Er zijn (gelukkig) ook nog jongens die anders denken, en ik hoop stiekem dat Ericksen er daar 1 van isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben het hier over een voetballer die denken alleen maar aan geld.
Die laatste opmerking was ook meer voor anderen bedoeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:02 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit staat echt los van z'n afkomst hoor.
Jij denkt dat de Boer hem dat niet duidelijk maakt bij een eventueel gesprek?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:02 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nee, geen oproerkraaier, maar als je ergens als jongeling al gezien wordt al de beste, ga je het zelf ook nog geloven. Bij Ajax is niemand meer dan de ander, en heeft daarnaast grote voorliefde voor eigen kweek. Oftewel een jongen als Maher zal in de pas moeten gaan lopen, in dienst gaan spelen voor anderen, iets wat hij niet gewend is als jonge "vedette" bij AZ. Dit clashed dan ook vaak met het ego. Ik wil niet zeggen dat het sowieso gebeurd maar het is mij een te groot risico, kijkend naar wat AZ er voor wil vangen.
Dit staat echt los van z'n afkomst hoor.
Mij wel, Ajax speelde met Suarez het meest verschrikkelijke voetbal in jaren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Een Suarez dramde ook erg door op een transfer naar Ajax, maar daar hoor je achteraf niemand over klagen.
Dat was ook niet netjes van Ajaxquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Een Suarez dramde ook erg door op een transfer naar Ajax, maar daar hoor je achteraf niemand over klagen.
Iedere potentiële aankoop (waar Ajax in onderhandeling mee zal zijn) zal op een neutrale plek of thuis bij Frank een ontmoeting hebben met Frank de Boer. Daar zal Frank de Boer een gesprek met hem hebben, hoe hij over voetbal en trainingen denkt, in hoeverre ze bereid zijn om in zichzelf te investeren. Dan weet je vrij snel of er een klik is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:07 schreef CaasS het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Boer hem dat niet duidelijk maakt bij een eventueel gesprek?
Als ze bij Ajax het idee hebben dat Maher het niet kan opbrengen om zijn taken uit te voeren dan halen ze hem gewoon niet. Dat wordt ook elke keer benadrukt. Je moet mee kunnen met wat er van je gevraagd wordt, kan je dat niet, prima maar ga ergens anders voetballen. Ze worden daar ook op geselecteerd.
Tuurlijk wordt dit van tevoren ook aangegeven, en dan zal Maher ook gretig ja en amen knikken, maar of hij het ook echt zou kunnen betwijfel ik gewoon.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:07 schreef CaasS het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Boer hem dat niet duidelijk maakt bij een eventueel gesprek?
Als ze bij Ajax het idee hebben dat Maher het niet kan opbrengen om zijn taken uit te voeren dan halen ze hem gewoon niet. Dat wordt ook elke keer benadrukt. Je moet mee kunnen met wat er van je gevraagd wordt, kan je dat niet, prima maar ga ergens anders voetballen. Ze worden daar ook op geselecteerd.
De punt naar achteren is juist aanvallender dan de punt naar voren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:19 schreef SaferSephy het volgende:
lulletjes :p
reageer liever inhoudelijk op mijn vraag. Nu Ajax meer met de punt naar achter speelt ben ik daar namelijk wel benieuwd naar. Zou zo mooi zijn om weer echt met een 10 te spelen, wat in eredivisie thuis wedstrijden gewoon zou moeten kunnen vind ik
Dat zal zijn positie ook wel worden, al kan hij ala schone op alle drie de posities wel spelen denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:22 schreef Ludachrist het volgende:
Bovendien zal Maher op dezelfde plek als Eriksen gaan spelen, De Boer gaat het systeem zoals dat er nu is zeker niet omgooien.
Als spelmaker voor de defensie bedoel je?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:24 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat zal zijn positie ook wel worden, al kan hij ala schone op alle drie de posities wel spelen denk ik.
Denk dat hij dat ook wel zou kunnen als het nodig zou zijn ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als spelmaker voor de defensie bedoel je?
Nee dat denk ik niet. Schöne is niet bang om mee terug te lopen dat zie ik Maher echt niet doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:25 schreef CaasS het volgende:
[..]
Denk dat hij dat ook wel zou kunnen als het nodig zou zijn ja.
Ik dacht dat hij een periode bij AZ ook wat meer controlerend heeft gestaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Schöne is niet bang om mee terug te lopen dat zie ik Maher echt niet doen
Met een meer verdedigende speler er naast jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:28 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een periode bij AZ ook wat meer controlerend heeft gestaan?
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Schöne is niet bang om mee terug te lopen dat zie ik Maher echt niet doen
In de basis wel. Maar in het Ajax met een echte 10, spelen de linker en rechter middenvelders een stuk aanvallender als de meeste punt naar voren systemen. In dit geval schuift 1 van de centrale verdedigers in balbezit namelijk door als zijnde een 4e middenvelder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De punt naar achteren is juist aanvallender dan de punt naar voren.
dan is het eigenlijk geen driehoek met de punt naar voren meer maar een diamantquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:30 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
[..]
In de basis wel. Maar in het Ajax met een echte 10, spelen de linker en rechter middenvelders een stuk aanvallender als de meeste punt naar voren systemen. In dit geval schuift 1 van de centrale verdedigers in balbezit namelijk door als zijnde een 4e middenvelder.
Eigenlijk wel ja, en als vervolgens de 10 doorschuift als schaduw spits, sta je 1 op 1 in je aanvalquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is het eigenlijk geen driehoek met de punt naar voren meer maar een diamant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |