quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:00 schreef sp3c het volgende:
heeft niet iemand nog een leuk game of thrones plaatje achter de hand zodat we het weer een beetje over de serie kunnen hebben?
Kattenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Cat of Thrones!
http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/83286362/
![]()
Wie wat waar ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:02 schreef Vlindur het volgende:
FFFFFUUUUU![]()
ik heb lopen IMDB'en op Evil McfuckingCrazy en nu weet ik wie het is. Maar z'n achtergrond niet. Maar nu wil ik het weten ook. Kan iemand mij pmmen met zijn verhaal en geschiedenis?
Thnx
Jawel. Wrijf je handen maar vast.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:00 schreef sp3c het volgende:
heeft niet iemand nog een leuk game of thrones plaatje achter de hand zodat we het weer een beetje over de serie kunnen hebben?
De aanwijzingen worden je om het hoofd geslingerd. Ik zal het in een spoiler zetten, maar mijn theorie gaat als volgt (die toch wel goed is):quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:02 schreef Vlindur het volgende:
FFFFFUUUUU![]()
ik heb lopen IMDB'en op Evil McfuckingCrazy en nu weet ik wie het is. Maar z'n achtergrond niet. Maar nu wil ik het weten ook. Kan iemand mij pmmen met zijn verhaal en geschiedenis?
Thnx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
De dude die Theon martelt denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:21 schreef VeX- het volgende:
Waar gaat dat zogenaamde Evil McfuckingCrazy over?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De aanwijzingen worden je om het hoofd geslingerd. Ik zal het in een spoiler zetten, maar mijn theorie gaat als volgt (die toch wel goed is):Thnx, *weet* je het of *denk* je het? Want ik heb nog een vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zit op de iPad en weet de tags voor de spoilers niet, dus kan geen spoilers maken. Anders pm ik je even
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Thanks.quote:
Als je nou mijn reactie quote en het gewoon typt, zet ik het ninjaspeed in een spoiler voor jequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Thnx, *weet* je het of *denk* je het? Want ik heb nog een vraag
Maar ik zit op de iPad en weet de tags voor de spoilers niet, dus kan geen spoilers maken. Anders pm ik je even
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-6quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:21 schreef VeX- het volgende:
Waar gaat dat zogenaamde Evil McfuckingCrazy over?
Ik zocht na of hij nou een van LOTR is en dat weer ik inmiddels nog nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef VeX- het volgende:
[..]
Thanks.
Ik raad het trouwens af om naar de GoT imdb te gaan als tvkijker. Je wordt daar kapot gespoilerd.
Schijnt te maken te hebben met het moment dat het in de boeken naar voren komtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat de naam niet wordt onthuld. Of het gebeurt ook laat in de boeken, of het moet een grote impact hebben als we het horen. Ik kan me beide situaties niet voorstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens, echt niet lezen als je niet wilt weten wie Evil McFuckingCrazy is.
[ Bericht 2% gewijzigd door Vlinder op 11-05-2013 23:00:13 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:52 schreef Vlindur het volgende:
Oh, is dat alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens, echt niet lezen als je niet wilt weten wie Evil McFuckingCrazy is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BeyondTheGreen op 11-05-2013 23:08:36 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Oh, is dat alles.Nee/JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./nerdmode
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee/JaAh ik wou dat ook al zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./nerdmode![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Oh, is dat alles.Ooooooh. Oké!! (Wil je m'n quote even aanpassen? Als mensen net zo nieuwsgierig zijn als ik willen ze dat niet weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 11-05-2013 23:18:41 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ooooooh. Oké!! (Wil je m'n quote even aanpassen? Als mensen net zo nieuwsgierig zijn als ik willen ze dat niet weten?)
Done.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja.
[ Bericht 0% gewijzigd door BeyondTheGreen op 11-05-2013 23:19:55 ]Unbowed, Unbent, Unbroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |