Het zou ook raar zijn als het een Radio 4- of 100% NL-lijst zou zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:09 schreef D. het volgende:
Typisch een 3FM lijst
Fantastische platen aangevuld met...eh...nouja, onbegrijpelijke platen
Ja, vandaar, passende lijst dusquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zou ook raar zijn als het een Radio 4- of 100% NL-lijst zou zijn.
Je merkt aan de lijst toch wel dat 3fm voor het grootste deel hitradio is. Ook al op een andere manier dan Q of 538.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het zou ook raar zijn als het een Radio 4- of 100% NL-lijst zou zijn.
Beetje quasi-alternatiefquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je merkt aan de lijst toch wel dat 3fm voor het grootste deel hitradio is. Ook al op een andere manier dan Q of 538.
Ja ze moeten wel, anders gaan de luistercijfers omlaag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je merkt aan de lijst toch wel dat 3fm voor het grootste deel hitradio is. Ook al op een andere manier dan Q of 538.
Ja, daarom 'voor het grootste deel'. Een belangrijke basis ligt ook in de 90's alternative. Een beetje zoals MTV 5 jaar geleden was (als ze muziek draaiden), alleen dan met bijna geen rap en heel erg toegespitst op chartrock en singer songwriter.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoor op 3fm anders wel vaker voor mij onbekende muziek dan op andere zenders.
Ja, maar er zijn duidelijk mensen die op de waan van de dag stemmen. Hoeveel mensen stemmen er over 3 jaar nog op die platen van Passenger, Kensington, Ben Howard, enz..quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ze moeten wel, anders gaan de luistercijfers omlaag.
Dat weet je nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn duidelijk mensen die op de waan van de dag stemmen. Hoeveel mensen stemmen er over 3 jaar nog op die platen van Passenger, Kensington, Ben Howard, enz..
Luna.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn duidelijk mensen die op de waan van de dag stemmen. Hoeveel mensen stemmen er over 3 jaar nog op die platen van Passenger, Kensington, Ben Howard, enz..
Nja, Ben Howard heeft nog wel wat replaywaarde, moet ik toegeven. En Kensington zal wel blijven hangen hoor, maar zeker niet zo hoog.quote:
Dat heb ik bij M&S ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Adele en M&S hebben wel bij iedereen een bepaalde status. Ik vind ze ook vermoeiend, maar die gaan de komende 10/15 jaar niet onder de 200 zakken in de top 2000.quote:
Alles van voor Warning vind ik wel te pruimen hoor.quote:
Adele is mijn ding niet, maar denk wel dat dat een blijvertje is, bij M&S heb ik altijd het gevoel dat ieder moment iedereen het net zo moe is als ik het al ben en dan horen we er mooit meer wat vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Adele en M&S hebben wel bij iedereen een bepaalde status. Ik vind ze ook vermoeiend, maar die gaan de komende 10/15 jaar niet onder de 200 zakken in de top 2000.
Dat zie ik Passenger en Kensington nog niet doen, niet nu althans.
Ik ken alle namen niet, dus ff Googlenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles van voor Warning vind ik wel te pruimen hoor.
Maar vanaf Warninginderdaad.
quote:
Toen was ik 20, kocht ik Dookie, en ging ik er op bed met mijn vriendinnetje naar liggen luisterenquote:
Waarom post je hier een foto van Specularium en Tem?quote:
Fleetwood Macciesquote:
Als het geen cover was..quote:
de mooiste van Queenquote:
Tis voor het eerst dat ik hier post terwijl ik luister en Queen hoor.quote:
Ik niet. Het rijt oude wonden van ver vervlogen tijden open.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis voor het eerst dat ik hier post terwijl ik luister en Queen hoor.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet. Het rijt oude wonden van ver vervlogen tijden open.
*snif*
*knuffel geeftquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet. Het rijt oude wonden van ver vervlogen tijden open.
*snif*
shirt uittrektquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
*neus afveegt aan t-shirt van rubbereend
Ik snap wel meer niet aan deze lijst..... M&S zo hoogquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat deze Queen het hoogst? Ik snap de lading rond de plaat, maar vind het zeker niet de beste objectief.
Ja, leuk, die had je wel kunnen raden. Hier heb ik geen verklaring voor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik snap wel meer niet aan deze lijst..... M&S zo hoog
Stel hakken, tas en een kek jurkje, dan voel je je vast the queen of the villagequote:
Ja ik vind het ook goed hoor.quote:
leuk make upje erbijquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Stel hakken, tas en een kek jurkje, dan voel je je vast the queen of the village
Ik verbaas me er oprecht over. Vind t wel leuk.quote:
Dat neem ik mezelf ook al jaren voorquote:
Doen! Wel even scheren, anders gaat het geheel er een beetje vreemd uitzien...quote:
Oh, vatte het anders op.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verbaas me er oprecht over. Vind t wel leuk.
hij ligt nu in m'n bol.com winkelwagentjequote:Op donderdag 9 mei 2013 13:23 schreef alors het volgende:
[..]
Dat neem ik mezelf ook al jaren voorIk zag hem gister nog liggen in de winkel en toen dacht ik het weer.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen! Wel even scheren, anders gaat het geheel er een beetje vreemd uitzien...
into the wildquote:
Ja, maar echt! Foundation blijft niet plakken op baardhaarquote:
je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar echt! Foundation blijft niet plakken op baardhaar
Kort omschreven: jongen gaat alleen in een camper in de wildernis wonen. Dingen gebeuren en gebeuren niet.quote:
moet je het tussen de baardharen doenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar echt! Foundation blijft niet plakken op baardhaar
Tis een beetje jammer dat alles hetzelfde klinkt.. verder wel leuk ja.quote:
Dit, zeker als ze vaak gedraaid worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:29 schreef Cee het volgende:
Ik vind M&S een leuke band maar kan me wel vinden in het feit dat veel mensen het veel van het zelfde vinden.
Ik heb alleen een snor, maar ik neem aan dat ditzelfde geldt voor een baard.quote:
Dank, je laat het interessant klinken! En je bent blauw!! Wie heeft je mishandeld?!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Kort omschreven: jongen gaat alleen in een camper in de wildernis wonen. Dingen gebeuren en gebeuren niet.
Wanne gesmeerquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je het tussen de baardharen doen
Blijft hetzelfde klinken als al die nummers die je wel vaak hoort.quote:
klinkt anders hetzelfde hoorquote:
Pino, kutvogel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank, je laat het interessant klinken! En je bent blauw!! Wie heeft je mishandeld?!
je niet van een smeerbende?quote:
Sorryquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Pino, kutvogel.
Nee hoor, ik ben mod van het ESF geworden. Volgens mij ga ik je daar niet tegenkomen.Alhoewel je natuurlijk meer dan welkom bent!
Bij Live draaiden ze er 3.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef alors het volgende:
Gaan ze straks ook nog 3 nummers van albums draaien eigenlijk? Want ze zijn nu al bij 25...
Rotjong...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Pino, kutvogel.
Nee hoor, ik ben mod van het ESF geworden. Volgens mij ga ik je daar niet tegenkomen.Alhoewel je natuurlijk meer dan welkom bent!
Oh jawel hoor, maar niet met gesmeer in baardenquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik volg meestal alleen de puntentelling
throwing copper was nog wel goed, daar werd het allemaal erg clichéquote:
dan moet je er maar omheen smerenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar niet met gesmeer in baarden
Komt goed, ik zal pindakaas met stukjes halenquote:
Ik vind Bedshaped en Is It Any Wonder eigenlijk wel leuker.quote:
Ach, wat boeit het ook... Ik vind ze allemaal leukquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Bedshaped en Is It Any Wonder eigenlijk wel leuker.
Crystal Ballquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Bedshaped en Is It Any Wonder eigenlijk wel leuker.
Ohja, die is ook wel fijn!quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Komt goed, ik zal pindakaas met stukjes halen
gewoon pindakaas van de Calvé zonder vruchtvleesquote:
Worstenbroodjes!quote:
Pindakaas met vruchtvlees, dat klinkt pas ranzigquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:06 schreef rubbereend het volgende:
Fleetwood Mac
[..]
gewoon pindakaas van de Calvé zonder vruchtvlees
Die moet je opeten en niet in een baard smeren. Da's zondequote:
Wat is 'opeten' een raar/lelijk woordquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Die moet je opeten en niet in een baard smeren. Da's zonde
nee inderdaad "stukjes" klinkt een stuk aantrekkelijker.... .quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Pindakaas met vruchtvlees, dat klinkt pas ranzig![]()
Als ik het zeg wordt Loen boos.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:21 schreef Piles het volgende:
Als niemand anders het zegt, dan ik maar.
Ben Howard, serieus?²
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik het zeg wordt Loen boos.
Klontjes!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee inderdaad "stukjes" klinkt een stuk aantrekkelijker.... .
quote:
Nodig voor president!quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Kensington op 10![]()
![]()
Fucking schandalig. Bewijst maar weer eens dat democratie niet werkt
Ja daar doet iedereen druk over en Ben Howard, maar Black Keys vind ik minstens zo top25 onwaardig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Kensington op 10![]()
![]()
Fucking schandalig. Bewijst maar weer eens dat democratie niet werkt
Heeft toch niks met smaak te maken manquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:35 schreef henkde_j het volgende:
Jaa ja nu weten we het wel. Lijst valt niet bij iedereen in de smaak
Ben ik ook zeker met je eensquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja daar doet iedereen druk over en Ben Howard, maar Black Keys vind ik minstens zo top25 onwaardig.
Waarom zou iets wat nieuw is niet in de top 100 kunnen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft toch niks met smaak te maken man
[..]
Ben ik ook zeker met je eens
Dan verschillen we van definitie. Ik dacht dat het om de beste albums ging.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom niet? Je stemt toch op albums die leuk vindt?
Is dat niet nog steeds subjectief?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan verschillen we van definitie. Ik dacht dat het om de beste albums ging.
Ja, maar wel veel minder.quote:
Oke.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar wel veel minder.
Als je Kensington/Black Keys boven bijvoorbeeld Joshua Tree en Thriller zet ben je gewoon niet goed bij je hoofd
hoevaak staan de Beatles erinquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar wel veel minder.
Als je Kensington/Black Keys boven bijvoorbeeld Joshua Tree en Thriller zet ben je gewoon niet goed bij je hoofd
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dan wordt het wel een radio2 lijst, ook niet helemaal de bedoeling natuurlijk
Hoop op Happy Chinese peoplequote:
True, maar als er 1 album in mag, dan komen er veel meer in uit die tijd natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef rubbereend het volgende:
Hondenshows
[..]een album van één van de beste bands ooit erin maar het geen Radio 2 lijst. Ook nauwelijks dance in de lijst.
Ook geen zwarte muziekquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef rubbereend het volgende:
Hondenshows
[..]een album van één van de beste bands ooit erin maar het geen Radio 2 lijst. Ook nauwelijks dance in de lijst.
De zwarte lijstquote:
Mee eens ja, die zijn bijna allemaal beter.quote:
Sopze.quote:
goed!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit de mond!
Hoest?
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk doen ze nu maar 1 Racoon.
Helaas.quote:
quote:
Dit is toch de 2e Adele..quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:43 schreef Piles het volgende:
3 voor de Foo Fighters en geen Adele. En nog een duidelijke meerderheid ook. Er is nog hoop
Staat een beetje krom zie ikquote:
Ah.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Staat een beetje krom zie ik
Maar altijd 2 platen, en de keuze was een 3e bij Adele of Foo Fighters
1000 maar?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:59 schreef alors het volgende:
1000 euro op twee Radioheadplaten en 3 Coldplayplaten.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:59 schreef alors het volgende:
1000 euro op twee Radioheadplaten en 3 Coldplayplaten.
?quote:
quote:
prijzen pakken is voor losersquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben gebroken jongens. Dit komt nooit meer goed.
volgend seizoen staan jullie er weerquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben gebroken jongens. Dit komt nooit meer goed.
ja en dan uiteindelijk weer tweede.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgend seizoen staan jullie er weer
Psv gaat Messi halenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja en dan uiteindelijk weer tweede.
Omdat ie van mijn centen betaald wordtquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef ddx het volgende:
Waarom zit Michiel eigenlijk in de studio terwijl ze soort van radiodoc uitzenden ?
Zie vorige pagina voor mijn activiteit van vandaag!quote:
Jaloers!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zie vorige pagina voor mijn activiteit van vandaag!(als je 50 posts per pagina bekijkt)
Ik kreeg in een ander topic te horen dat ik een pokdalig gelaat hebquote:
Net babybilletjes man, laat ze mooi zeuren. Ze zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kreeg in een ander topic te horen dat ik een pokdalig gelaat heb
Het zijn moedervlekjes!!!
Druk dagje gehad, ik ben muntquote:
Munt? Peper?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Druk dagje gehad, ik ben munt![]()
Wel leuk!
En u? Goed gespeeld?
Concert gehad van 1530 tot 1630, daarna tot ongeveer 20u in het gebouw gezeten bieren en kletsenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Druk dagje gehad, ik ben munt![]()
Wel leuk!
En u? Goed gespeeld?
Tof!quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Concert gehad van 1530 tot 1630, daarna tot ongeveer 20u in het gebouw gezeten bieren en kletsen
Was gezellig
Nu lekker chillen op de bank
Nietusquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef ddx het volgende:
Hmms ja je hebt gelijk, maar Rostra klinkt beter.
jammer dat ik uur 2 en 3 niet kan horentwitter:roos3fm twitterde op donderdag 09-05-2013 om 22:06:25Met hoeveel E’s is WEEKEND ook alweer?! RT @ekstraweekend: Morgen is @roos3fm Iemand Anders tijdens Ekstra Weekend. Want: FREEWHEEL FRIDAY!! reageer retweet
Idd, goede instellingquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
Ik probeer nog iets met m'n stellingen voor m'n synthese, maar daarmee ga ik ook niet te lang doorklooien. Morgen weer een dag
Ik kán het welquote:
Darten was op TV, iPadje erbij voor FOK!, en dan vermaak ik me best hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
Goedenavond
Wat doen jullie allemaal op de bankik verveel me dan al heel snel
![]()
Op TV is geen zak over het algemeen, internetten op m'n telefoon ben ik ook vrij snel op uitgekeken, muziek luisteren doe ik liever achter m'n PC (monitorspeakers)....
Ik heb m'n vrije dag nuttig besteedVerven, planten verpot, opgeruimd, nieuwe cover afgemaakt
Hmmm ja ik kan dat niet echt (meer)quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Darten was op TV, iPadje erbij voor FOK!, en dan vermaak ik me best hoor
Politie bellen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
hmmm er rennen hier net twee Noord-Afrikaanse mannen opeens keihard weg en zeggen tegen elkaar: kom kom kom, snel weg, snel weg!
Noem me een racist, maar ik vertrouw dat nooit
Ligt er maar net aan hoeveel SC's/topics je volgt. Ik zou me er prima mee vermaken, mede door ABO SC maar ook tv-programma's.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hmmm ja ik kan dat niet echt (meer)vroeger wel, weet niet wat er is gebeurd
Met m'n gitaar erbij lukt het nog wel trouwens
Morgen weer verven, andere balkon... Daarna is het klaar en kan ik m'n balkon gaan opfleuren met planten, een BBQ, een mooie lamp en vlonders
Ja kan ja, gaan ze rondjes rijden hier in de wijkquote:
M'n balkon is wit (de stenen van binnen, is inpandig balkonquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel SC's/topics je volgt. Ik zou me er prima mee vermaken, mede door ABO SC maar ook tv-programma's.
Nice, welke kleur? Hartenrood?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
Goedenavond
Wat doen jullie allemaal op de bankik verveel me dan al heel snel
![]()
Op TV is geen zak over het algemeen, internetten op m'n telefoon ben ik ook vrij snel op uitgekeken, muziek luisteren doe ik liever achter m'n PC (monitorspeakers)....
Ik heb m'n vrije dag nuttig besteedVerven, planten verpot, opgeruimd, nieuwe cover afgemaakt
Da's waar, huishoudelijke dingen doe ik ook vaak lekker tussendoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Tv, tablet, wasje draaien, chatten, Fok!en, proberen een tot rtf-geconverteerd bestand in Word te proppen. Ik vermaak me wel
Slaap lekkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar, huishoudelijke dingen doe ik ook vaak lekker tussendoor
Ik ga weer slapen, morgen weer een verfdag en daarna echt grondig schoonmaken op m'n balkon voor de vlonders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |