easyjet gaat er alles aan doen om daar onderuit te komenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:24 schreef Rodawa het volgende:
Een minimale vergoeding van de vliegmaatschappij lijkt me toch wel op zijn plaats.
Ik zie nog wel gebeuren dat de telefoonlijn eigenlijk een slang blijkt te zijn. Dan sta je voor paalquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
Nu maar hopen dat de lijn niet doodvalt dat zou wel balen zijn.
Maar een rechtzaak zou easyjet ook een slechte naam geven. Je kunt dit maar beter zo snel mogelijk oplossen. Wellicht door de gedupeerden een waardebon aan te bieden om mee te winkelen in het winkeltje van het vliegveld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
easyjet gaat er alles aan doen om daar onderuit te komen
En dan hapt je telefoon ZO je oor eraf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie nog wel gebeuren dat de telefoonlijn eigenlijk een slang blijkt te zijn. Dan sta je voor paal
Dan doe je heel je verhaal blijk je geen verbinding te hebben.
twee tickets ponypark slagharen lijkt me voldoendequote:Op donderdag 9 mei 2013 00:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar een rechtzaak zou easyjet ook een slechte naam geven. Je kunt dit maar beter zo snel mogelijk oplossen. Wellicht door de gedupeerden een waardebon aan te bieden om mee te winkelen in het winkeltje van het vliegveld.
of de slangen weten wat je van plan bent, net als in ww2 toen de Amerikanen wisten dat je Jappers gingen aanvallen op Midwayquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie nog wel gebeuren dat de telefoonlijn eigenlijk een slang blijkt te zijn. Dan sta je voor paal
Dan doe je heel je verhaal blijk je geen verbinding te hebben.
Enkel als het een telefoon on crack is, maar waarschijnlijk schaam je je op zo'n moment dusdanig dat het geeneens zo erg is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan hapt je telefoon ZO je oor eraf.
Dat zou wel een anticlimax zijn hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat de hele film een droom blijkt te zijn en de slangen symboliseren het vluchtige bestaan.
Co de Cobra is een integer acteur, hij acteert een agressieve slang omdat dat in het script staat beschreven. Buiten de set is het zo'n kerel.quote:
Geen dank.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef Elan het volgende:
Dat deze film zo hoogstaand is geworden is maar aan één iemand te danken.
Louis van Gaalquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:28 schreef Elan het volgende:
Dat deze film zo hoogstaand is geworden is maar aan één iemand te danken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |