SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Met wie dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
EENS MET TT!
[..]
Ik denk dat ik er maar met 1 iemand over kan praten
[..]
Vertel dan!!quote:
Jaquote:
Doe jij eens niet zo boos kijken naar mn chickquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag niet?
Wat wil je doen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo boos kijken naar mn chick
Doe maar stoerquote:
Nu maak je ons nieuwsgierigquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zie DM!
En ja ik leer het ook nooit
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag niet?
Ja veel leesplezierquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik duik mn boek weer in, ik ben op Whatsapp als je me nodig hebt c_a
Lees-zequote:Op donderdag 9 mei 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik duik mn boek weer in, ik ben op Whatsapp als je me nodig hebt c_a
Berenbiefstuk?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga denk ik wat bij de beren bestellen
Lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik denk gewoon heel simpel sate
Die appelmoes is dan vaak een beetje warm, dat is niet lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met Berenpatat
En appelmoes
Serieus dat kan je er bij bestellen he
Gewoon dikke patatquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die appelmoes is dan vaak een beetje warm, dat is niet lekker
Maar patat met appelmoes is wel lekker ja
Wat is berenpatat?
Zoiets als Vlaamse Frieten? dat vind ik niet lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon dikke patat
je kan kiezen tussen normale patat of tussen berenpatat
Ja denk hetquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets als Vlaamse Frieten? dat vind ik niet lekker
Haha, is goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja denk het
Ik app wel een foto zo
Je hebt mijn adresquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga de navigatie even op m'n motor knopen
Die had ik maandag al uitquote:
Bijna, ruikt wel weer heerlijk!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo
Doe je goed.
Is je drasdjesvlees al klaar?
Kloptquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KloptHij past alleen nog niet op de motor, er zit telkens iets in de weg
Moet even een extra steuntje kopen
Aardappelen, rode kool met appeltjes en draadjesvleesquote:
Omnomnom, lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardappelen, rode kool met appeltjes en draadjesvlees
Gekookte aardappelen en die dan opgebakkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omnomnom, lekker
Normale gekookte aardappelen of aardappelpurree?
Oh noesquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al weer spijt van het koken want ik voel het maagzuur alweer opkomen
Lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gekookte aardappelen en die dan opgebakken
Ja verdommequote:
Zeur niet man, die dingen zijn prima te pruimenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, wat voor pasta ?
Hoi
[..]
Gadver
Dan had ik naar de winkel gemoeten, en daar ben ik te lui voor vandaagquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ken ze wel
Maar ik doe er meestal nog wat bij
En stiekem vind ik zelfgemaakt toch lekkerder
onoesquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan had ik naar de winkel gemoeten, en daar ben ik te lui voor vandaag
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeur niet man, die dingen zijn prima te pruimen
Niet zo lekker als een diepvriestosti helaas...
Luiwammesquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan had ik naar de winkel gemoeten, en daar ben ik te lui voor vandaag
Mwoah, ben ik het niet mee eens faxie. Ik vind ze ook niet lekker.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeur niet man, die dingen zijn prima te pruimen
Wat is fuesli?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
fuesli met gehakt, soepgroenten, kaas, rode saus (gewoon zo'n pakje) en afgetopt met ketchup
Zijn smaakpapillen zijn gewoon dood.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, ben ik het niet mee eens faxie. Ik vind ze ook niet lekker.
ziet er uit als wokkelsquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is fuesli?
Ik krijg dit als ik Google
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
onoes
Ik heb mijn pa en ma gebeld zo van ik kom vandaag niet hoor..... maar ondertussen heb ik mijn huis nu wel opgeruimd en schoon
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Faxie het volgende:
Ik proef primaquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn smaakpapillen zijn gewoon dood.
Oeh laat Vin en GND het maar niet horenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig vast tosti's van te voren klaar.... als ik snel wat te lunchen nodig heb, hoef ik die slechts te pakken en op t werk kan die dan in het tosti ijzer
Graatjesquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekkerbekjes zitten hier net in de pan
Ow, zo klinkt het al veel beter!quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
fuesli met gehakt, soepgroenten, kaas, rode saus (gewoon zo'n pakje) en afgetopt met ketchup
Wantquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh laat Vin en GND het maar niet horen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, zo klinkt het al veel beter!
Dit is anders, zij vriest ze niet in. Althans, dat staat er nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oeh laat Vin en GND het maar niet horen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Engel!![]()
![]()
Deze zitten geen graatjes
Ja wel dusquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is anders, zij vriest ze niet in. Althans, dat staat er niet
Ohquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja wel dus
dan ligt mijn brood belegd en al klaar in de vriezer
Oke danquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga ze zo uitproberen, dan laat ik je wel weten dat deze zonder graatjes zijn
ik had die van mij ook geslooptquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Moet eigenlijk ook weer eens een nieuw tosti-apparaat kopen. De ouwe heeft de verhuizing niet overleefd
Ikea geweest en een tuinset in elkaar geknutseld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker weertje![]()
Stukje motor gereden en navigatie gekocht, niet veel bijzonders dus.
En jij ?
Liever gelijk opeten, maar als ik een drukke week heb, scheelt het sochtends brood klaar makenquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja wel dus
dan ligt mijn brood belegd en al klaar in de vriezer
Ah, leukquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ikea geweest en een tuinset in elkaar geknutseld.
Ik maak altijd m'n brood 's ochtends klaar, veel lekkerderquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Liever gelijk opeten, maar als ik een drukke week heb, scheelt het sochtends brood klaar maken
Vraag het Vinquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er mis met diepvriestosti's dan?
Ligt eraan wat je er op doetquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik maak altijd m'n brood 's ochtends klaar, veel lekkerderDan maar iets eerder eruit
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die kan mijn posts niet meer lezen
Broondje pindakaas invriezen MI!quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak..... en ik vries geen broodje pindakaas in hoor
Ja, gister ook al geweest, maar toen waren we met de matiz en 2 kinderen en toen kon die tuinset niet mee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, leukMet je chick?
Nu je het zegt, ik moet die nog even nakijken, bij de bank zit er een bout los/niet in.
Hoi hoi!quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:39 schreef sararaats het volgende:
![]()
Vandaag nachtje door doen als ik niet te moe ben.
Soms ben ik echt kierewiet
Volgens sommige mensen vries ik alles altijd in.....quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Broondje pindakaas invriezen MI!
Hmm, dat wordt knap lastig dan jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, gister ook al geweest, maar toen waren we met de matiz en 2 kinderen en toen kon die tuinset niet mee.
Super druk vandaag.
Nee.... jam wil ik pas op mijn brood als ik het ga eten....quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Want jam is lekkerder als je het de nacht in de koelkast laat liggen?
Ik had al een abo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft een abo genomen en mij op die lijst gezet zodat ie mijn posts niet meer kan lezen
oquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij heeft een abo genomen en mij op die lijst gezet zodat ie mijn posts niet meer kan lezen
Mjaquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... jam wil ik pas op mijn brood als ik het ga eten....
maar kaas en ham (dwz tostistijl) gaat toch nog het tosti-ijzer in...
Vriezer zou ik ook eens moeten halen, lijkt me verschrikkelijk handig!quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen vries ik alles altijd in.....
Mehehehe
Ik hou van de vriezeraltijd groenten in huis... en meestal ook de rest
Je schrijft het alsof ik om die reden een abo genomen heb.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet wanneer je die abo genomen hebt?
Ik zeg alleen dat je er 1 genomen hebt
Was een vinnie-style postquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je schrijft het alsof ik om die reden een abo genomen heb.
smoswattes?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef sararaats het volgende:
Ik vries geen brood in want daar is de vriezer iets te klein voor en zit al vol.
Broodjes in de koelkast dan weer wel en dan vooral smoskes.
Niks aan de hand zolang ik op die lijst blijf staanquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef muhahaha het volgende:
Gaan we nu weer verder waar we gisteren gebleven zijn?
Dat kennen ze waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef sararaats het volgende:
Ik vries geen brood in want daar is de vriezer iets te klein voor en zit al vol.
Broodjes in de koelkast dan weer wel en dan vooral smoskes.
Lolquote:
Ik vind het handigquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vriezer zou ik ook eens moeten halen, lijkt me verschrikkelijk handig!![]()
Ik heb wel zo'n vriesvakje in m'n koelkast, maar die heeft het nooit goed gedaan
't Is ook Belgisch. In Zeeland kennen ze het op sommige plekken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk waar nog nooit van gehoord!
En dat is?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef muhahaha het volgende:
Gaan we nu weer verder waar we gisteren gebleven zijn?
Owwquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets wat de naam rel niet eens verdient
Ik wil ook zo'n ding gaan aanschaffen, maar wil eerst een vaatwasser hebben waar ik voor aan het sparen benquote:
Maar wat was er dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets wat de naam rel niet eens verdient
Mjaquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n ding gaan aanschaffen, maar wil eerst een vaatwasser hebben waar ik voor aan het sparen ben
Okee, moment. Maar het stelde echt niks voor. Zeker niet in vergelijking met die ene andere relquote:
Nogal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:53 schreef muhahaha het volgende:
Niemand zei dat het een rel was, het is gewoon saai om het weer her te beleven.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Okee, moment. Maar het stelde echt niks voor. Zeker niet in vergelijking met die ene andere rel
Kwam niet eens een mod aan te pas
Nou, doe eens wat spannends danquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:53 schreef muhahaha het volgende:
Niemand zei dat het een rel was, het is gewoon saai om het weer her te beleven.
Het was in elk geval kort, omdat naja, lees zelf maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf of t een goede rel is of niet
Donequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was in elk geval kort, omdat naja, lees zelf maar
Op hemelvaartdagquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Over een uur sporten, lijkt me spannend genoeg.
dus nu zit je buttnaked te wachten tot alles droog isquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wou vanmiddag een wassie gaan draaien, maar ik had niet genoeg vuile was fml
Klopt. In mijn slaap doe ik nogal vaak mijn kleren uit. Ik word regelmatig naakt wakker, terwijl ik echt met dingen aan ging slapen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heb je bij Faxie niet eens gedaan
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dus nu zit je buttnaked te wachten tot alles droog is
En je hebt nog wel grotere voeten dan ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik probeer dat lontje met alle macht uit te trappen maar het lukt niet.
Niks aan de hand, zolang niemand een brandend voorwerp mijn kant op gooitquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik probeer dat lontje met alle macht uit te trappen maar het lukt niet.
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En je hebt nog wel grotere voeten dan ik
Kan jij dat bevestigen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.
Hmm... ik heb dat alleen als ik het heet krijg tijdens het slapenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. In mijn slaap doe ik nogal vaak mijn kleren uit. Ik word regelmatig naakt wakker, terwijl ik echt met dingen aan ging slapen.
Op een meet lijkt dat me niet zo handig.
hehe ....quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de gordijnen dicht, anders voel ik me zo bekeken
Grote schoenen??quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen grote voeten.quote:
Jou en Guitaar kende ik helemaal niet. En met Tijn weet je het nooit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb dat alleen als ik het heet krijg tijdens het slapen
Hahaha ... helemaal naakt uhm nee wss niet.... al ken ik lui die daar nul problemen mee hebben
Ik heb eigenlijk altijd wel een boxershort aan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb dat alleen als ik het heet krijg tijdens het slapen
Hahaha ... helemaal naakt uhm nee wss niet.... al ken ik lui die daar nul problemen mee hebben
The Fonzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd wel een boxershort aan.
Ik heb hele kleine voetenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uhm....quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vroeger was ik wel van de rellen, maar tegenwoordig heb ik daar meestal niet zo'n zin in![]()
ik word oud
Zit wat inquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jou en Guitaar kende ik helemaal niet. En met Tijn weet je het nooit.
Die hebben ze wel nodig, ja.quote:
En hoe groot is je piemel?quote:
Fokster, dus minstens 30cm hequote:Op donderdag 9 mei 2013 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hebben ze wel nodig, ja.
[..]
En hoe groot is je piemel?
Nu ik er over nadenk, stel je hebt een programma dat jouw DNA kan aflezen en vervolgens een 3d image van jouw lichaam kan weergeven mbv het gebruikte DNA.quote:
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk, stel je hebt een programma dat jouw DNA kan aflezen en vervolgens een 3d image van jouw lichaam kan weergeven mbv het gebruikte DNA.
Dan zou je makkelijker van man naar vrouw kunnen gaan dan van vrouw naar man.
Zomaar een gedachte...
Van man naar vrouw is simpel. Gewoon Y chromosoom eruit halen en het X chromosoom verdubbelen.quote:
Want waarom zou dat met een programma lastiger zijn..... het zijn praktisch dezelfde formules denk ik zoquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk, stel je hebt een programma dat jouw DNA kan aflezen en vervolgens een 3d image van jouw lichaam kan weergeven mbv het gebruikte DNA.
Dan zou je makkelijker van man naar vrouw kunnen gaan dan van vrouw naar man.
Zomaar een gedachte...
Whut ik keek even, en jij woont om de hoekquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:13 schreef sararaats het volgende:
[..]met sla, tomaat, worteltjes, ham, kaas en mayonaise
oooo..... je gaat echt op yx niveau werken..... ik dacht gewoon naja 3d printingquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van man naar vrouw is simpel. Gewoon Y chromosoom eruit halen en het X chromosoom verdubbelen.
Van vrouw naar man werkt anders omdat je altijd werkend DNA moet weghalen (het Y chromosoom is zeg maar leeg).
Vrouwen gebruiken 2 X chromosomen. Als je van een vrouw naar een man gaat, moet je altijd 1 van die 2 chromosomen weglaten (tenzij je iemand wilt creëren met dat Klinefelder syndroomquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Want waarom zou dat met een programma lastiger zijn..... het zijn praktisch dezelfde formules denk ik zo
Waarom zou je van man naar vrouw gaan of andersom? Het zijn 2 losse dingen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van man naar vrouw is simpel. Gewoon Y chromosoom eruit halen en het X chromosoom verdubbelen.
Van vrouw naar man werkt anders omdat je altijd werkend DNA moet weghalen (het Y chromosoom is zeg maar leeg).
Als dat geen kyten wordt!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut ik keek even, en jij woont om de hoek
Met een computerprogramma kun je spelen met de gegevens, gewoon voor de lol bijvoorbeeld om te zien hoe je er uit had gezien als je als het andere geslacht geboren zou zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je van man naar vrouw gaan of andersom? Het zijn 2 losse dingen.
Je leest je DNA af en je krijgt een man. Je leest Engel haar DNA af en je krijgt een vrouw.
Hoe kun er er tussen gaan?
Dan hoef je toch niet eens met x of y te werken.....quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met een computerprogramma kun je spelen met de gegevens, gewoon voor de lol bijvoorbeeld om te zien hoe je er uit had gezien als je als het andere geslacht geboren zou zijn
Ow, zooooooo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met een computerprogramma kun je spelen met de gegevens, gewoon voor de lol bijvoorbeeld om te zien hoe je er uit had gezien als je als het andere geslacht geboren zou zijn
Wel als je het natuurgetrouw wilt doenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet eens met x of y te werken.....
Ja, dat bedoelde ik dus, dacht dat iedereen dat wel wistquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, zooooooo.
Ja, een vrouw heeft iets meer genetische informatie in de cel. Klopt als een bus.
Op het Y-chromosoom ligt bijna niks.
oke...quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als je het natuurgetrouw wilt doen
Goed natuurlijkquote:
Sommige zouden weinig veranderen denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hehehequote:Op donderdag 9 mei 2013 19:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed natuurlijk
Ik dacht laat ik eens kijken hoe het op fok gaat, en even leek het erop dat ik net op tijd was voor de rellen, maar helaas
Het zou wel een heel interessant wetenschappelijk onderzoek zijn, mochten ze ooit zoiets gaan doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sommige zouden weinig veranderen denk ik.
Waarom zou dat interessant zijn?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zou wel een heel interessant wetenschappelijk onderzoek zijn, mochten ze ooit zoiets gaan doen.
Sommigen vinden wetenschap nou eenmaal interessantquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom zou dat interessant zijn?
Wat zou de wetenschap daarmee willen bereiken? Wat is het doel en het nut?
Wat wil de wetenschap daarmee bereiken ...quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen vinden wetenschap nou eenmaal interessant
Hier kan ik best lang over doorlullen, vind het een interessant gespreksonderwerp
Het gaat niet om het directe nut ergens van, maar om de interesse om te wetenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat wil de wetenschap daarmee bereiken ...
Mij ontgaat het nut om erachter te komen hoe ik er als vrouw uit zou hebben gezien. Daar heb ik zussen voor.
Nee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat wil de wetenschap daarmee bereiken ...
Mij ontgaat het nut om erachter te komen hoe ik er als vrouw uit zou hebben gezien. Daar heb ik zussen voor.
Is god zij dank aan het zakkenquote:
Gelukkig maar !quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is god zij dank aan het zakken![]()
Ik ben bang dat ik een lange, zware nacht tegemoet ga. Gelukkig gaat Y. morgen bij mn zus eten dus dan kan ik morgen gewoon niet eten
Ik heb geen idee waar het van komt. Gek word ik daarvan, elke keer als ik denkt te weten wat de oorzaak zou kunnen zijn is er weer iets anders wat het veroorzaakt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar !
Sterkte alvastWel apart dat het daarvan lijkt te komen
Ja, dat kan ik mij voorstellenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het van komt. Gek word ik daarvan, elke keer als ik denkt te weten wat de oorzaak zou kunnen zijn is er weer iets anders wat het veroorzaakt.
Wel weet ik dat er behoorlijk gestoord van word en dat ik het zat ben!
Halloquote:
Helemaal niks in Eindhovenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef DaMook het volgende:
Stom voetbal gedoe, heel mijn tijdlijn op facebook gaat er zo'n beetje over.
Fuck jouquote:
Zou je wel willenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Fuck jou.
Maar ach, ik geef toch niets om voetbal, vind het hooguit jammer.
Geen ideequote:
Wel geinig jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik blijf hem leuk vinden![]()
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel geinig ja. Staat ie ook open voor iedereen
.
Ik heb er 2, snowbells en Sunshine, ik had geen inspiratie. Eens nieuwe bedenken
.
Gemeen!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:29 schreef DaMook het volgende:
Whehe Mac klom net in bad en ik deed de douche aan, nu is ze nat.
Ze klimt er zelf telkens nieuwsgierig inquote:
Even facebookenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:32 schreef DaMook het volgende:
Speciaal voor jou hupsel.
[ afbeelding ]
Het afbreken is maar meteen begonnen.
Mooi ditquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:32 schreef DaMook het volgende:
Speciaal voor jou hupsel.
[ afbeelding ]
Het afbreken is maar meteen begonnen.
Blijkbaar is het onvoldoende intuïtief. Daarop zou ik het afkeuren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
Nieuwe route-maak-programma aan het uittesten.. Nu al 3x verkeerd gedaan, te eigenwijs om een how-to op te zoeken, het moet en zal lukken
Die andere die jij net likedte of deelde had ik begin van de avond al gezienquote:
Ik zou er toch mee moeten werkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar is het onvoldoende intuïtief. Daarop zou ik het afkeuren.
Die tekst erbij ook:quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die andere die jij net likedte of deelde had ik begin van de avond al gezien. Deze werd zojuist door de politie getwittert
.
quote:In Eindhoven dachten ze; wat in Amsterdam kan, kan hier ook; een huldiging organiseren voordat de prijs binnen is.
Nog voordat de wedstrijd was begonnen, had men in Eindhoven al het podium voor de huldiging klaar. De arrogantie alleen al. Als je al zo hoog van de toren blaast, wat we in Amsterdam ook altijd vol overgave doen, moet je het natuurlijk ook waar kunnen maken! Gelukkig heeft de gemeente geld genoeg, dus is er vast genoeg geld om wat mensen in te huren die de boel ook weer afbreken. Misschien eens bellen naar 010? Daar vieren ze vaker dingen als er niks te vieren valt.
* Huppelmuts zapt!quote:
Ik heb bijna alle seizoenen gedownload, waarvan 8 seizoenen in HD geloof ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Herhaling van herhaling van herhaling gok ik
James Bond special.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Herhaling van herhaling van herhaling gok ik
Zou soms best handig wezen jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
Maar wel mooie auto's.
Waarom heeft mijn mobiel geen ctrl z
Dat weten wij. Is ook heel terecht!quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weten wij. Is ook heel terecht!
fokken op je mobiel vind ik zo rukquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet echt wennen aan de backspace knop van mijn nieuwe telefoon
Eensquote:
Doe ik echt nooit, zelfs niet op de ipad, alleen op de macquote:
Die zit boven de enter? Daar heb ik nu ook last vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet echt wennen aan de backspace knop van mijn nieuwe telefoon
Geheel waarquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weten wij. Is ook heel terecht!
Yeah, groene haas tourneyquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens![]()
Wat las ik, je gaat voetballen met c_a?
Eensquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik echt nooit, zelfs niet op de ipad, alleen op de mac. Moet gewoon een echt toetsenbord hebben en de normale desktop layout
.
Klopt.. en als je em iets te fanatiek indrukt zijn er hele zinnen wegquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zit boven de enter? Daar heb ik nu ook last van
[..]
Geheel waar
Ik mag en wil niet komen kijkenquote:
Als jood dan langs komen is niet echt slim neequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag en wil niet komen kijken![]()
Doe je wel voorzichtig met mn geblesseerde chick!!
Ik was dinsdag op Nesselanden. Daar had ik het al niet makkelijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jood dan langs komen is niet echt slim nee
Ja, ik weet wat je bedoeldquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt.. en als je em iets te fanatiek indrukt zijn er hele zinnen weg![]()
Nou je weet hoe ik ben
Dat is ook lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net een stukje boterkoek op
Goed plan welquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Straks nog een koppie thee en dan vind ik het wel weer mooi
Bluhquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Morgen vrij maar J. is niet lekker en ik ben ook wel een beetje moe
Moest je daar doen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was dinsdag op Nesselanden. Daar had ik het al niet makkelijk
wokkelsquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:03 schreef DaMook het volgende:
Wokkels en grillworst heb ik. En als de wokkels op zijn nibbit high fives
.
welke whiskey?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan, morgen even wat te snaaien en nieuwe whiskey inslaan
Dat heb ik met appelsapquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb me daar ooit een keer zo misselijk van gegeten, dat ik Ze nu vies vind
is dat single malt of zoietsquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker ja
[..]
Glenfiddich 18
Lekkerquote:
olijfoliequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:41 schreef DaMook het volgende:
Morgen nieuwe wokkels halen en vooral ook bakboter. Is toch fijn als je vlees gaat bakken
.
Die vind ik niet zo lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aha. Rob neemt altijd Chivas 18 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |