Fijn dat je eens lief voor me bent, wij krijgen iets moois tussen ons.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Don't you worry your pretty little head about that, princess.
Wees blij dat ik niet op de verkeerde tijd bij het vliegveld stond, boos was geworden en je nooit meer aan zou kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, met je flightmap.
Typische Turkenstreken dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:18 schreef Ambipur het volgende:
Voordat ik ga slapen kijjk ik afwisselend nr Fas en Krio en breng ik mijzelf tot hogere sferenDrm die opgeslagen.
Ik geloof je ook nog.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:18 schreef Ambipur het volgende:
Voordat ik ga slapen kijjk ik afwisselend nr Fas en Krio en breng ik mijzelf tot hogere sferenDrm die opgeslagen.
dat snap ik dan weer wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:18 schreef Ambipur het volgende:
Zie je dmquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben alleen mannen mij pikante foto's gestuurd, dus daar heb je zo weinig aan denk ik
Doe ik ook ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:18 schreef Ambipur het volgende:
Ik ben er niet van overtuigd dat je dat niet was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet op de verkeerde tijd bij het vliegveld stond, boos was geworden en je nooit meer aan zou kijken.
Chest reeds geschoren?quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben er niet van overtuigd dat je dat niet was.
Echt ehquote:
Grappig, m'n vrienden hadden het over een jongen in pak met een gedicht en een Gronings accent die langs de gates zworf zwierf zwerfde liep.quote:
Dat was 2NutZ.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Grappig, m'n vrienden hadden het over een jongen in pak met een gedicht en een Gronings accent die langs de gates zworf zwierf zwerfde liep.
Durf je niet.quote:
quote:
Nee, ben brood met pindakaas aan het eten.quote:
Laatst toen CY en aight er waren dacht ik dat ze al weg waren en toen ging ik dus ook gelijk weer weg en toen dus niks.quote:
Destijds heb ik Aight ook niet gezien nee.. Mietje dat t isquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ben brood met pindakaas aan het eten.
[..]
Laatst toen CY en aight er waren dacht ik dat ze al weg waren en toen ging ik dus ook gelijk weer weg en toen dus niks.Al geloof ik niet dat aight op cam zou gaan, maar goed.
Aight ging ook niet op camquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ben brood met pindakaas aan het eten.
[..]
Laatst toen CY en aight er waren dacht ik dat ze al weg waren en toen ging ik dus ook gelijk weer weg en toen dus niks.Al geloof ik niet dat aight op cam zou gaan, maar goed.
KAAELBEEESCEE VERDOMMEquote:
Helemaal wild word ik er vanquote:
Zal jou eens meer dan alleen bekijken.quote:
Rawr.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens meer dan alleen bekijken.
Sorry, liet me even meeslepen, kun je het mij nu ook vergeven?quote:
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, liet me even meeslepen, kun je het mij nu ook vergeven?
Dat weet je niet.quote:
Vanbinnen, ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Binnen in je hart, binnen in je ziel?
Wil je met mij mee naar de wc? :$quote:
Gelukkig maar, zou mij anders schaden.quote:
quote:
Nee, OV-wc's, verder nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wc's vies vond? Helemaal in de war nu
Zit in pyjama in bed met geen make up op. Volgende keer weerquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, OV-wc's, verder niet
Maar niemand dus Tc hier?
Zit nu in een hele enge met allemaal vreemde mensen dankzij die stomme rastamopjongen
Heb geen shirt aan, sorry.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, OV-wc's, verder niet
Maar niemand dus Tc hier?
Zit nu in een hele enge met allemaal vreemde mensen dankzij die stomme rastamopjongen
quote:
Da's goed heur.. Die andere iig afgesloten, godskolere, trauma opgelopenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zit in pyjama in bed met geen make up op. Volgende keer weer
Och nee wat errug :$quote:
Kom maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |