Uiteraardquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's goed heur.. Die andere iig afgesloten, godskolere, trauma opgelopenHALP!!!
Oh op je vraag nog trouwens: "JA!!!" Mag ik zelf kiezen? :$
Een van m'n plafondspotjes is kapot waardoor ik half in het donker zit en ik moet douchen en naar bed, maar wil best een minuutje met je sekscammen hoor.quote:
Bier, rode wijn, Martini, Licor, Jagermeister en nog 9583737475947373 andere dingen..quote:
Volgende keer, dan een cyberorgie met jou, Panz, CY, mij en evt nog wat anderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Een van m'n plafondspotjes is kapot waardoor ik half in het donker zit en ik moet douchen en naar bed, maar wil best een minuutje met je sekscammen hoor.
Night, night!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier met sekscammen![]()
Kom jij zooooo snel?!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Een van m'n plafondspotjes is kapot waardoor ik half in het donker zit en ik moet douchen en naar bed, maar wil best een minuutje met je sekscammen hoor.
Ja hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bier, rode wijn, Martini, Licor, Jagermeister en nog 9583737475947373 andere dingen..
Maar ik zeg Martini, drink je dan mee?
Hier ben ik veel te braaf voorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgende keer, dan een cyberorgie met jou, Panz, CY, mij en evt nog wat anderen
http://vocaroo.com/i/s1QvGLKJbtXHquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier met sekscammen![]()
Afhaker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
zeg Martini, drink je dan mee?
[..]
Nee maar jullie wel als ik op cam ga.quote:
Oh dear lord.quote:
Ik geloof er geen zak van, je doet je slechts puriteins voor.. In werkelijkheid ben je viezer dan vies (en mij :$ )quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Hier ben ik veel te braaf voor
Let's try. Eer ik kom zijn we 45m stoten verder hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Afhaker.
[..]
Nee maar jullie wel als ik op cam ga.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vlucht weg, voordat ik verstrikt raak in de seksuele perversiteiten van deze SC.
Kusje voor Dqod
. Nighty night!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vlucht weg, voordat ik verstrikt raak in de seksuele perversiteiten van deze SC.
Kusje voor Dqod
Ja, nu durf ik dus niet meer.. Ga mezelf wel bekijkenquote:
Stoten tegen m'n cam of wat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Let's try. Eer ik kom zijn we 45m stoten verder hoor.
> wowquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
> wowquote:
Was ik ook al aan het doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik dus niet meer.. Ga mezelf wel bekijken
Martini, bitchaz.. Fucking Martiniquote:
Eng eh? :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Was ik ook al aan het doen.
Je klinkt heel anders dan ik verwachtte, overigens.
Dat vond ik van jou ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Was ik ook al aan het doen.
Je klinkt heel anders dan ik verwachtte, overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |