Grappig genoeg begin deze week mijn kop weer kaalgeschoren. Nu kan je me gewoon kusjes komen geven zonder dat je bang bent dat je de verkeerde hebt.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik herken je nauwelijks meer met dat toupetje op je hoofd nu
quote:
Ik geef altijd lieve knikjes of knipoogjes.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er komt nauwelijks een Hallo uit je strot. Denk dat je Jan zn kusjes helemaal niet kan handelen brah.
Ja dat is waar. Maar ik wil meer.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik geef altijd lieve knikjes of knipoogjes.
Ja, ben nog steeds diep beledigd joh.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ik wil meer.Komt dit door de introweek?
Snap ik wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja, ben nog steeds diep beledigd joh.
Ga ik weer liedjes voor jullie zaal zingen met mijn megafoon.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Snap ik wel.Ga jij mee met de intro?
Ik ga niet mee sry.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga ik weer liedjes voor jullie zaal zingen met mijn megafoon.
mooi, ik ook niet. Gaan we nu samen de laatste paar dagen van de zomervakantie doorbrengen?quote:
Lijkt me een mieters plan!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mooi, ik ook niet. Gaan we nu samen de laatste paar dagen van de zomervakantie doorbrengen?
Is wel alleen zodat ik dichter bij je zusje kan komen he.quote:
Hmhm. Koop een cadeau voor haar (het is nurse-dag) en geef het morgen aan haar. Ze zal als een blok voor je vallen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is wel alleen zodat ik dichter bij je zusje kan komen he.
Vertel me meerquote:Op zondag 12 mei 2013 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmhm. Koop een cadeau voor haar (het is nurse-dag) en geef het morgen aan haar. Ze zal als een blok voor je vallen.
je ziet niet eens verschilquote:
Hmm. Een klein beetje dan.quote:
Daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |