Als je een Ekans tegen komt wordt je pokemon statisch iedereen weet datquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus slangen zijn giftig, agressief en ook dusdanig statisch dat ze alle elektronische apparaten laten kortsluiten. Wel ziek dit trouwens
tot hoe lang duurt de film? Gelukkig ben ik Morgan Free manquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:07 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik ben zo bang van die slangen, ik denk dat ik bij brad pitt
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tot hoe lang duurt de film? Gelukkig ben ik Morgan Free man
Eet zo het vliegtuig op, pats boem koekoek SOWquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kunnen in sommige films wel 50 meter lang worden.
kinderen overleven meestalquote:
ik krijg geen eten omdat mn cock pitquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eet zo het vliegtuig op, pats boem koekoek SOW
dan kan je wel Samuel L Jackson hebben, maar hap slik wegquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eet zo het vliegtuig op, pats boem koekoek SOW
beste filmscene ever!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dan kan je wel Samuel L Jackson hebben, maar hap slik weg
Het zal je maar gebeuren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dan kan je wel Samuel L Jackson hebben, maar hap slik weg
goed doorbakkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Had de magnetron nou een 'snake' stand?
De ontwikkelingen in deze film hebben Obama overtuigd dat hij de illuminati toch serieus moet nemen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Je kunt natuurlijk ook niet schieten in zo'n vliegtuig gezien het drukverschil, en vuur lijkt mij ook weinig verstandig...
Maar ja, het is een zaak van god hé. Al lijkt Obama mij toch meer het type redden engel en niet van strijdvaardig god.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |