Ja, de scherpe kantjes zijn er wel een beetje van af bij hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Of de '_'.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"het" paste er niet meer tussen zeker?
Gewoon alvast klaar zetten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie tikken die TT's al uit enzo hèEn dan plakken.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
TT![]()
![]()
reactie op het missen van topic openen:Leuk is die, hij lijkt wel echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Je hebt dan van die mongooltjes welke het topicnummer vergeten op te hogen. Ik noem verder geen namen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie tikken die TT's al uit enzo hèEn dan plakken.
Joh, je meent het.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Als AZ de beker wint, spelen ze de JCS tegen Ajax.
Einde bericht.
Die JC schaal moet je niet eens willen winnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Als AZ de beker wint, spelen ze de JCS tegen Ajax.
Einde bericht.
Een enkele keer vergeet ik het.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt dan van die mongooltjes welke het topicnummer vergeten op te hogen. Ik noem verder geen namen.
Ajacied4lf
Gaat toch gewoon automatisch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt dan van die mongooltjes welke het topicnummer vergeten op te hogen. Ik noem verder geen namen.
Ajacied4lf
Gefeliciteerd met het koken van je ei.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal het dan toch in het "Ajacied" zitten?![]()
Ik heb overigens zojuist een ei gekookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |