Is hij eerst een week op vakantie gegaan? Want ze zijn maandag nog in Vleuten gezien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:01 schreef alors het volgende:
Ik vind het ook een beetje raar dat hij niet gewoon eerst daadwerkelijk die week vakantie met zijn kinderen genomen en het daarna doen. Ja het blijft bizar en erg, maar als je ze dan toch bij je hebt dan geniet je daar toch van zolang het kan? Nu komt het op mij wel over van, zodra ik ze heb neem ik ze en krijg je ze nooit meer terug. Alsof het risico op 'mislukking' te groot zou zijn om er nog even mee te wachten.
ik niet nee, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor zijn ouders heel moeilijk is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij heeft het nogal zwaar gehad?
Ik kan er eigenlijk geen medelijden mee hebben, jij wel?
figuurlijke erfenis bedoel ik... Die moeder en familie gaat dit de rest van hun leven met zich mee dragen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:55 schreef Messina het volgende:
[..]
Gaat die erfenis niet via de kinderen naar de moeder van de kinderen?
Dan had mama een nieuwe partner waarvoor ze naar het buitenland wilde misschien. Tsja, zo veel opties...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Papa had ook al een nieuwe partner.... een die niet bereikbaar was toen ze zijn lichaam vonden.
Nee, dat was het plan, maar hij heeft ze waarschijnlijk dus meteen al vermoord en daarna de hand aan zichzelf geslagen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is hij eerst een week op vakantie gegaan? Want ze zijn maandag nog in Vleuten gezien.
Je gaat er vanuit dat hij het sowieso al gepland had, maar dan na de week vakantie, of moest die week vakantie het excuus zijn om een week lang buiten beeld te kunnen blijven?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:07 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, dat was het plan, maar hij heeft ze waarschijnlijk dus meteen al vermoord en daarna de hand aan zichzelf geslagen.
Nee ik denk dat hij het idd meteen al wilde doen, maar hij had wel de kans om een week met zijn zoontjes op vakantie samen te zijn. Maar zijn prioriteiten lagen dus anders.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat hij het sowieso al gepland had, maar dan na de week vakantie, of moest die week vakantie het excuus zijn om een week lang buiten beeld te kunnen blijven?
Ik denk dat het helemaal niet gepland is, maar dat het in een opwelling geweest is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik denk dat hij het idd meteen al wilde doen, maar hij had wel de kans om een week met zijn zoontjes op vakantie samen te zijn. Maar zijn prioriteiten lagen dus anders.
Wie weet wat voor "nieuwtjes" die jongens hadden....quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal niet gepland is, maar dat het in een opwelling geweest is.
Denk ik ook, maar klopt dan weer niet met zelf elders naartoe rijden om ook een eind aan je eigen leven te maken. Het is zo tegenstrijdig allemaal...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal niet gepland is, maar dat het in een opwelling geweest is.
Er zal toch wel uit te zoeken zijn of vader een huisje ergens had geboekt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar klopt dan weer niet met zelf elders naartoe rijden om ook een eind aan je eigen leven te maken. Het is zo tegenstrijdig allemaal...
Alleen in BNWquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef maily het volgende:
Ik vraag me af of er politiemensen meelezen op al die nieuwsfora, om te kijken of er nog interessante tips voorbij komen....
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zal dit soort dingen nooit begrijpen.. je eigen kinderen iets aandoen..
De meeste mensen gelukkig niet...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Niemand die goed bij z'n hoofd is... Je psyche kan rare dingen met je doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:
Kunnen deskundigen het wel verklaren? Snap er echt helemaal niks van, elke keer weer als er zoiets gebeurt..quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen deskundigen het wel verklaren? Snap er echt helemaal niks van, elke keer weer als er zoiets gebeurt..
Heb je de gelukkige huisvrouw gezien?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niemand die goed bij z'n hoofd is... Je psyche kan rare dingen met je doen.
Ja maar dat is geen verklaring.. genoeg mensen die psychisch in de war zijn maar zoiets niet zouden doen.quote:
Nopequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Heb je de gelukkige huisvrouw gezien?
Waar zeg ik dat iedereen die psychisch in de war is zoiets doet?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen verklaring.. genoeg mensen die psychisch in de war zijn maar zoiets niet zouden doen.
http://www.kennislink.nl/(...)estal-bij-verrassingquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Kunnen deskundigen het wel verklaren? Snap er echt helemaal niks van, elke keer weer als er zoiets gebeurt..
Zo tegenstrijdig hoeft dat toch niet te zijn? In een opwelling breng je je kinderen om, je verlaat die plek, komt een tijdje later weer enigszins bij zinnen en beseft je wat je gedaan hebt en maakt er dan zelf een eind aan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar klopt dan weer niet met zelf elders naartoe rijden om ook een eind aan je eigen leven te maken. Het is zo tegenstrijdig allemaal...
Dat kan het inderdaad ook zijn ja...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:32 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Zo tegenstrijdig hoeft dat toch niet te zijn? In een opwelling breng je je kinderen om, je verlaat die plek, komt een tijdje later weer enigszins bij zinnen en beseft je wat je gedaan hebt en maakt er dan zelf een eind aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |