Het is een vrij grote kerk volgens mij. De neogotische stijl past goed bij de serie. Maar ja, het is inderdaad niet de RAI.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef Cikx het volgende:
[..]
De ruimte in een kerk is nogal beperkt, ik had het grootser verwacht.
Daar heb je gelijk in, had het dus een beetje verkeerd ingeschat. Ik had verwacht dat het echt een event zou zijn, waar je een aantal uur kon rondbanjeren, terwijl je het waarschijnlijk na een half uurtje allemaal wel gezien hebt. Lijkt me dus niet echt de moeite om vanuit Maastricht daarvoor naar Amsterdam te gaan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef Vlindur het volgende:
Maar zo groot kan het toch ook niet zijn? Ik bedoel, wat valt er te laten zien? kleding, wat decor en atributen. dan ben je er ook wel.
En een beetje kerk ik best groot hoor.
Oh, zo... Leuk zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Voor bedrijven zijn ze dan open oid. M'n man werkt bij een ICTbedrijf en marketing ging erheen. Maar z'n baas heeft even flink z'n best gedaan en nu gaan mijn man en een collega ook meedie zijn van de systeembeheer.
Ofwel: het is niet druk en wel heel speciaal
Nee. Heb hem opdracht gegeven om flink veel foto's te maken en zal z'n collega's het zelfde vragen. We wonen in Drachten, is me net even te ver om zomaar te gaan. Ik was wel graag met hem mee gegaan. Ik verwacht /hoop dat ze een speciale behandeling krijgen. Ik had de kinderen dan graag weggebracht naar een oppasquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, zo... Leuk zeg![]()
![]()
Kan je zelf niet gewoon een andere dag gaan? Ik ga ws toch met mijn vriend (was in eerste instantie niet de bedoeling) en dat is eigenlijk wat minder, want die dacht tot voor kort nog dat GoT een computerspelletje was
Mag toch hopen van wel zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:13 schreef Vlindur het volgende:
Mochten de foto's boeiend zijn plaats ik ze hier ook in een spoiler
Als dat nog mag
Speciale behandeling zou wel heel cool zijn! Is je man er al klaar voor om in de Iron Throne te gaan zitten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee. Heb hem opdracht gegeven om flink veel foto's te maken en zal z'n collega's het zelfde vragen. We wonen in Drachten, is me net even te ver om zomaar te gaan. Ik was wel graag met hem mee gegaan. Ik verwacht /hoop dat ze een speciale behandeling krijgen. Ik had de kinderen dan graag weggebracht naar een oppas(hij werkt in Almere)
Toevallig zeg... leuk en succes met overtuigen, gaat vast lukken! (SC?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben een van die dagen wss in A'dam!!!! (en dat terwijl ik er anders nooit kom)
Mss spring ik er wel effe binnen (moet nog effe mijn medereizigers zien te overtuigen...)
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Schalks. het volgende:
Ik ga er misschien ook heen. Ff in de rij staan om op de iron throne te zitten jwz.
Peter "littlefinger" Baelish, op weg naar The Vale. (of hoe je dat dan ook schrijft)quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef ganzenherder het volgende:
Even een domme vraag: Bij dat stuk waar de game of thrones variant van de chaostheorie wordt uitgelegd zie je Sansa die huilt vanwege het feit dat er een schip vertrekt. Wie zit er op die boot?![]()
Misschien was dat ding wat ie gevonden had wel heel belangrijk.quote:En over Samwell: Ik vind die verhaallijn tot nu toe ook niet de meest spannende maar ik kan me niet voorstellen dat er zoveel tijd wordt besteed aan een persoon die alleen maar in de weg loopt en eigenlijk geen vaardigheden heeft. Stiekem hoop/denk ik dat hij epische magische krachten heeft/ontwikkelt en op deze manier nog heel belangrijk gaat worden. Een goede zwaardvechter ofzo zie ik hem nog niet worden....
Omdat ze eerst met hem mee zou gaan zodat ze we ging uit kingslanding. toen zou ze trouwen met Loras, maar daar heeft tywin een stokje voor gestoken en nu verttrek Littlefinger zonder haar en moet ze in KL blijven om met Tyrion the trouwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:30 schreef ganzenherder het volgende:
Oh ik wist dat Sansa naïef was, maar dat ze zelfs daarom moet huilen?
Op de boot zie je een vogel: de mockingbird, sigil van Lord Baelish.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef ganzenherder het volgende:
Even een domme vraag: Bij dat stuk waar de game of thrones variant van de chaostheorie wordt uitgelegd zie je Sansa die huilt vanwege het feit dat er een schip vertrekt. Wie zit er op die boot?![]()
De zeilen waren gehesen en het voerde de haven uit dus tenzij Sansa een speedboot heeft of een olympische borstslag kan zwemen is het te laat voor haar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:53 schreef Curlbrah het volgende:
Maar die boot is nog niet weg toch? Waardoor ze nog mee kan gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou inderdaad, weet je meteen van wie Locke het heeft..quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:33 schreef Sloggi het volgende:
Mooi speldje.
Mja, het is meer een broche eigenlijk.Dat was idd behoorlijk (stereotyp) gay, maar ik vond het wel een hele grappige scène. Ook dat verdere stuk, dat hij (in eerste instantie) in zijn verhaal de bruid (Sansa) gewoon helemaal niet noemdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tails tell tales
Ik had hetzelfde gedaan. Fuck Robb.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De Bolton heeft Robb al verraden zoals ik al dacht. Hij zou Jaime terugsturen naar Robb, maar nu wordt het al een enkeltje King's Landing.
Jep, daar kan hij veel meer geld krijgen voor Jaimequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De Bolton heeft Robb al verraden zoals ik al dacht. Hij zou Jaime terugsturen naar Robb, maar nu wordt het al een enkeltje King's Landing.
Yep. Vraag me alleen af of dit allemaal stiekem moet gebeuren of dat hij Robb ook voor de rest/publiekelijk gaat afvallen nu...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Geweldige uitspraak was dat idd, maar geweldig ook dat Jaime, ondanks die hand, toch nog steeds een grote smoel heeftquote:
Het zal hem niet om het geld te doen zijn. Hij wil gewoon geen spanking krijgen van Tywin zodra Robb zich overgeeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:48 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Jep, daar kan hij veel meer geld krijgen voor Jaime
Het was haar enige uitweg nu 't huwelijk met Loras niet door ging.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:30 schreef ganzenherder het volgende:
Oh ik wist dat Sansa naïef was, maar dat ze zelfs daarom moet huilen?
Terwijl hij zich daar zelf niet aan gehouden voelt, hij wil nog steeds Jaime uit de Kingsguard. Cersei's kinderen erven niet, want dat zijn geen Lannisters en Tyrion wil hij niet laten erven, hou je Jaime over.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:39 schreef ems. het volgende:
Wel hypocriet trouwens van Tywin, om de Tyrells met hetzelfde te bedreigen als Aerys zijn zoon heeft aangedaan
Dat vond ik zelf nog niet heel duidelijk of het al vertrekt of gewoon voor anker ligt..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 03:28 schreef Yurithemaster het volgende:
hmz voortaan moet ik helemaal maar geen comments lezen onder geen enkele youtube video
[..]
De zeilen waren gehesen en het voerde de haven uit dus tenzij Sansa een speedboot heeft of een olympische borstslag kan zwemen is het te laat voor haar.
precies, ze wil gewoon weg uit King's Landingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was haar enige uitweg nu 't huwelijk met Loras niet door ging.
Natuurlijk is ze dan ff van slag!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:30 schreef Ang3l het volgende:
Voor Ugjerke en zo... be proud. Vandaag heb ik The history and Lore of Westeros gekekenEen uur lang!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Terwijl hij zich daar zelf niet aan gehouden voelt, hij wil nog steeds Jaime uit de Kingsguard. Cersei's kinderen erven niet, want dat zijn geen Lannisters en Tyrion wil hij niet laten erven, hou je Jaime over.
Dat zijn Baratheons.quote:
Maarja Jaime kunnen ze gewoon uit de kingsdguard halen net als Selmy. want the king can do as he likes!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Terwijl hij zich daar zelf niet aan gehouden voelt, hij wil nog steeds Jaime uit de Kingsguard. Cersei's kinderen erven niet, want dat zijn geen Lannisters en Tyrion wil hij niet laten erven, hou je Jaime over.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:30 schreef Ang3l het volgende:
Voor Ugjerke en zo... be proud. Vandaag heb ik The history and Lore of Westeros gekekenEen uur lang!
Of Kevan, maar dan volgt daarna Lancel. Ik weet niet of je dat wil.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fixed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |