Het gaat erom dat je Maher nu wil halen en dan maar hopen dat één van de anderen vertrekt. Dat is dus gokken met je financien wat niet meer kan binnen dit Ajax.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je meteen tien miljoen moet uitgeven. Als je te lang wacht met Maher, gaat hij misschien naar PSV. Sowieso is de kans dat zowel de Jong als Eriksen blijven zeer klein. Wat als clubs pas in de laatste week van de transferperiode komen voor de Jong/Eriksen? Maar goed, ik heb alle vertrouwen in deze technische staf.
Ik zie niet in hoe het gokken is als je 50 miljoen aan liquide middelen ter beschikking hebt. Nou snap ik ook wel dat je dat gespaarde geld niet meteen weer over de balk moet smijten, maar ik vind Maher een uitzonderingsgeval.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je Maher nu wil halen en dan maar hopen dat één van de anderen vertrekt. Dat is dus gokken met je financien wat niet meer kan binnen dit Ajax.
Als het ze een dagje niet bevalt gaat hun site op zwart. Lekker laten gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AFCA loopt altijd te zeiken, paupers zijn het. Als Real madrid met strepen loopt, wat denken zij dan, dat Ajax een uitzondering krijgt? Donder toch op met hun. Zij zijn echt mensen die denken dat commercie in deze tijd te verwaarlozen is.
Dan kan je nooit meer iemand kopenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:37 schreef Catch22- het volgende:
Niet gelijk kopen. Als hij niet speelt wordt hij lastig en gaat hij voor weinig weg. Weg transfergeld, weg salaris. Je weet hoe ze zijn
jawel, maar pas als je degene die hij vervangt weg isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je nooit meer iemand kopen
Cruyff denkt daar iets genuanceerder over. Als er financieel ruimte is en er niet teveel risico wordt gelopen is er niets mis met een gerichte versterkingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jawel, maar pas als je degene die hij vervangt weg is
Joh ze zijn er al uit, maher zit in de wachtkamer. Gaat de Jong of Eriksen -> contract tekenen en klaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:18 schreef Catch22- het volgende:
Ja, alleen is maher geen versterking als eriksen blijft. We hebben niet de ruimte om twee dure spelers voor 1 positie te hebben rondlopen
deNK ik ook, maar wel als eriksen weg is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Joh ze zijn er al uit, maher zit in de wachtkamer. Gaat de Jong of Eriksen -> contract tekenen en klaar.
Die garantie krijgt hij echt nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
deNK ik ook, maar wel als eriksen weg is.
Maher zal ook wel garantie op speeltijd willen. Wat weer biet zo gek is ivm zijn leeftijd en het wk
Het gaat erom dat Ajax het overgrote deel van zijn winst behaald door transfers. Dat houdt ook in dat je een deel van die transfergelden in het bedrijf moet steken, als je alles meteen weer uitgeeft draai je gewoon verlies in zo'n jaar, en dat is niet de bedoeling. Daarom is het logisch dat je niet het hele bedrag herinvesteert, en al helemaal niet voordat je uberhaupt weet hoeveel geld je binnen gaat krijgen. Dat zijn simpele dingen die horen bij een degelijk beleid.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe het gokken is als je 50 miljoen aan liquide middelen ter beschikking hebt. Nou snap ik ook wel dat je dat gespaarde geld niet meteen weer over de balk moet smijten, maar ik vind Maher een uitzonderingsgeval.
Dat soort garanties krijgen alleen spelers als Messi of Ronaldoquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:15 schreef Abed het volgende:
Maher halen![]()
Gaat vroeg of laat mis, is koeltoer.
Natuurlijk zal er genoeg interesse zijn, maar:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En jij denkt dat Ericksen!!!!!!!!!!11 wil verlengen? Vergeet het maar die wil lekker naar het buitenland en er zal genoeg interesse zijn in hem
Dus omdat hij een stap hogerop wil, is het ook gelijk een oproerkraaierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
"eredivisiesterren" als Maher, hebben niet de reputatie dat ze zich kunnen vinden binnen de Ajax cultuur, en zorgen daardoor meestal voor onrust (Janssen, El Hammie)
We hebben het hier over een voetballer die denken alleen maar aan geld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:59 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Natuurlijk zal er genoeg interesse zijn, maar:
1. De topclubs die hem kunnen betalen, kunnen hem geen basisplaats garanderen.
2. De subtop van europa die hem wellicht net kunnen betalen, zullen hem willen inzetten als absolute spelmaker en boegbeeld, waar hij eerlijk gezegd nog niet ver genoeg voor is.
3. Ericksen heeft oprecht respect en vertrouwen in Ajax, en bovenstaande zal hem ook verteld zijn. Ik zie hem er nog naar luisteren ook, en uit respect voor Ajax zou hij zomaar bij kunnen tekenen om te voorkomen dat de club die hem naar dit niveau heeft gebracht er geen cent voor terug krijgt.
Misschien wat naïef, maar als ik hem was zou ik echt nog een jaar wachten en dus bij tekenen transfervrij weglopen te voorkomen.
Nee, geen oproerkraaier, maar als je ergens als jongeling al gezien wordt al de beste, ga je het zelf ook nog geloven. Bij Ajax is niemand meer dan de ander, en heeft daarnaast grote voorliefde voor eigen kweek. Oftewel een jongen als Maher zal in de pas moeten gaan lopen, in dienst gaan spelen voor anderen, iets wat hij niet gewend is als jonge "vedette" bij AZ. Dit clashed dan ook vaak met het ego. Ik wil niet zeggen dat het sowieso gebeurd maar het is mij een te groot risico, kijkend naar wat AZ er voor wil vangen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Dus omdat hij een stap hogerop wil, is het ook gelijk een oproerkraaier?
Ik vind het sowieso vreemd als mensen de afkomst van zijn ouders aanhalen. Volgens mij heeft Ajax alleen met El Hamdaoui echt problemen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |