Uiteraardquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's goed heur.. Die andere iig afgesloten, godskolere, trauma opgelopenHALP!!!
Oh op je vraag nog trouwens: "JA!!!" Mag ik zelf kiezen? :$
Een van m'n plafondspotjes is kapot waardoor ik half in het donker zit en ik moet douchen en naar bed, maar wil best een minuutje met je sekscammen hoor.quote:
Bier, rode wijn, Martini, Licor, Jagermeister en nog 9583737475947373 andere dingen..quote:
Volgende keer, dan een cyberorgie met jou, Panz, CY, mij en evt nog wat anderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Een van m'n plafondspotjes is kapot waardoor ik half in het donker zit en ik moet douchen en naar bed, maar wil best een minuutje met je sekscammen hoor.
Night, night!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier met sekscammen![]()
Kom jij zooooo snel?!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Een van m'n plafondspotjes is kapot waardoor ik half in het donker zit en ik moet douchen en naar bed, maar wil best een minuutje met je sekscammen hoor.
Ja hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bier, rode wijn, Martini, Licor, Jagermeister en nog 9583737475947373 andere dingen..
Maar ik zeg Martini, drink je dan mee?
Hier ben ik veel te braaf voorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgende keer, dan een cyberorgie met jou, Panz, CY, mij en evt nog wat anderen
http://vocaroo.com/i/s1QvGLKJbtXHquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier met sekscammen![]()
Afhaker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
zeg Martini, drink je dan mee?
[..]
Nee maar jullie wel als ik op cam ga.quote:
Oh dear lord.quote:
Ik geloof er geen zak van, je doet je slechts puriteins voor.. In werkelijkheid ben je viezer dan vies (en mij :$ )quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja hoor
[..]
Hier ben ik veel te braaf voor
Let's try. Eer ik kom zijn we 45m stoten verder hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Afhaker.
[..]
Nee maar jullie wel als ik op cam ga.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vlucht weg, voordat ik verstrikt raak in de seksuele perversiteiten van deze SC.
Kusje voor Dqod
. Nighty night!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef CristinaYang het volgende:
Ik vlucht weg, voordat ik verstrikt raak in de seksuele perversiteiten van deze SC.
Kusje voor Dqod
Ja, nu durf ik dus niet meer.. Ga mezelf wel bekijkenquote:
Stoten tegen m'n cam of wat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Let's try. Eer ik kom zijn we 45m stoten verder hoor.
> wowquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
> wowquote:
Was ik ook al aan het doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik dus niet meer.. Ga mezelf wel bekijken
Martini, bitchaz.. Fucking Martiniquote:
Eng eh? :$quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Was ik ook al aan het doen.
Je klinkt heel anders dan ik verwachtte, overigens.
Dat vond ik van jou ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Was ik ook al aan het doen.
Je klinkt heel anders dan ik verwachtte, overigens.
Best hard, had een zacht verlegen stemmetje verwacht. =$quote:
Je hebt 1 woord gehoord.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben je in real ook zo badass? Want dan moeten wij maar eens samen wat klusjes doen.
http://vocaroo.com/i/s0jswuHcwVzGquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Best hard, had een zacht verlegen stemmetje verwacht. =$
[..]
Je hebt 1 woord gehoord.Als je nou opgenomen had toen ik je per ongeluk belde..
Dat was ik nog zag ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef krioro het volgende:
En welke lutser zit er nu met mij in de TC?
Sorry, your device does not support in-browser audio recording.quote:
latne we daar verandering in brengequote:
leuk geprobeerd lafbekquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sorry, your device does not support in-browser audio recording.
Nu wil ik het wetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sorry, your device does not support in-browser audio recording.
Jammer, want anders had ik je even goed toegesproken.
http://vocaroo.com/i/s1cV9fdb7ssWquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
latne we daar verandering in brenge![]()
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: "Verbeter de wereld..."quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
latne we daar verandering in brenge![]()
Ik geloof het gelijk.quote:
Maar, er is nu nog iemand.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was ik nog zag ik
Stond nog open, dat tabblad :$
Hoor je echt accent dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk.Vergat overigens altijd waar jij vandaan kwam, vandaar dat ik je accent ook al niet verwachtte.
[..]
Maar, er is nu nog iemand.
Hij heeft sowieso een piepstem, enz.quote:
Wat denk je zelf, boerinneke?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoor je echt accent dan?![]()
Oh dat is wel raar dan, ik ben er iig niet meer
Ja ok.. Maar ook de woorden die hij voor me had klaarliggen.. WAT WAREN ZEquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso een piepstem, enz.
Oh, ik hoor het niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, boerinneke? [ afbeelding ]
Ik nu ook niet meer.
http://vocaroo.com/i/s0nJGlMC6lL1quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, boerinneke? [ afbeelding ]
Ik nu ook niet meer.
Zal jou eens lekker diep, rauw.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef Chloroform het volgende:
Puur en onschuldig.![]()
Krio klinkt overigens precies zoals ik had verwacht.Lekkere diepe, rauwe mannenstem met zachte g.
Slaap lekker missy :$quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Slapen, ciao miauw. Fijne avond verder.
Zal jou eens lekker puur, lekker onschuldigquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef Chloroform het volgende:
Puur en onschuldig.![]()
Krio klinkt overigens precies zoals ik had verwacht.Lekkere diepe, rauwe mannenstem met zachte g.
Mijn stem wordt met de dag zwaarder.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ok.. Maar ook de woorden die hij voor me had klaarliggen.. WAT WAREN ZE
Ciao!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Slapen, ciao miauw. Fijne avond verder.
Boerinneke was helemaal niet negatief bedoeld hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0nJGlMC6lL1
Kloothommel
quote:
Met een harde L?quote:
Lekker.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slaap lekker missy :$
[..]
Zal jou eens lekker puur, lekker onschuldig
Blufquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn stem wordt met de dag zwaarder.
Overigens had ik een hele preek voorbereid wat betreft jouw geaardheid. Ik bel je nog wel.
Nou en, fok jou was wel lekker om te zeggen.. Kwam beetje klaar :$quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Boerinneke was helemaal niet negatief bedoeld hoor.
[..]. Ik wil jou ook wel eens horen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |