Ga het morgen denk ik wel kopen bij de Albert Heijn. Ben benieuwd of euroshopper genoeg is of dat ik het huismerk moet overwegen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben een slangenexpert door het kijken van Snakes on a Plane![]()
Dat Olijfolie zo veelzijdig was
Omg echt geniaal ditquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:08 schreef Rodawa het volgende:
Wel wat abrupt afgeremd, maar verder een 9/10 landing
In de slokdarm van Obamaquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:09 schreef Karina het volgende:
Er zit er vast nog eentje stiekem verborgen.
Die ananconda moet ergens zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:09 schreef Karina het volgende:
Er zit er vast nog eentje stiekem verborgen.
In films zonder happy end zou dat wel gebeuren ja, maar je proeft aan de hele sfeer dat iedereen met een tevreden gevoel uit het vliegtuig stapt en kan genieten van een welverdiende vakantie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omg echt geniaal ditBAM SLANG in zijn nek.
Alsof hij wist wat er ging gebeuren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
Gelukkig het jongetje kon heel goed tekenen!
Hij was de reden dat de slangen aan de crack zaten hequote:Op donderdag 9 mei 2013 01:11 schreef Karina het volgende:
Wat een mazzel dat hij een kevlar vest aan had
je bent zelf toenquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat er toen al zulke technicologie bestond
Je kan wel zien dat de acteurs zijn gecast aan de hand van een profielschets.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Louis van Gaal vond het ook goed. Dit was dan ook een film die HIJ heeft geselecteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |