SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Waarschijnlijk een betere keuze dan Attack on Shitans.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik zat met nurutu in mijn hoofd voor de tt
Waar ga je allemaal heen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh en ik heb alles geregeld voor mijn reis door Japan
Baas.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
4 nachten tokyo, dan 3 nachten kyoto, en dan terugreizen weer naar tokyo en zien waar we tussendoor heen willenquote:
Je houdt niet van Shingeki?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een betere keuze dan Attack on Shitans.
7 dagen? Wat mooi!quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
4 nachten tokyo, dan 3 nachten kyoto, en dan terugreizen weer naar tokyo en zien waar we tussendoor heen willen![]()
Bullettrain pass, dus reizen door heel japan met 1 kaart.
Nice! Geniet ervanquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
4 nachten tokyo, dan 3 nachten kyoto, en dan terugreizen weer naar tokyo en zien waar we tussendoor heen willen![]()
Niet meer, iemand in een groepsgesprek op whatsapp stuurde een afbeelding, en dat was een dikke spoiler. Ik kijk het nog wel vanwege de hoge entertainment waarde, maar qua verhaal lijkt het mij niet meer zo tof.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je houdt niet van Shingeki?
[..]
7 dagen? Wat mooi!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Buuh ik vind Shin Sekai Yori ook maar nietsquote:
kan ik mee in een kofferquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar van de director van Gurren Lagann, en de animators van Gurren Lagann en Evangelion rebuild series.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:20 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me awesome! Is van TRIGGER STUDIO (je weet wel, d anime Inferno Cop).
oh guttekequote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misschien is het beter als je het niet weet.
Heeft de wereld eindelijk begrepen dat katten nou juist niet in Japan worden gegeten, komen ze met ditquote:
Best wel ignorantquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Heeft de wereld eindelijk begrepen dat katten nou juist niet in Japan worden gegeten, komen ze met dit
Als hij gelijk heeft dan kom ik het van zelf wel tegen. Ik ben namelijk in die manga aan het bladeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.wdfnews.com/wd(...)-fans-out-there.aspx
http://myanimelist.net/fo(...)=1&show=0#msg2653377
Tenjou Tenge?
1. Railgun Squote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is jullie top 3 van dit seizoen tot nu toe?
1. Hataraku Maou-Sama.
2. OreGaIru.
3. Suisei no Gargantia.
Op basis van wat ik tot nu toe, dus ongeveer halverwege het seizoen, heb gezien zijn dit mijn favorieten.
Ik heb niet echt een favoriet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Verklaar je nader.quote:
1. Shingekiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
1. Hataraku Maou-Sama.
2. OreGaIru.
3. Suisei no Gargantia.
Op basis van wat ik tot nu toe, dus ongeveer halverwege het seizoen, heb gezien zijn dit mijn favorieten.
twitter:
twitter:ultimaweaponx twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 03:39:08Shingeki no Aku no Hana #shingeki #akunohana
reageer retweet
twitter:ultimaweaponx twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 03:30:13If anything such Titan dakimakura cover exist, it will be something like this. #shingeki
reageer retweet
twitter:sato_c twitterde op woensdag 08-05-2013 om 05:12:30UnityJP Oculus + Chain action (like "Attack On Titan"): @youtube reageer retweet
Zodra er credits over het scherm rollen met beeld en de ost dan weet je dat het menes is gewordenquote:
1. Kakumeiki Valvravequote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
1. Hataraku Maou-Sama.
2. OreGaIru.
3. Suisei no Gargantia.
Ik wil niet voor spelbreker spelen, maar ik kan gewoon niet voor mijzelf kan verklaren waarom ik ARISE wel zou zien terwijl ik van het S.A.C. alleen de complex-episodes kon uitztitten en 2nd GIG geen kans heb gegeven. ARISE lijkt me te veel op Mardock Scramble, een bedorven ei, dat afschuwelijk smaakt en ruikt, omdat het bedorven is.quote:
Nederlandse woordgrapjes?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Spoiler me mensen; waar heeft Valvrave zijn bijnaam aan te danken?
Ik bedoel het 'vulva(rape)' gedeelte. Heb de drie gezien afleveringen gezien, maar behalve het eeuwoude verband tussen vampirisme en seks zie heb ik niets gezien dat zo'n bijnaam waardig is.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nederlandse woordgrapjes?
of bedoel je het liberator gedeelte?
en anders moet je de eerste ep maar bekijken, het is ala vampires in space maar dan toffer.
Ik ook niet maar ik heb dan ook 4 liter bier op op dit moment.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik bedoel het 'vulva(rape)' gedeelte. Heb de drie gezien afleveringen gezien, maar behalve het eeuwoude verband tussen vampirisme en seks zie heb ik niets gezien dat zo'n bijnaam waardig is.
Klopt.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Aangezien ik over het algemeen ook liefhebber ben van sport animes word mn mening toch niet serieus genomen.
uitslag.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:44 schreef mschol het volgende:
hier heeft iedereen ook al wat voor Moederdag?
Mij ook, wel beetje anders.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zodra er credits over het scherm rollen met beeld en de ost dan weet je dat het menes is geworden![]()
deze scene kwam mij overigens wel erg bekend voor uit S1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef maar toe. Het eerste dat je dacht was "Fuck, waarom nu weer nubuntuquote:Op zondag 12 mei 2013 19:43 schreef robin007bond het volgende:
http://divajutta.com/doctormo/ubunchu/
Titansquote:Op zondag 12 mei 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Fuck wat een geweldige serie, dat Attack on Titan. Zojuist episode 5 en 6 bekeken met mijn vriendin. Zij is ook helemaal 'hooked', terwijl ze eigenlijk nooit anime kijkt. Ik ga haar langzaam naar de duistere kant overhalen!![]()
Verder geen idee wat de moeite waard is, wat betreft releases van de laatste tijd.
Wel gisteren die Rurouni Kenshin live-action film bekeken, en die was ook prima. Hopelijk komen ze met een vervolg, maar stond nog niets over op de Wiki, dus ben bang van niet.
Op youtube, volg attack on titan.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef Kriebelhoest het volgende:
ok, heb eigenlijk nog nooit een anime gevolgd (uitzondering dbz). Wat is een goede anime op het moment en waar kan je zulke series volgen? (met engelse subs).
anime volgen op..... you... tube....?!quote:Op maandag 13 mei 2013 01:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Op youtube, volg attack on titan.
dit is een schandequote:Op maandag 13 mei 2013 11:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
anime volgen op..... you... tube....?!
Niet verder dan eerste episode gekomen vandaag, ik vond het einde echt wel vet!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Begin is eventjes vaag, maar blijf doorkijken. Zeker een top anime!
ik weet het. naar van me h? maar ik verdien het om streamvrienden uit te lachen.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
anime volgen op..... you... tube....?!
Hhhhhum een sci-fi liefhebber h? het voelt een beetje als een verlies als er weer iemand langs komt die het sci-fi aspect leuker vindt dan het komedie --'I MAD SCINTIST!'-- gedeelte.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:13 schreef marp0 het volgende:
[..]
Niet verder dan eerste episode gekomen vandaag, ik vond het einde echt wel vet!
is al lang bekendquote:Op maandag 13 mei 2013 21:03 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Asuka eye patch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sanji's receptenboek
Ik vind het vooral het concept gewoon leuk, en dat science gedoe is gewoon leuk, verder ben ik niet echt into sci-fi. Ik vind die scientist en die computernerd wel geniaal met zijn humor xDquote:Op maandag 13 mei 2013 22:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
ik weet het. naar van me h? maar ik verdien het om streamvrienden uit te lachen.
[..]
Hhhhhum een sci-fi liefhebber h? het voelt een beetje als een verlies als er weer iemand langs komt die het sci-fi aspect leuker vindt dan het komedie --'I MAD SCINTIST!'-- gedeelte.
Voor de sites, raad ik je aan om eens via google te zoeken.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef Kriebelhoest het volgende:
ok, heb eigenlijk nog nooit een anime gevolgd (uitzondering dbz). Wat is een goede anime op het moment en waar kan je zulke series volgen? (met engelse subs).
Fuck it. Ik loog. Ik kijk het omdat Amy olev is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gargantia on the Verdurous Planet is leuk omdat het tot nadenken stemt over waarover het tot nadenken stemt en omdat iedereen het er over heeft.
Dat is zeker niet het genre waar ik van houd. Liever iets van Sci-fi/actie. Zolang er maar actie in zit eigenlijk. Heb dat Attack on Titan nu gezien en dat is zeker iets wat mij aanspreekt (verhaal, actie, animatie)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:41 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Voor de sites, raad ik je aan om eens via google te zoeken.
Ik ben ook een beginnend anime-kijker. Heb tot nu toe genoten van:
Nana, Tokyo Magnitude 8.0 en Ano hi Mita Hana no Namae o Bokutachi wa Mada Shiranai
Ik ken je genre niet echt, maar bovenvermelde zijn meer Drama/Romantiek
She wants the space Dquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Fuck it. Ik loog. Ik kijk het omdat Amy olev is.
Niks jpg. Gelukkig geen jpg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Fuck it. Ik loog. Ik kijk het omdat Amy olev is.
uh.... UCHUUU SENKAN YAAAAAAAAMAAAAAAAATOOOOOO.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Dat is zeker niet het genre waar ik van houd. Liever iets van Sci-fi/actie. Zolang er maar actie in zit eigenlijk. Heb dat Attack on Titan nu gezien en dat is zeker iets wat mij aanspreekt (verhaal, actie, animatie)
hmmquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Dat is zeker niet het genre waar ik van houd. Liever iets van Sci-fi/actie. Zolang er maar actie in zit eigenlijk. Heb dat Attack on Titan nu gezien en dat is zeker iets wat mij aanspreekt (verhaal, actie, animatie)
FullMetal Alchemist: Brotherhood is wat jij wilt zien! Sla de originele (FullMetal Alchemist) maar over.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Eens even zien of ik het goed vindquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
FullMetal Alchemist: Brotherhood is wat jij wilt zien! Sla de originele (FullMetal Alchemist) maar over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:26 schreef .Cake. het volgende:
Hoi. Ik was eergister jarig. Morgen vertrek ik voor vakantie naar Mallorca. Ik heb nog steeds geen anime gekeken. Wil nog steeds Attack on Titan volgen. Ben op zoek naar nieuwe woonruimte. De verkering is nog steeds aan. Binnenkort toch maar eens het Winterseizoen afmaken.
Zo, infodump voor deze maand. Lijkt het nog alsof ik hier lurk enzo
Er was er een jarig hoera, hoera, dat konden we niet zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yuyushiki.quote:
Ik zou het leuker vinden als de oude, wijze baard-reus hem gewoon verteert en uitpoept.quote:Ik zit trouwens te wachten tot die ren 1beenloos uit die reus smelt.
Ik zou echt een vaste klant zijn.quote:
Eten en tegelijk 3.33 kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou echt een vaste klant zijn.
Overigens was ik van plan om vandaag 3.33 te kijken. Echter moet ik over een half uurtje eten en wil ik niet onderbroken worden tijdens het kijken.
Ook wil ik het liever kijken op de grote tv, maar ik wil mijn ouders er niet mee lastigvallen.Keuzes, keuzes.
NGEquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:49 schreef Yi-Long het volgende:
1: Wat is 3.33!?
2: Welke fansub is het beste voor Gargantia, qua video-kwaliteit en subs!?
3: Hoe heet die serie met die overlord die vast zit op aarde!?
1: Thanksquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
NGE
Ik gebruik gg.
Hataraku Maou-sama!
Yeah, die had ik nu ook maar gedownloadquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Foutje ik bedoelde de utw-vivid combinatie.![]()
Gathering of Tweakers?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef Kyubey het volgende:
Terug![]()
Nu maar eens Titans, GoT en het Eurovisie terugkijken.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef Kyubey het volgende:
Terug![]()
Nu maar eens Titans, GoT en het Eurovisie terugkijken.
quote:
Maar ik kijk al gratis animequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:09 schreef Qunix het volgende:
Hij is nu live: https://www.daisuki.net/
Gratis anime kijken wereldwijd, gemaakt door grote studio's en tv zenders.
Puella Magi Madoka Magica
Sword Art Online
Gundam's
The Lupin The Third
Prince of Tennis
(binnenkort: One Piece)
..etc..
De site doet het legaal!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar ik kijk al gratis anime
en streamen
En kloppend. Gathering of Tweakers bestaat een stuk langer dan Game of Thrones en zal ook langer blijven bestaan. De afkorting GoT is al vergeven. Noem het maar GoTh oid.quote:
> 1996 Game of Thrones kwam uit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En kloppend. Gathering of Tweakers bestaat een stuk langer dan Game of Thrones en zal ook langer blijven bestaan. De afkorting GoT is al vergeven. Noem het maar GoTh oid.
>2012 Goth werd popolairquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
> 1996 Game of Thrones kwam uit.
> 1998 Tweakers werd opgericht
Vertrouw me, ik heb het opgezocht.
Oke ik lette alleen op de serie, die is van 2011.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr ik noem het vanaf nu aGot.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke ik lette alleen op de serie, die is van 2011.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je er al aan begonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr ik noem het vanaf nu aGot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apple en Microsoft en Google ook wat mij betreft. En het enige wat tussen GoT en een faillissement staat zijn de vrachtladingen geld die er mee verdiend worden.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ben je er al aan begonnen?Daenerys en Jorah ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Apple en Microsoft en Google ook wat mij betreft. En het enige wat tussen GoT en een faillissement staat zijn de vrachtladingen geld die er mee verdiend worden.![]()
Nee die gaan ook dood. In deel 4.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gelukkig overleven Varys en Drogo alles.![]()
NOAAAAAAH!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee die gaan ook dood. In deel 4.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
agot is volgens mij zowiezo overratedquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef Kyubey het volgende:
He dit is een animetopic he geen Game of Thrones topic![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
agot is volgens mij zowiezo overratedquote:agot is volgens mij zowiezo overratedquote:agot is volgens mij zowiezo overratedquote:agot is volgens mij zowiezo overratedquote:agot is volgens mij zowiezo overratedquote:agot is volgens mij zowiezo overrated![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:33 schreef Yi-Long het volgende:
Dat Hataraku net bekeken, maar vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan....
Dat is interessant!
http://www.animenewsnetwork.com/survey/297/?embed=1 is de poll van Daisuki.net. Dus ANN doet alles aan om dit tot een succes te maken?
Tevens:
http://www.animenewsnetwo(...)wearing-these-tights![]()
volgens mij is tweakers een doorstart van een ander forum geweestquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
en dat er altijd dikke rellen waren tussen fwf fok en gotheerlijke tijden
maar weet er toevallig ook of er nog iets in de planning staat voor s.a.o en restart fairytail
ow en als ik hier toch ben.... ik haat dat ze met bleach zijn gestopt... en ik heb geen zin in de manga![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:33 schreef Yi-Long het volgende:
Dat Hataraku net bekeken, maar vond er eerlijk gezegd niet zoveel aan....
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Neeee verlaat ons niet weerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Evangelion 3.33 was echt tof
En ik heb mijn moeder een stukje van de serie laten zien (episode 25) en ze vond het goed, maar wel erg deprimerend.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef robin007bond het volgende:
Evangelion 3.33 was echt tof
En ik heb mijn moeder een stukje van de serie laten zien (episode 25) en ze vond het goed, maar wel erg deprimerend.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik denk ik kijk weer even in het anime topic, ben ik nu gespoilered?Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ja, de lolly in de cakerol doorbreekt de chocolademuur en 20% van alle negerzoenen worden opgegeten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik denk ik kijk weer even in het anime topic, ben ik nu gespoilered?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
2happy long time no seequote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik denk ik kijk weer even in het anime topic, ben ik nu gespoilered?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dakgoot broeder, hoe is het daar?quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Mooi mooi, ook wel, alleen altijd kenser moequote:ROC nog steeds zo'n kut school?
Women with dicks and weak men with vaginas.
ROC blijft een kut schoolquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi mooi, ook wel, alleen altijd kenser moeROC nog steeds zo'n kut school?
Vanavond met GF even de eerste 2 episodes van Sword Art Onine gekeken, en we vonden het beide een erg leuke serie, en ik vind het er ook echt schitterend uitzien. Erg hoge kwaliteit artwork.
MAAR, het was de 1080p BR versie van Coalgirls, en op bepaalde momenten had het wat moeite met de beelden, dus een beetje schokkerigheid of geluid dat weg viel. Niet heel veel, maar toch altijd irritant natuurlijk.
Zijn er meer mensen die dezelfde RIP hebben en dit ook ervaarden, of is het een probleem qua codecs, of hardware? Codecs een paar maanden geleden gedownload, en volgens mij is deze BR RIP ook al een poosje uit, dus dat zou dan het probleem niet mogen zijn toch!? En de hardware heeft tot nog toe ook geen problemen gehad met andere 1080p videos...!?![]()
Bloatgirlsquote:Op zondag 19 mei 2013 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
Vanavond met GF even de eerste 2 episodes van Sword Art Onine gekeken, en we vonden het beide een erg leuke serie, en ik vind het er ook echt schitterend uitzien. Erg hoge kwaliteit artwork.
MAAR, het was de 1080p BR versie van Coalgirls, en op bepaalde momenten had het wat moeite met de beelden, dus een beetje schokkerigheid of geluid dat weg viel. Niet heel veel, maar toch altijd irritant natuurlijk.
Zijn er meer mensen die dezelfde RIP hebben en dit ook ervaarden, of is het een probleem qua codecs, of hardware? Codecs een paar maanden geleden gedownload, en volgens mij is deze BR RIP ook al een poosje uit, dus dat zou dan het probleem niet mogen zijn toch!? En de hardware heeft tot nog toe ook geen problemen gehad met andere 1080p videos...!?
Coalgirls probeert je te beschermen tegen het kwaad dat Generieke Harem Met Tentakels Art Online heet.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:35 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn er meer mensen die dezelfde RIP hebben en dit ook ervaarden, of is het een probleem qua codecs, of hardware? Codecs een paar maanden geleden gedownload, en volgens mij is deze BR RIP ook al een poosje uit, dus dat zou dan het probleem niet mogen zijn toch!? En de hardware heeft tot nog toe ook geen problemen gehad met andere 1080p videos...!?Helemaal super.![]()
Was volgens mij de enige 1080P versie die ik kon downloaden, in ieder geval in batch, dus vandaar die versie gedownload. In het verleden ook niet echt problemen gehad met CG volgens mij.quote:![]()
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:50 schreef robin007bond het volgende:
Wat leuk. Ik wist niet dat er nog een Ano Hana film aankwam.![]()
![]()
Probeer de 720p-versie. In anime zie je het verschil niet echt. Heel weinig anime in 1080p zijn geen upscales.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Was volgens mij de enige 1080P versie die ik kon downloaden, in ieder geval in batch, dus vandaar die versie gedownload. In het verleden ook niet echt problemen gehad met CG volgens mij.![]()
Ah daar hebben we die mongool weerquote:
:')![]()
Waarom likt hij nou al zijn poppetjes?quote:Helemaal super.![]()
Ik weet niet of ik daar een batch van kan vinden. Ik heb net die 1080P batch van de week binnengehaald, en nogmaals, andere 1080p films en series gaven tot nog toe geen problemen (nadat ik dus 4-5 maanden geleden de nieuwste codecs enzo had geinstalleerd).quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer de 720p-versie. In anime zie je het verschil niet echt. Heel weinig anime in 1080p zijn geen upscales.
Misschien dat ik straks of morgen eerst even probeer of het beter gaat met nieuwe codecs, en dan alsnog besluit deze batch te dumpen en voor 720p te gaan.
Kut, 3 uur snachts, wilde eigenlijk net naar de Mac gaan, maar hoor dat het net begint te regenen![]()
![]()
720p staat in de dmquote:Op zondag 19 mei 2013 21:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar een batch van kan vinden. Ik heb net die 1080P batch van de week binnengehaald, en nogmaals, andere 1080p films en series gaven tot nog toe geen problemen (nadat ik dus 4-5 maanden geleden de nieuwste codecs enzo had geinstalleerd).
Misschien dat ik straks of morgen eerst even probeer of het beter gaat met nieuwe codecs, en dan alsnog besluit deze batch te dumpen en voor 720p te gaan.
Kut, 3 uur snachts, wilde eigenlijk net naar de Mac gaan, maar hoor dat het net begint te regenen
Zo! Shingeki is goed!
Deze episode is niet volledig zoals de manga, maar hoofdzakelijk wel goed opgepakt.
Nu wordt het tof!
Tevens op MAL: Ranked #10![]()
![]()
01 9.8/10 Nichijou
02* 9.7/10 Attack on Titans (Shingeki no Kyojin)
03 9.6/10 Hajime no Ippo
04 9.3/10 Fullmetal Alchemist: Brotherhood
05 9.1/10 Samurai Champloo
06 9.0/10 Tokyo Magnitude 8.0
06 9.0/10 Kids on the Slope (Sakamichi no Apollon)
08 8.9/10 Cowboy Bebop
09 8.6/10 Hellsing Ultimate
10 8.3/10 Arakawa Under the Bridge (series)
11 8.2/10 Great Teacher Onizuka
11* 8.2/10 Space Brothers (Uchuu Kyoudai)
11 8.2/10 Steins;Gate
12* 7.9/10 Hunter x Hunter (2011)
13* 7.8/10 One Piece (series)
14 7.5/10 Death Note
15 7.4/10 Michiko & Hatchin
16 7.3/10 K-ON! (series)
17 7.2/10 Mobile Suit Gundam 00 (series)
18 7.0/10 Black & White (Tekkon Kinkreet)
19 6.9/10 Afro Samurai (series)
20 6.7/10 Detroit Metal City
21 6.6/10 Bakuman (series)
22 6.5/10 Kaiji (series)
23 6.4/10 Shinsekai Yori
23 6.3/10 Anne no Niki (The Diary of Anne Frank)
23 6.3/10 Grave Of The Fireflies
* = nog bezig
Rest is niet noemenswaardig in mijn lijstje.
Nummer 1 en 2 twijfel ik nog... Als Titans zo doorgaat zal het wel de nummer 1 worden...![]()
Ik hoop dat de Reuzen uit Shingeki geen mensen zijn. Maar zou het ok vinden als de Hideauze Walinktvissen uit Suisei no Gargantia dat zijn. Want context is alles.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Sorry maar kan maar aan 1 ding denken na eps 7.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik hoop dat de Reuzen uit Shingeki geen mensen zijn. Maar zou het ok vinden als de Hideauze Walinktvissen uit Suisei no Gargantia dat zijn. Want context is alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door wdn op 20-05-2013 16:38:29 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Oh dus ik had gelijk?
Oh enne ->
lolBeatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry maar kan maar aan 1 ding denken na eps 7.Ik hoop van niet. hihaherhalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
HxHquote:Op maandag 20 mei 2013 16:39 schreef wdn het volgende:
Oh dus ik had gelijk?
Oh enne ->
[ afbeelding ]
lol![]()
![]()
Bam! Mijn meestercollectie.SPOILER: grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En euh, over ShingekiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
http://anime--icons.deviantart.com/gallery/ met dank aan MAHL.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:49 schreef Qunix het volgende:
Waarom zou je dropped anime bewaren?
Tevens toffe icoontjes!
Ik gooi alles in 1 map
Dropped bewaar ik voor als ik ze nog eens wil afkijken.Helemaal super.![]()
Sore wa kuuru desu!~quote:Op maandag 20 mei 2013 16:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
http://anime--icons.deviantart.com/gallery/ met dank aan MAHL.
Dropped bewaar ik voor als ik ze nog eens wil afkijken.
(One Piece 593)![]()
Waar is dat van?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:39 schreef wdn het volgende:
Oh dus ik had gelijk?
Oh enne ->
[ afbeelding ]
lol![]()
Hunter x Hunter.quote:Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:47 schreef Kyubey het volgende:
Bam! Mijn meestercollectie.SPOILER: grootOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En euh, over ShingekiIk ben een beetje jaloers omdat ik jouw icoontjes mooier vind dan de icoontjes die ik zelf gebruik, maar om ze nu allemaal om te wisselen... nee, volgend seizoen gebruik ik deviantart om mijn icoontjes te vinden. Bedankt voor de tip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mijn lopende anime mapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben een beetje jaloers omdat ik jouw icoontjes mooier vind dan de icoontjes die ik zelf gebruik, maar om ze nu allemaal om te wisselen... nee, volgend seizoen gebruik ik deviantart om mijn icoontjes te vinden. Bedankt voor de tip.SPOILER: mijn lopende anime mapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn jeugd is een rom-com? Welke anime is dat dan
Helemaal super.![]()
Oregairu. Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru. My youth romantic comedy is wrong as I expected. My Teen Romantic Comedy SNAFU.
Ik geef sommige anime soms koosnaampjes zodat ik ze beter kan onthouden.
Daar komt de Dokter uit Django Unchained vandaan.
Ik heb gisteren Django Unchained gezien. Prima film.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:39 schreef wdn het volgende:
Oh dus ik had gelijk?
Oh enne ->
[ afbeelding ]
lol
Jij baas.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Daar komt de Dokter uit Django Unchained vandaan.
Ik heb gisteren Django Unchained gezien. Prima film.Helemaal super.![]()
Attack on Titans flash game: http://void.heteml.jp/titan/
Toffe screens van Ghost in the Shell: http://anime-backgrounds.(...)cted-by-mamoru-oshii
Deze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik neem mijzelf voor om alles af te kijken, desnoods over langere tijd, dan is et handig het te bewaren.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:49 schreef Qunix het volgende:
Waarom zou je dropped anime bewaren?
Tevens toffe icoontjes!
Ik gooi alles in 1 map![]()
Ze doen het niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
^ Die is echt goed
Helemaal super.![]()
Is dat joun gehele collectie?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Check hoeveel items... Geen zin om uit te zoeken en in mappen te duwen./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
*hoi*moe sletquote:Op maandag 20 mei 2013 21:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Welkom. Hier, een geschenk.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ben deze ook aan het volgenquote:Op maandag 20 mei 2013 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oregairu. Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru. My youth romantic comedy is wrong as I expected. My Teen Romantic Comedy SNAFU.
Ik geef sommige anime soms koosnaampjes zodat ik ze beter kan onthouden.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
5 TB aan anime?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee. Paar keer gecrashed (computer) en dit is wel een jaar oud.
Vet veel haha wanne gek zegAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Wat ik nog over heb op mijn schijf.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:34 schreef marp0 het volgende:
[..]
5 TB aan anime?
Vet veel haha wanne gek zeg
Ik heb nu zo te zien 550GB verbruikt![]()
![]()
Ooh dan, ik heb ook rond 500GB aan anime, en 700+ GB aan series. Valt wel mee danquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat ik nog over heb op mijn schijf.
Ik heb nu zo te zien 550GB verbruikt
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
![]()
My Titan can't be this cute.
http://knowyourmeme.com/memes/my-x-cant-be-this-y/photos
"Freezing" Itasha: http://imgur.com/a/sObM2#0![]()
Na zo'n goed seizoen waar wij nu in zitten kan het alleen maar zijn dat het volgend seizoen stukken minder is...
Ik denk alleen tot nu toe "Free" te gaan volgen...
Qua OVA's: Mirai Nikki, Gundam AGE, Singeki no Kyojin OVAen Chuuni2koi
![]()
Dat er meer troep tussen zit zal ik niet ontkennen maar ik bestrijd dat het aanstaande seizoen er minder goed uitziet dan het vorige. Uw bewijs.
> Rozen Maiden
> Free!
> Watshi ga Motenai no wa Dou Kangaete mo Omaera mo Omaera ga Waruii (kut naam)
> Genshiken Nidaime
> Servan x Service
> Zenmonogatari
> Uchouten Kazoku
> Gin no Saji: Silver Spoon
> Inu to Hasami wa Tsukaiyou
> Danganronpa Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei The Animation
> Blood Lad“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik ga Shingeki volgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:55 schreef Qunix het volgende:
01 9.8/10 Nichijou
02* 9.7/10 Attack on Titans (Shingeki no Kyojin)
03 9.6/10 Hajime no Ippo
04 9.3/10 Fullmetal Alchemist: Brotherhood
05 9.1/10 Samurai Champloo
06 9.0/10 Tokyo Magnitude 8.0
06 9.0/10 Kids on the Slope (Sakamichi no Apollon)
08 8.9/10 Cowboy Bebop
09 8.6/10 Hellsing Ultimate
10 8.3/10 Arakawa Under the Bridge (series)
11 8.2/10 Great Teacher Onizuka
11* 8.2/10 Space Brothers (Uchuu Kyoudai)
11 8.2/10 Steins;Gate
12* 7.9/10 Hunter x Hunter (2011)
13* 7.8/10 One Piece (series)
14 7.5/10 Death Note
15 7.4/10 Michiko & Hatchin
16 7.3/10 K-ON! (series)
17 7.2/10 Mobile Suit Gundam 00 (series)
18 7.0/10 Black & White (Tekkon Kinkreet)
19 6.9/10 Afro Samurai (series)
20 6.7/10 Detroit Metal City
21 6.6/10 Bakuman (series)
22 6.5/10 Kaiji (series)
23 6.4/10 Shinsekai Yori
23 6.3/10 Anne no Niki (The Diary of Anne Frank)
23 6.3/10 Grave Of The Fireflies
* = nog bezig
Rest is niet noemenswaardig in mijn lijstje.
Nummer 1 en 2 twijfel ik nog... Als Titans zo doorgaat zal het wel de nummer 1 worden...![]()
![]()
dat valt alle sinds meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat ik nog over heb op mijn schijf.
Ik heb nu zo te zien 550GB verbruikt
mijn 3TB disk is bijna vol..![]()
Naruto 631![]()
![]()
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
*hoi*Nou eerder.....quote:![]()
WTF is Kishimoto mee bezig???
Bleach #538 is wel OK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn eerste reactie:quote:
What-the-mother-of-God..!![]()
![]()
![]()
Maar idd:![]()
Elke keer weer met de vraag achterblijven: wat nu? Best knap om dat zo te schrijven, zeker als het cht maar n man is die het doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nou eerder.....![]()
Misschien doelt ie op 't slapstick-gehalte? Zoals hoe iedereen reageert opquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Misschien doelt ie op 't slapstick-gehalte? Zoals hoe iedereen reageert opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps ffe aangepastAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ik vond het ook een beetje teleurstellend. Een beetje te makkelijk ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Nou eerder.....![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Denk dat je dat wel even in een spoiler moet plaatsen...quote:Top!
Maarre, OP enzo; zeker. Maar aan beide kanten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me knap als ie dat weet te schrijven n te verkopen aan zijn lezers...![]()
Wel chill dat hier Naruto gewoon besproken wordt, aangezien het officiele naruto topic zo dood als een pier is
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Er zijn ook weer twee nieuwe Initial D Seizoen 5 episodes uitgekomen.
Hunter x Hunter 2011 zit nu op episode 80 en er beginnen flink wat mensen te overlijden.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too![]()
Oh mijn god, er zijn meer Naruto manga lezers. Omg ik heb zo lang op jullie gewacht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
De anime is bagger manga is wel goed opzich en dat komt dan uit mijn mondquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Qunix het volgende:
Populair hier.. Misschien moet ik ook maar de Naruto manga lezen....
Tevens NarutoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De anime is bagger manga is wel goed opzich en dat komt dan uit mijn mondAnime is prima,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet alleen de fillers overslaan
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Dan hou je bijna niets over... Dan ben ik het wel met je eens.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Anime is prima,
je moet alleen de fillers overslaan![]()
Hallo Naruto-ers,
Hebben Naruto en Sauskage hun ware gevoelens voor elkaar al toegegeven?
Gr. gr. narutofdattebayo1999“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hallo Naruto-ers,
Gr. gr. narutofdattebayo1999![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hallo Naruto-ers,
Gr. gr. narutofdattebayo1999![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Mooi nu kan ik eindelijk die 700 afleveringen inhalenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef Spatieloos het volgende:
De schrijver van One Piece is ziek(((((((((((
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik dacht jullie kunnen deze fanfiction wel waarderen.![]()
En vertel mij dan in return, welke serie uit het nieuwe seizoen moet ik gaan kijken/volgen? Ik kom er niet alleen uit.:')![]()
Ik ken het verhaal niet, maar de laatste chapter van Naruto is ""...
Als tot waar ik gestopt ben tot hier dit het resultaat is, ben ik denk ik blij dat ik gestopt ben.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Episode 14 van sword art online gezien
WHAT
THE
FUCK
Nu 11 episodes over het echte leven zonder asuna
[ Bericht 51% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 23-05-2013 17:45:38 ]:')![]()
Toen dropte 1/3 van de kijkers van de anime, ik ook...quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WHAT
THE
FUCK
Nu 11 episodes over het echte leven zonder asuna![]()
Wahahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik dacht jullie kunnen deze fanfiction wel waarderen.
[ afbeelding ]
En vertel mij dan in return, welke serie uit het nieuwe seizoen moet ik gaan kijken/volgen? Ik kom er niet alleen uit.![]()
![]()
Haten op Naruto.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Qunix het volgende:
Populair hier.. Misschien moet ik ook maar de Naruto manga lezen....
Tevens NarutoNoem een manga van hetzelfde aantal chapters (tussen de 400-600) die jij beter vindt dan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
De anime is bagger manga is wel goed opzich en dat komt dan uit mijn mondDeze neger hier, tik hem aan dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een klootzak ben je ook he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hallo Naruto-ers,
Gr. gr. narutofdattebayo1999
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Toen jij en ik postte over de 6e Naruto film waren de reacties:quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haten op Naruto.Noem een manga van hetzelfde aantal chapters (tussen de 400-600) die jij beter vindt dan.
Ik volg nog steeds de films. En aangezien hier vele de manga volgen, mag ik de reactie plaatsenquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:30 schreef Arashimashou het volgende:
Het is een revolutie!
Gelukkig zit ik in het kamp der neutralen. Het zal me wat
Over die andere 2 gesproken... Wat vind jij daarvan? (Bleach en One Piece)![]()
Daarom hou je van me.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[...]
Wat een klootzak ben je ook he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WHAT
THE
FUCK
Nu 11 episodes over het echte leven zonder asuna
Maar niet zonder haar verrukkelijke tranen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Noem mij maar slecht, maar ik heb ze nog nooit gezien. Ik zou ze vast wel leuk vinden, maar er zijn zoveel series om uit te kiezen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Over die andere 2 gesproken... Wat vind jij daarvan? (Bleach en One Piece)MAKE IT STOPquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daarom hou je van me.
[..]
[ afbeelding ]
Maar niet zonder haar verrukkelijke tranen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Noem mij maar slecht, maar ik heb ze nog nooit gezien. Ik zou ze vast wel leuk vinden, maar er zijn zoveel series om uit te kiezen.
[..]
MAKE IT STOP
Helemaal super.![]()
Anime/manga als Naruto, Bleach en One Piece hebben een dusdanig groot verhaal dat ik er niet meer vreemd van sta te kijken als ze hier en daar een steekje laten vallen. Vorig chapter was inderdaad raar, maar als je de manga cht volgt, dan weet je gewoon dat Kishimoto hier een logische verklaring voor heeft en dat het de manga op de lange termijn alleen maar ten goede gaat komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Sasuke is pathetic, Itachi daartegen
Ik weet dat dit niet het punt is wat je probeerde te maken, maar dit laat wel duidelijk zien dat noitaminA niet zo goed is als sommigen beweren dat het is. Ik heb geen van de anime gezien die ze voor 2009 vertoond hebben en zelfs van de series die ik wel gezien heb vind ik maar de helft echt goed. Ben wel erg blij dat ze door blijven gaan met het vertonen van nieuwe anime en dat ze dus niet uit de lucht gaan zoals boze tongen wel eens beweerden. Silver Spoon past, afgaande op wat ik over gelezen heb, prima in het rijtje en bij wat noitaminA doet.quote:quote:Thermae Romae is ook gewoon op noitaminA uitgezonden heur.quote:A flash anime adaptation [of Thermae Romae] by DLE aired on Fuji TV in its Noitamina block between January 12, 2012 and January 26, 2012.
- Wikipedia“An interesting thing is a good thing.”![]()
Itachi is geweldig, maar Sasuke is gewoon ''gebruikt'', omdat iedereen zo makkelijk op hem in kon spelen zeg maar. Maar goed, dat maakt dan wel weer zijn character.quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
SPOILER: Naruto manga toekomstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: