Ik blijf het op religieus oogpunt zoeken. Een vliegtuig alleen staat al symbool voor menselijk over moet. Ik zat er enkel wel naast dat Obama god was. Hij begint zich langzamerhand toch meer als de held te ontwikkelen. Wellicht moet hij zich bewijzen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de hele film een droom blijkt te zijn en de slangen symboliseren het vluchtige bestaan.
Gaat naar PSV hopelijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
http://nos.nl/video/504724-maher-en-de-lessen-van-het-plein.html
Ik wil zo graag een hekel hebben aan Co de Cobra. maar als je eenmaal met hem aan tafel zit is het best een aardige slangquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Co de Cobra is een integer acteur, hij acteert een agressieve slang omdat dat in het script staat beschreven. Buiten de set is het zo'n kerel.
Obama werkt zich door het vagevuur langzamerhand omhoog naar de hoogste hemelse sferen in het paradijs.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf het op religieus oogpunt zoeken. Een vliegtuig alleen staat al symbool voor menselijk over moet. Ik zat er enkel wel naast dat Obama god was. Hij begint zich langzamerhand toch meer als de held te ontwikkelen. Wellicht moet hij zich bewijzen?
Of de baby van de heldin is inderdaad Jezus, en deze ramp is opgezet door de Duivel hemzelf.
Elke zaterdag doen we een paar shotjes, hij drinkt je zo onder de tafel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik wil zo graag een hekel hebben aan Co de Cobra. maar als je eenmaal met hem aan tafel zit is het best een aardige slang
Wellicht staat elke slang wel symbool voor een aparte zonde? Er zijn er nu al 2 opgeheven door de op offerings gezindheid van de sterwardess en de hulp aan het kind van de moeder...quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Obama werkt zich door het vagevuur langzamerhand omhoog naar de hoogste hemelse sferen in het paradijs.
Er bestaat geen onzelfzuchtige daad tegenover trots, dus dit gaat lastig worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht staat elke slang wel symbool voor een aparte zonde? Er zijn er nu al 2 opgeheven door de op offerings gezindheid van de sterwardess en de hulp aan het kind van de moeder...
En hoeveel slangen hebben we zien sterven. Ja 2!
Deze tweede daad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht staat elke slang wel symbool voor een aparte zonde? Er zijn er nu al 2 opgeheven door de op offerings gezindheid van de sterwardess en de hulp aan het kind van de moeder...
En hoeveel slangen hebben we zien sterven. Ja 2!
als er een slang in je bek spuit wel jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar even terugkerende op
[..]
Deze tweede daad.
Dus als ik olijfolie drink ben ik immuun voor gif?
Daarom is het belangrijk dat Obama de leiding blijf houden, en iedereen met beide benen aan de grond houd. De getuige is duidelijk iemand welke intoom gehouden moeten worden. Maar nu hij er niet meer is...quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er bestaat geen onzelfzuchtige daad tegenover trots, dus dit gaat lastig worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |