Kutje dat je bentquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik serieus was he?
quote:
Ja wel lekker, ik weet alleen niet zo goed wat ik moet doen vandaag. De supermarkt is nu open dus ik kan wel allemaal snoepgoed inslaan bijvoorbeeld. En een beetje stofzuigen/strijken etc. En dan me snel bezatten en dan morgen met een kater naar het werk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:12 schreef SiIk het volgende:
Hoe is het met mijn favoriete natuurkundige?
Oh, ik begin het juist veel te druk te krijgen, ruilen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja wel lekker, ik weet alleen niet zo goed wat ik moet doen vandaag. De supermarkt is nu open dus ik kan wel allemaal snoepgoed inslaan bijvoorbeeld. En een beetje stofzuigen/strijken etc. En dan me snel bezatten en dan morgen met een kater naar het werk.
Zo zie ik het voor me. Nare vrije dagen.
Hoe verlopen jouw examens dan?
Ow graag!quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik begin het juist veel te druk te krijgen, ruilen?
Ik begin dinsdag, met natuurkunde
Maar dan kom je wel weer iets dichterbij te zittenquote:Nog niet zoveel geleerd, vanmiddag weg, morgen weg, maar zondag met een klasgenootje studeren, dus komt vast goed.
En dan in tussentijd nog een keer naar Wageningen om 2 kamers te bekijken. Weer verhuizen
Jij kunt ook verhuizen, natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow graag!
[..]
Maar dan kom je wel weer iets dichterbij te zitten
Weet niet of het echt uitmaakt qua reistijd hoor, zal niet veel schelen denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow graag!
[..]
Maar dan kom je wel weer iets dichterbij te zitten
Morgen in Dordtquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wat?
Tofheid, waarom zijn ze nooit hier in de buurt?
Antwerpen ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]!
[..]
Wageningen is goed studeren, kerel.
Ja, dat zeg ikquote:
Kan ik daar ook dierwetenschappen doen?quote:
Vast welquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik
[..]
Kan ik daar ook dierwetenschappen doen?
Daarom moet je ook gewoon morgen niet gaan werken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja wel lekker, ik weet alleen niet zo goed wat ik moet doen vandaag. De supermarkt is nu open dus ik kan wel allemaal snoepgoed inslaan bijvoorbeeld. En een beetje stofzuigen/strijken etc. En dan me snel bezatten en dan morgen met een kater naar het werk.
Zo zie ik het voor me. Nare vrije dagen.
Hoe verlopen jouw examens dan?
Tuurlijk wel, veel anderen zijn er niet, dus dat is de ultieme werkdag. Net zoals tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon morgen niet gaan werken.
Jij snapt 't, ik ga morgen ook 'werken'.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, veel anderen zijn er niet, dus dat is de ultieme werkdag. Net zoals tussen kerst en oud en nieuw.
Met een klein beetje mazzel komt er een erg belangrijk ding binnen waar ik dan direct mee aan de slag kan terwijl de rest vrij heeft. Zet je toch weer geld op je emotionele bankrekening van je chef.
Ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij snapt 't, ik ga morgen ook 'werken'.
Wij hebben het rustig deze week en aangezien ik afgerekend wordt op declarabele uren, is het voor mij verstandiger om vrij te nemen. Morgen einde dag komt de data van een groot onderzoek binnen. Dus dan kan ik maandag ochtend meteen weer uren maken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, veel anderen zijn er niet, dus dat is de ultieme werkdag. Net zoals tussen kerst en oud en nieuw.
Met een klein beetje mazzel komt er een erg belangrijk ding binnen waar ik dan direct mee aan de slag kan terwijl de rest vrij heeft. Zet je toch weer geld op je emotionele bankrekening van je chef.
Ja dat wil ik dus niet hèquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast wel
Even snel gekeken... ze hebben daar diergeneeskunde
Zielige beestjes, bloed, naalden, naahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |