SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Met wie dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
EENS MET TT!
[..]
Ik denk dat ik er maar met 1 iemand over kan praten
[..]
Vertel dan!!quote:
Jaquote:
Doe jij eens niet zo boos kijken naar mn chickquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag niet?
Wat wil je doen dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe jij eens niet zo boos kijken naar mn chick
Doe maar stoerquote:
Nu maak je ons nieuwsgierigquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zie DM!
En ja ik leer het ook nooit
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag niet?
Ja veel leesplezierquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik duik mn boek weer in, ik ben op Whatsapp als je me nodig hebt c_a
Lees-zequote:Op donderdag 9 mei 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik duik mn boek weer in, ik ben op Whatsapp als je me nodig hebt c_a
Berenbiefstuk?quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga denk ik wat bij de beren bestellen
Lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik denk gewoon heel simpel sate
Die appelmoes is dan vaak een beetje warm, dat is niet lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met Berenpatat
En appelmoes
Serieus dat kan je er bij bestellen he
Gewoon dikke patatquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die appelmoes is dan vaak een beetje warm, dat is niet lekker
Maar patat met appelmoes is wel lekker ja
Wat is berenpatat?
Zoiets als Vlaamse Frieten? dat vind ik niet lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon dikke patat
je kan kiezen tussen normale patat of tussen berenpatat
Ja denk hetquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets als Vlaamse Frieten? dat vind ik niet lekker
Haha, is goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja denk het
Ik app wel een foto zo
Je hebt mijn adresquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga de navigatie even op m'n motor knopen
Die had ik maandag al uitquote:
Bijna, ruikt wel weer heerlijk!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo
Doe je goed.
Is je drasdjesvlees al klaar?
Kloptquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KloptHij past alleen nog niet op de motor, er zit telkens iets in de weg
Moet even een extra steuntje kopen
Aardappelen, rode kool met appeltjes en draadjesvleesquote:
Omnomnom, lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardappelen, rode kool met appeltjes en draadjesvlees
Gekookte aardappelen en die dan opgebakkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omnomnom, lekker
Normale gekookte aardappelen of aardappelpurree?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |