Ja, de scherpe kantjes zijn er wel een beetje van af bij hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Of de '_'.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"het" paste er niet meer tussen zeker?
Gewoon alvast klaar zetten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie tikken die TT's al uit enzo hèEn dan plakken.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
TT![]()
![]()
reactie op het missen van topic openen:Leuk is die, hij lijkt wel echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Je hebt dan van die mongooltjes welke het topicnummer vergeten op te hogen. Ik noem verder geen namen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie tikken die TT's al uit enzo hèEn dan plakken.
Joh, je meent het.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Als AZ de beker wint, spelen ze de JCS tegen Ajax.
Einde bericht.
Die JC schaal moet je niet eens willen winnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Als AZ de beker wint, spelen ze de JCS tegen Ajax.
Einde bericht.
Een enkele keer vergeet ik het.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt dan van die mongooltjes welke het topicnummer vergeten op te hogen. Ik noem verder geen namen.
Ajacied4lf
Gaat toch gewoon automatisch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt dan van die mongooltjes welke het topicnummer vergeten op te hogen. Ik noem verder geen namen.
Ajacied4lf
Gefeliciteerd met het koken van je ei.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal het dan toch in het "Ajacied" zitten?![]()
Ik heb overigens zojuist een ei gekookt.
Senna?quote:
Maar je drukt toch gewoon op "open nieuw topic" en dan zet je titel erin en is het goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, als je een eerder topic gebruikt niet.
Neequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je drukt toch gewoon op "open nieuw topic" en dan zet je titel erin en is het goed.
Je bent zelf een gehaktbal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Broccoli, aardappelen en een gehaktbal.
Je moet je vaardigheden verbeteren wil je slagen in het leven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je drukt toch gewoon op "open nieuw topic" en dan zet je titel erin en is het goed.
Nu naar 1993 gaan, daar op 'open nieuw deel' klikken, en de TT aanpassen. Dan wachten tot dit topic dicht is ensnel op 'invoeren' klikken.quote:
Dat deed ik overigens niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, als je een eerder topic gebruikt niet.
Wat ik net al zei, je zet hem klaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jebenttelaat.jpgquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat ik net al zei, je zet hem klaar![]()
Je gaat 1 topic terug, naar een topic dat gesloten is, klikt daar op "Open een nieuwe" en tikt je TT zoals je wil, en wijzigt het topicnummer + het vorige topicid.
Wanneer de huidige dicht gaat, open je snel ander tabje waar je nieuwe topic al klaar staat en je hoeft dan alleen nog maar op "Invoeren" te klikken.
Om op "Open nieuw deel" te kunnen klikken in een nog openstaande topic zal je een deel in de topicreeks terug moeten gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:37 schreef Muto het volgende:
Ik wil wel een cursus Topic klaarzetten krijgen.
Wat een gedoe zeg. Maarja ik weet toch nooit een TT, dus laat gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu naar 1993 gaan, daar op 'open nieuw deel' klikken, en de TT aanpassen. Dan wachten tot dit topic dicht is ensnel op 'invoeren' klikken.
noob.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat ik net al zei, je zet hem klaar![]()
Je gaat 1 topic terug, naar een topic dat gesloten is, klikt daar op "Open een nieuwe" en tikt je TT zoals je wil, en wijzigt het topicnummer + het vorige topicid.
Wanneer de huidige dicht gaat, open je snel ander tabje waar je nieuwe topic al klaar staat en je hoeft dan alleen nog maar op "Invoeren" te klikken.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om op "Open nieuw deel" te kunnen klikken in een nog openstaande topic zal je een deel in de topicreeks terug moeten gaan.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet is dit al een gesloten topic, maar de functie werkt alsnog.
Het probleem is vervolgens wel dat je een soort van terug in de tijd gaat, en het topicnummer er dus ook 1 achterloopt. Dit zal dan ook nog handmatig aangepast moeten worden naast de titel
[ afbeelding ]
Haha, al deze moeite terwijl ik het al had uigelegd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Klik op een willekeurig topic, het beste is 1993.
[ afbeelding ]
Open nieuw deel.
[ afbeelding ]
1994 hebben we al gehad, dus hoog 'm op naar het eerst volgende topic nummer dat komen gaat. 1995 dus.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg. Maarja ik weet toch nooit een TT, dus laat gaan.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, al deze moeite terwijl ik het al had uigelegd.
Dat is geen uitleg. Dat is verklaren hoe jij het doet. Ik maakte het begrijpelijk voor iemand die het nog niet beheerstequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, al deze moeite terwijl ik het al had uigelegd.
Er is een hechte vriendschap tussen ons allen ontstaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:42 schreef Muto het volgende:
Wat zijn jullie lief. Is dat in het kader van de hulpverlening?
Hij begreep het na mijn post al, maar als dit het voor jou goedpraat vind ik het prima joh.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is geen uitleg. Dat is verklaren hoe jij het doet. Ik maakte het begrijpelijk voor iemand die het nog niet beheerste
Ik haakte af bij 'ensnel' wat is ensnelquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij begreep het na mijn post al, maar als dit het voor jou goedpraat vind ik het prima joh.
Toen was je nog niet eens geboren.quote:
Het was een uitleg bedoeld voor mensen die niet autistisch zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haakte af bij 'ensnel' wat is ensnel
Happel ik vind jou een stoorfactor in onze hechte familie.quote:
Je lijkt mijn baas wel. Doe eens niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Happel ik vind jou een stoorfactor in onze hechte familie.
Ik vraag jou dan ook er wat aan te doen.
Je beseft wel dat je ook de CL overwinning van Ajax had kunnen posten he?quote:
Dat was een dieptepunt in je leven hé. Dat Ajax de Sjempjens Liek won. Veel zelfmoorden in Rotterdam toen zeker, viel niet te verdragen.quote:
Ik help je. Wij helpen je.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:45 schreef Typisch het volgende:
Kanker Portugezen.Vlucht geboekt, aanbetaling gedaan dit dat.
Krijg ik net een mailtje met dat de eigenaar toch maar geen 6 gasten in haar huisje wil. Komt ze met een of ander aids appartementje aanzetten met als optie om die te nemen of mijn aanbetaling terug te krijgen. Ja goffetomme kut hoer ik heb al een vlucht geboekt.
Hallo nummer 6.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:45 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens, ligt het aan mij of gaan we de laatste paar weken elke dag wel teringhard met de topics?
Gisteren 7 topics, al hoop ik dat we vanavond de 2000 halen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:45 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens, ligt het aan mij of gaan we de laatste paar weken elke dag wel teringhard met de topics?
Ik kom uit Amersfoort.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was een dieptepunt in je leven hé. Dat Ajax de Sjempjens Liek won. Veel zelfmoorden in Rotterdam toen zeker, viel niet te verdragen.
Waar zit je? En welke tijd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:45 schreef Typisch het volgende:
Krijg ik net een mailtje met dat de eigenaar toch maar geen 6 gasten in haar huisje wil. Komt ze met een of ander aids appartementje aanzetten met als optie om die te nemen of mijn aanbetaling terug te krijgen. Ja goffetomme kut hoer ik heb al een vlucht geboekt.
Niet antwoorden en gewoon naar toe gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:45 schreef Typisch het volgende:
Graag.quote:
Albufeira 18-28 juliquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kom uit Amersfoort.
[..]
Waar zit je? En welke tijd?
In de zomer 12 topics per dag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
2100 posts per dag dus.
Stylooo weer in tha house.
Tijdens de zomer heeft iedereen vakantie, en is er geen voetbal.quote:
Heel de zomer ben ik niet in Nederland.quote:
Geen excuses.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heel de zomer ben ik niet in Nederland.
welkequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit zelfs een reeks tegen de 6000 topics aan.
In vier dagen hebben we die ook ingehaald.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar in dat Hools topic post alleen Tong toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |