Ik doe een crossover van jouw en mijn theorie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit inmiddels in mijn team? Ik heb er wel kijk op.
Ja wat een kutfilm was datquote:
Denk alleen Madame_Paon dat kanquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet iemand zijn arm niet uitzuigen met olijfolie en al?
Met Madame_Paon hadden ze die boot niet nodig. Zij had dat trapgat met haar massa alleen gedicht.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Madame_Paon hadden ze die boot niet nodig. Zij had dat trapgat met haar massa alleen gedicht.
Ze had ook genoeg opslagplaats voor al het gifquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Madame_Paon hadden ze die boot niet nodig. Zij had dat trapgat met haar massa alleen gedicht.
Als Madame_Paon daar gegooid was hadden die slangen een reis lang voedsel gehad en konden ze veilig langen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze had ook genoeg opslagplaats voor al het gif
Slangen on crack zijn rare beesten hoor, die wringen zich in allerlei bochten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Madame_Paon daar gegooid was hadden die slangen een reis lang voedsel gehad en konden ze veilig langen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |