liep te trappen tegen de friettent eigenaar?
Jammer idd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:25 schreef Gramulanion het volgende:
Baas.quote:
ban? wat is dat?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent er weer? Over een week weer een ban?
Ga nou niet stoer doen ik kreeg laatst ook 24 uur later pas een ban wegens gezeur in het Feyenoord-topic.quote:
Heb je al herinneringen aan PSV - Feyenoord?quote:
Team was toch zoveel beter geworden met raffie erbij?quote:
gezeur? Wat moet ik zeggen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ga nou niet stoer doen ik kreeg laatst ook 24 uur later pas een ban wegens gezeur in het Feyenoord-topic.
Doet Raffie mee?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Team was toch zoveel beter geworden met raffie erbij?
9equote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat Bayern is echt te sterk voor die competitie. Hoeveelste staan de Hamburgers?
Sowieso altijd dat soort dingen roepen in de media voor een wedstrijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef Doublepain het volgende:
VdVaart wilde ervoor zorgen dat het kampioenschap wat langer gaat duren, goedzo dikke Rafa
Ik wil gebanned wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nou niet stoer doen dat je niet gebanned bent .
Dan post je toch wat Nicki Minay tietenpicsquote:
Zij zijn geen concurrent voor ons.quote:
Achterstand is toch veel te groot.quote:
Ah klopt idd, alleen Ajax. Maar dat kan je ook niet een concurrent noemen. Die vechten samen met Feyenoord om plek 2quote:
En PSV om plek 4quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah klopt idd, alleen Ajax. Maar dat kan je ook niet een concurrent noemen. Die vechten samen met Feyenoord om plek 2
Lekker laten lullen ze weten niet beter.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht staat er toch al boven?
Volgende week volgensmij, omdat Dortmund gewonnen heeftquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer. Had leuke kampioenswedstrijd geweest
Dat is maar beter ook, als ze Europees moeten spelen gaan ze de boel alleen maar lopen verkloten.quote:
Als het zo blijft vandaag al.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht gaat er nog wel overheen dus
Ja ze dachten een paar jaar top te zijn. Maar nu is de top3 weer in ere hersteld. En vanaf volgend seizoen neemt Vitesse de plek van PSV overquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente staat weer lekker bijna waar het hoort net als vorig jaar.
Laat ze eerst maar eens wat verkopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Misschien kan PSV Fer nu goedkoop oppikken en Tadic ook
Wij krijgen Fer en 5 miljoen en zij Wijnaldum en Matavz.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Ach als Utrecht Europa ingaan liggen ze er ook snel uit. En Vitesse ook omdat ze niet geplaatst zijn dan. Of Feyenoord die moeilijk gaat loten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is maar beter ook, als ze Europees moeten spelen gaan ze de boel alleen maar lopen verkloten.
Geen Matavz, die houden we mooiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij krijgen Fer en 5 miljoen en zij Wijnaldum en Matavz.
Idd, waarom zou je verdedigers kopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:10 schreef Doublepain het volgende:
Waarom zou je Fer willen hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij krijgen Fer en 5 miljoen en zij Wijnaldum en Matavz.
Bouma gaan we volgend seizoen met winst verkopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, waarom zou je verdedigers kopen.
Ik las trouwens dat PSV met Bouma gaat praten voor verlenging.
Watquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tadic ook wel hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer is ook de enige goeie speler die ze hebben.
Voor op de bank is het niets mis mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fucking beestquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je Fer willen hebben
Ja stel je voor dat ze nieuwe verdedigers moeten kopen dan hè. Kan je beter investeren in een aanvaller.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tadic en Chadli zijn goed. Fer is ook niks.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fer is ook de enige goeie speler die ze hebben.
Gelukkig hebben we Ajax nog.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als Utrecht Europa ingaan liggen ze er ook snel uit. En Vitesse ook omdat ze niet geplaatst zijn dan. Of Feyenoord die moeilijk gaat loten.
Zolang hij constant op de bank blijft zitten niet, nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor op de bank is het niets mis mee.
DP had daar een leuke plaatje voor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ze nieuwe verdedigers moeten kopen dan hè. Kan je beter investeren in een aanvaller.
Moest die niet weg?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Show!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
DP had daar een leuke plaatje voor.
Die schakelen gewoon Manchester City, grootste poenclub ter wereld uitquote:
Feyenoord minimaal kwartfinale CL.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als Utrecht Europa ingaan liggen ze er ook snel uit. En Vitesse ook omdat ze niet geplaatst zijn dan. Of Feyenoord die moeilijk gaat loten.
Ja en de andere twee waren maatje te grootquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die schakelen gewoon Manchester City, grootste poenclub ter wereld uit![]()
![]()
Dat mag ik hopen ja, anders is hij helemaal nergens goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij schijnt goed in de kleedkamer te zijn
Tatoeage tips?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, anders is hij helemaal nergens goed.
Die komen volgens mij in pot 4 als ze CL halenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Feyenoord minimaal kwartfinale CL.
Hij kan goed kokenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja, anders is hij helemaal nergens goed.
Daarom Feyenoord moet helemaal niet in de CL hebben ze niks te zoeken nog.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komen volgens mij in pot 4 als ze CL halenDie gaan echt met 15-0 verliezen van Barcelona ofzo.
2-0?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef Aldo-MC het volgende:
Twente krijgt wel een enorme bak zuur over zich heen zeg
Gewoon lekker paar jaar EL spelen. Punten sprokkelen en ervaring enzo. Het moet niet te snelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Daarom Feyenoord moet helemaal niet in de CL hebben ze niks te zoeken nog.
Oh jah. En Bouma leest het voor zodat spelers in slaap vallen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is Engelaar al voor. Die heeft de LOTR-triologie op z'n rug getatoeëerd
Tegen dat City was het Willem 2 ook nog wel gelukt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die schakelen gewoon Manchester City, grootste poenclub ter wereld uit![]()
![]()
Af en toe is het een vaag programma.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Connection error en website geeft 503 service bla bla bla aan
Denk je?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tegen dat City was het Willem 2 ook nog wel gelukt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komen volgens mij in pot 4 als ze CL halenDie gaan echt met 15-0 verliezen van Barcelona ofzo.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
En het hele telefoonboek van Rotterdam toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag even 17 miljoen oppikken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Daarom Feyenoord moet helemaal niet in de CL hebben ze niks te zoeken nog.
Hier doe je ze te kort mee was echt een zeer puike prestatie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tegen dat City was het Willem 2 ook nog wel gelukt.
Maar laat ze maar gewoon eerst eens de EL groepsfase halen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag even 17 miljoen oppikken.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hier doe je ze te kort mee was echt een zeer puike prestatie.
Ik mag hopen dat je trolltquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hou toch op man. City was echt dramatisch toen. Feyenoord had daar ook wel van gewonnen hoor, zeker in eigen huis.
Dat is duidelijk jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij heeft echt zo'n plaat voor zn kop. Die gast is niet goed wijs joh.
Dat je van dit soort spelers houdt zegt al genoegquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij voor zo'n kutclub speelt, goeie vervanger voor de Stroot
We kunnen wel nog meer negers gebruiken met problemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij voor zo'n kutclub speelt, goeie vervanger voor de Stroot
Samen met Bommel, zie je het al voor je? Pure dominatie, tipt net nog niet aan de Stroot - Bommel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We kunnen wel nog meer negers gebruiken met problemen.
Ik zou Fer, Hiljemark, Van Bommel en Strootman allemaal opstellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Samen met Bommel, zie je het al voor je? Pure dominatie, tipt net nog niet aan de Stroot - Bommel.
Chicago-Milwaukee?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Schlusspfiff heeft geklonken. Nu CHI-MIL afkijken
Ritzmaier - Hiljemark.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Samen met Bommel, zie je het al voor je? Pure dominatie, tipt net nog niet aan de Stroot - Bommel.
Wat een combinatiespel krijg je danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou Fer, Hiljemark, Van Bommel en Strootman allemaal opstellen.
Ik zie het niet zo in Riztmaier, dan nog liever vOoijenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ritzmaier - Hiljemark.
Hiljemark voor het verdedigen en Ritzmaier voor het aanvallen.
Moet je geen discussie afkappen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij heeft echt zo'n plaat voor zn kop. Die gast is niet goed wijs joh.
Ritz is een baas man. Hij heeft echt een bazen pass.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo in Riztmaier, dan nog liever vOoijen
GGMM doet echt irritant vandaag.quote:
Dat lag aan Ajax en zijn positiespel hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Je vond City goed dan?
Blijf vooral in die waan joh.
Gewoon een vervanger kopen joh. Die jeugd is maar eng.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo in Riztmaier, dan nog liever vOoijen
Als iets niet naar jou zin is kap je normaliter meteen de discussie/conversatie af. Dus waar wacht je nog op?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, was dat een discussie. Ik zag alleen een hele hoop onzin.
of het gebrek van City..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lag aan Ajax en zijn positiespel hoor.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lag aan Ajax en zijn positiespel hoor.
Vraag je je toch af hoe wat voor domme mongool die Advocaat nou wel niet is, hoe kun je nou met al je ervaring voor een middenveld Strootman - van Bommel - Hiljemark kiezen? Bizar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou Fer, Hiljemark, Van Bommel en Strootman allemaal opstellen.
Je slaat weer wartaal uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als iets niet naar jou zin is kap je normaliter meteen de discussie/conversatie af. Dus waar wacht je nog op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |