Neem het niet zo serieus man. Ik bedoel dat het gewoon nog moet bezinken.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin.Je kunt best een mening geven over een album dat je twee dagen kent, vooral als je er bij zegt dat je hem twee dagen kent.
Die hebben in mijn iTunes 5 sterren. Samen.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het einde is juist het beste! Met Ada en Gospel
Ja, ik ken 'm wel. Tien keer afgespeeld. Maar ik vind het gewoon niet bijzonder, en ik vind de tekst vervelend.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:38 schreef Norrage het volgende:
Ga Ada eens beter luisteren dan, dat kan echt niet
Dat is zeker wel een terechte opmerking bij The National. Ik merk dat de nummers die we voorheen al gehoord hadden, toch meer een impact maken dan de nieuwe nummers. Dus het vereist echt wel wat luisterbeurten, maar dat vind ik niet ergquote:Op zondag 12 mei 2013 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus man. Ik bedoel dat het gewoon nog moet bezinken.
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:47 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Norrage en ik het zelden eens zijn, maar dat er geen pijl op te trekken is wie op welk album voor de rustige, complexe, snelle, drukke of langzame nummers gaat.
Album- en artiestwide hebben we vrijwel dezelfde smaak. Wat nummers betreft is het echt oorlog.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar wel vaak dezelfde albums leukvinden
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Dit is het muziekje dat hoort onder de ontboezemingen van Tchock en Norrage.
Ik luister ook vaak dezelfde albums als Norrage, maar vind volgens mij nog andere nummers leuk. Qua nummers ben ik veel meer mainstream volgens mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Album- en artiestwide hebben we vrijwel dezelfde smaak. Wat nummers betreft is het echt oorlog.
Niet!quote:
Pas op anders sluit ik hem straks en maak ik weer zo'n geniale TT!quote:
Indiemania vind ik wel een goede. Waarvan is Indiana Young?quote:
Vampire Weekendquote:Op zondag 12 mei 2013 14:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Indiemania vind ik wel een goede. Waarvan is Indiana Young?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |