Vooruit dan maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:01 schreef Doublepain het volgende:
Topic mag ook wel een reeks krijgen, die rechten heb ik helaas niet
Nee, een dikke (blanke) man die aan een touw hingquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is er al een neger dood? Die zijn toch altijd het eerst aan de beurt in die films?
had het begin gemist. Stom he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, een dikke man die aan een touw hing
hoe durf jequote:
Daarvoor zijn we hier, mensen op de hoogte houden, net als Johannes die tussendoor ging douchenquote:
Ik ben je dankbaar voor het topic! Anders had ik deze geweldige film gemist.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarvoor zijn we hier, mensen op de hoogte houden, net als Johannes die tussendoor ging douchen
en niet geweten dat johannes persoonlijk hygiene heeftquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar voor het topic! Anders had ik deze geweldige film gemist.
Als je in #TEAMJOHANNES zat dan zou je het kunnen wetenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en niet geweten dat johannes persoonlijk hygiene heeft
Ik heb nergens gezegd dat ik mij met water heb gewassenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en niet geweten dat johannes persoonlijk hygiene heeft
Alleen de edele delen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik mij met water heb gewassen
pics of de katten- of hoerenwas heeft nooit plaatsgevondenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik mij met water heb gewassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |