Kutje dat je bentquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik serieus was he?
quote:
Ja wel lekker, ik weet alleen niet zo goed wat ik moet doen vandaag. De supermarkt is nu open dus ik kan wel allemaal snoepgoed inslaan bijvoorbeeld. En een beetje stofzuigen/strijken etc. En dan me snel bezatten en dan morgen met een kater naar het werk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:12 schreef SiIk het volgende:
Hoe is het met mijn favoriete natuurkundige?
Oh, ik begin het juist veel te druk te krijgen, ruilen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja wel lekker, ik weet alleen niet zo goed wat ik moet doen vandaag. De supermarkt is nu open dus ik kan wel allemaal snoepgoed inslaan bijvoorbeeld. En een beetje stofzuigen/strijken etc. En dan me snel bezatten en dan morgen met een kater naar het werk.
Zo zie ik het voor me. Nare vrije dagen.
Hoe verlopen jouw examens dan?
Ow graag!quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik begin het juist veel te druk te krijgen, ruilen?
Ik begin dinsdag, met natuurkunde
Maar dan kom je wel weer iets dichterbij te zittenquote:Nog niet zoveel geleerd, vanmiddag weg, morgen weg, maar zondag met een klasgenootje studeren, dus komt vast goed.
En dan in tussentijd nog een keer naar Wageningen om 2 kamers te bekijken. Weer verhuizen
Jij kunt ook verhuizen, natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow graag!
[..]
Maar dan kom je wel weer iets dichterbij te zitten
Weet niet of het echt uitmaakt qua reistijd hoor, zal niet veel schelen denk ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow graag!
[..]
Maar dan kom je wel weer iets dichterbij te zitten
Morgen in Dordtquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wat?
Tofheid, waarom zijn ze nooit hier in de buurt?
Antwerpen ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]!
[..]
Wageningen is goed studeren, kerel.
Ja, dat zeg ikquote:
Kan ik daar ook dierwetenschappen doen?quote:
Vast welquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik
[..]
Kan ik daar ook dierwetenschappen doen?
Daarom moet je ook gewoon morgen niet gaan werken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja wel lekker, ik weet alleen niet zo goed wat ik moet doen vandaag. De supermarkt is nu open dus ik kan wel allemaal snoepgoed inslaan bijvoorbeeld. En een beetje stofzuigen/strijken etc. En dan me snel bezatten en dan morgen met een kater naar het werk.
Zo zie ik het voor me. Nare vrije dagen.
Hoe verlopen jouw examens dan?
Tuurlijk wel, veel anderen zijn er niet, dus dat is de ultieme werkdag. Net zoals tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon morgen niet gaan werken.
Jij snapt 't, ik ga morgen ook 'werken'.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, veel anderen zijn er niet, dus dat is de ultieme werkdag. Net zoals tussen kerst en oud en nieuw.
Met een klein beetje mazzel komt er een erg belangrijk ding binnen waar ik dan direct mee aan de slag kan terwijl de rest vrij heeft. Zet je toch weer geld op je emotionele bankrekening van je chef.
Ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij snapt 't, ik ga morgen ook 'werken'.
Wij hebben het rustig deze week en aangezien ik afgerekend wordt op declarabele uren, is het voor mij verstandiger om vrij te nemen. Morgen einde dag komt de data van een groot onderzoek binnen. Dus dan kan ik maandag ochtend meteen weer uren maken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, veel anderen zijn er niet, dus dat is de ultieme werkdag. Net zoals tussen kerst en oud en nieuw.
Met een klein beetje mazzel komt er een erg belangrijk ding binnen waar ik dan direct mee aan de slag kan terwijl de rest vrij heeft. Zet je toch weer geld op je emotionele bankrekening van je chef.
Ja dat wil ik dus niet hèquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vast wel
Even snel gekeken... ze hebben daar diergeneeskunde
Zielige beestjes, bloed, naalden, naahquote:
Ja, dat nog net misschien. Maar in principe niet, en in het werkveld als helemaal niet als je daar geen zin in hebt. Terwijl je daar met diergeneeskunde niet aan ontkomt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
En bij wetenschappen heb je dat niet? Geen kikkers ontleden oid?
jij bent een chipjequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:16 schreef -Engel- het volgende:
Die nieuwe chips van Lays
I wantsssss more![]()
Je wilt meer de theoretische kant op gaan oid?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, dat nog net misschien. Maar in principe niet, en in het werkveld als helemaal niet als je daar geen zin in hebt. Terwijl je daar met diergeneeskunde niet aan ontkomt.
Dat niet persé hoor, wil alleen niet gaan snijden en prikken in zielige beestjes.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wilt meer de theoretische kant op gaan oid?
Vrijquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:23 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
hallo! hoe is het met het engeltje?:D
Ja maar dan maak je ze toch beter?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat niet persé hoor, wil alleen niet gaan snijden en prikken in zielige beestjes.
Niet altijdquote:
Ja nee. Niet dus.quote:
Niks tegen een lekker stukje vlees hoor. Maar het is gewoon niet mijn ding. Ik kan er niet tegen.quote:
Het zal wel wennen, maar lijkt me een flinke drempel in het begin...quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niks tegen een lekker stukje vlees hoor. Maar het is gewoon niet mijn ding. Ik kan er niet tegen.
Weet niet, misschien wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zal wel wennen, maar lijkt me een flinke drempel in het begin...
Ow kan je daar niet tegen nee?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet niet, misschien wel.
Maar zolang ik al ko ga bij bloedprikken oid, ga ik soortgelijke handelingen ook niet bij andere mensen/dieren verichten.
Hmm, dat heb ik dan weer net niet. Maar kan daar niet zo tegen nee. Toen ik een keer een teek had die eruit moest ging ik ook onderuitquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow kan je daar niet tegen nee?
Op m'n werk ging eens iemand KO toen hij een papiersneetje hadHandig in een drukkerij
Teken blehquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik dan weer net niet. Maar kan daar niet zo tegen nee. Toen ik een keer een teek had die eruit moest ging ik ook onderuit
Welke leuke jongen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Kimberliedje het volgende:
Dalijk mn bed in inplaats van de kroeg in. Dan maar niet dansen met die leuke jongen..
Oh enne; hoi!
Nou ik had hem een tijdje terug ontmoet in de kroeg, contact ging heel moeizaam maar komt langzaam aan op gang.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet aan mij in ieder geval
En het is 'verteld'
Ik zou gewoon gaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou ik had hem een tijdje terug ontmoet in de kroeg, contact ging heel moeizaam maar komt langzaam aan op gang.
Laatst hadden we samen gedanst en gekletst toen we elkaar tegen kwamen en vanavond zouden we elkaar weer zien maar ik ben dood op van het werken..
Sorry, autocorrect
Ja dat wel maar ik heb echt de energie niet.. Van 10 tot 6 iedereen voorzien van een stukje kaas, haring of poffertjes.. Ben niet van de bank af te krijgen. Misschien toch maar geen pitstop moeten maken thuisquote:
Die jongen zit nu in het cafe met een traan in z'n oog omdat hij z'n meisje niet zietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik heb echt de energie niet.. Van 10 tot 6 iedereen voorzien van een stukje kaas, haring of poffertjes.. Ben niet van de bank af te krijgen. Misschien toch maar geen pitstop moeten maken thuis
Ahh dat zal wel meevallen hoop ik voor hem. Hij heeft me al mogen zien in 'sexy' Hollands jurkje vanmiddagquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die jongen zit nu in het cafe met een traan in z'n oog omdat hij z'n meisje niet ziet
Pics om een idee te krijgen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh dat zal wel meevallen hoop ik voor hem. Hij heeft me al mogen zien in 'sexy' Hollands jurkje vanmiddag
weer een jongenshartje kapot getrapt omdat een meisje niet op komt dagenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh dat zal wel meevallen hoop ik voor hem. Hij heeft me al mogen zien in 'sexy' Hollands jurkje vanmiddag
Ik krijg het linkje niet gekopieerd.. Zwaar digibeet wat m'n telefoon en fok betreft. Het was iig kort met flinke inkijk ondanks extra kleding er onder..quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef Kimberliedje het volgende:
http://www.fopenfeestwink(...)7136e95/4/7/4701.JPG
Oh jeej, het is toch gelukt uit het niets. Hoop ik.
Nee, buiten of in de gymquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:38 schreef Weissman het volgende:
Moest hier zijn om pussy te hosselen begreep ik ?
Meer bitchez, meer money; wil blijven hange maar ik kan nie...quote:
Helaas, ze zijn hier al gereserveerd voor mijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:38 schreef Weissman het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helaas, ze zijn hier al gereserveerd voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:30 schreef Weissman het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja da's jammer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet jij niet slapen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:26 schreef twi het volgende:
Gelukkig maakt Faxie ook dáár geen probleem van!
Troost je, ik weet niet eens wat een relatie isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef puella het volgende:
Pfoe.. relaties, zit er nu niet echt op te wachten. Zit voorlopig nog in de nasleep van een relatie van ruim 3 jaar...
Ik zou liever met haar ruilen dan met jou dan. Nasleep is kut, maar gezien dat het 3jr was, gok ik dat er ook hele goede momenten waren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Troost je, ik weet niet eens wat een relatie is
Ja zeker dat was ook het probleem niet. Vind het nog lastig uit te leggen... Ik zag hem meer als vriend dan als mijn geliefde. Dat voelde niet goed meer.. En nu na 1,5 week komen er wel dingen naar boven die uiteindelijk ook mee spelen waarom het zo gelopen is.quote:Ik zou liever met haar ruilen dan met jou dan. Nasleep is kut, maar gezien dat het 3jr was, gok ik dat er ook hele goede momenten waren.
oh, het is pas anderhalve week? Dan duurt het nog wel ff ja. Toen mijn relatie van 3jr over was duurde het zeker een half jaar voordat ik überhaubt aan daten ging denken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:35 schreef puella het volgende:
[..]
Ja zeker dat was ook het probleem niet. Vind het nog lastig uit te leggen... Ik zag hem meer als vriend dan als mijn geliefde. Dat voelde niet goed meer.. En nu na 1,5 week komen er wel dingen naar boven die uiteindelijk ook mee spelen waarom het zo gelopen is.
Arme jijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:42 schreef Faxie het volgende:
Troost je, ik weet niet eens wat een relatie is
Wat moet je hosselen dan? Je was toch allllllllllll llllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang voorzienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:38 schreef Weissman het volgende:
Look how hotquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman!
Hehehehe
Btw die clip
Ik heb zoveel leukere dingen gezienen mooiere mannen ook
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel liever naar jou
Het mooie weer is wegquote:
WTF ? Ik heb toch ook een lul ? Sinds wanneer mag ik die niet meer achter aan lopen ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat moet je hosselen dan? Je was toch allllllllllll llllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang voorzien
Dat kan natuurlijk ook met slecht weer hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het mooie weer is wegen ze hadden het erover dat we met een groepjes naar de otters en de lynxen zouden gaan kijken
hehehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:28 schreef Weissman het volgende:
WTF ? Ik heb toch ook een lul ? Sinds wanneer mag ik die niet meer achter aan lopen ?![]()
Nee, dan rent de seks zwaar achteruitquote:Niet elke man wordt gecastreerd als hij een relatie krijgt.![]()
A natuurlijk maar met toestemming is t geen vreemdgaanquote:Mss wil ik lekker vreemdgaan![]()
![]()
om 10u keek ik naar de verwarming..... manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook met slecht weer heHier was het om 10 uur al ruim 23 graden
Ik geloof dat Weismann die rol graag op zich neemtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
om 10u keek ik naar de verwarming..... man
* -Engel- hangt rokje weer in de kast
En nee.... ik heb geen zin om rond te lopen in de regen zonder gentleman met plu naast me
Mazzelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar...... ik weet nog niet wat ik ga eten....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof dat Weismann die rol graag op zich neemt![]()
![]()
Vanmiddag beach-BBQ, zin in
Ohquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof dat Weissman die rol graag op zich neemt![]()
![]()
Waar kan je dat doen dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het mooie weer is wegen ze hadden het erover dat we met een groepjes naar de otters en de lynxen zouden gaan kijken
Hier van de week ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook met slecht weer heHier was het om 10 uur al ruim 23 graden
EEEEEEENNHNNN ze waren echt LEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKERquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |