abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 mei 2013 @ 09:50:54 #126
389577 IkBenDeBaas
Team Vieze
pi_126376873
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 09:41 schreef Bardock01 het volgende:

[..]

Wellicht is het woord "date" niet het goede woord in dien context. Ik doelde enkel op wat die automatischepiloot zei: "Hoe triest is iemand die een vrouw moet betalen om hem gezelschap te houden?" - Equivalente situatie als je een meisje spot in de cafe en je wil een babbeltje slaan? Als jij haar echt zit zitten, maar ze geeft al aan dat ze geen interesse heeft, de meeste onder ons zullen toch proberen om tenminste 1 drankje aan te bieden? Dat houdt jij haar toch ook bij, om met jouw gezelschap te hebben?

Een date met een vrouw die je ontmoette op een datingsite is toch ook hetzelfde? Als je met haar afspreekt, maar verder niks van activiteit (etentje, cinema, picknick,etc.) doe, dan bolt zij het toch af?

Daarom refereerde ik naar het woord "date", misschien in een totaal verkeerde context, maar ik zei dat omdat ik de indruk heb dat automatischepiloot niet weet wat hij zegt.

In een relatie is dat natuurlijk iets anders. Als jij het etenje betaalt, dan weet je wel dat zij later die avond je thuis verder zal verwennen.
Een date met een wildvreemde op een datingsite is dat anders. Jij hebt nooit de garantie dat jij de lakens zult delen. Met een prostituee wel. Dus ja, voor hetzelfde geld ga ik liever naar een prostituee dan een etentje betalen voor een vreemde die pas kende op een datingsite. Maar ja, iedereen houdt er zijn/haar eigen mening op na :)
Mwoah, daarin ben ik dus anders, als ze al aangeeft geen interesse te hebben, voelt het voor mij een soort van afgang er indoor te gaan en der ook nog iets te geven. Het voelt voor mij dan als iets van medelijden, en de kans is alsnog groot dat je nadat drankje een diss krijgt, dan zou ik me ook nog eens gebruikt voelen. Of je moet het inderdaad zo glad spelen, dat je daarna alsnog buit heb. Ik ga persoonlijk dan gewoon voor wederzijds interesse. Maar als ik 100% zou weten dat ik met een drankje zou scoren, zou het ofc wel verleidelijk doen, maar op dat gebied wil dat risico gewoon niet nemen. Bij een hoer weetje idd gewoon 100% dat je kunt neuken, dus dat is dan ook al chiller. Maar ik vind seks ook iets wat je ego een beetje streelt :') :P.

In een relatie verwacht ik al helemaal niet iets te moeten betalen, om dit thuis terug te krijgen ofzo. Seks is gewoon normaal, als je een relatie heb dan heb je seks. Maar in een relatie speelt geld ofc geen rol, en als ik iets wil eten en mijn vriendin heeft ook honger dan betaal ik gewoon. En andersom ook, het hoeft dan ook geen 50/50 te zijn, maar als je alleen maar betaald, zou ik daar heel snel klaar mee zijn, 'ook al betaald ze dat terug in bed', dat vind ik geen relatie ;). Kijk tis anders als je vriendin/vriend krap bij kas zit, dan verwacht ik idd ook niet dat er betaald wordt, en als daar aan gewerkt wordt maakt het ook niet uit dat je alles betaald ofzo, maar ik vind in die situatie niet dat dat terug betaald zou moeten worden met seks.

Overigens vind ik niks mis met diensten/geld voor seks hoor. Absoluut niet, maar in een discotheek heb je die zekerheid niet echt als je een drankje aanbied dat je dan ook seks heb, nadat ze aangaf geen interesse te hebben gehad. Iig denk ik, heb het nooit op die manier gedaan maar als het serieus werkt.. ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door IkBenDeBaas op 12-05-2013 10:13:00 ]
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_126376988
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 08:44 schreef Bardock01 het volgende:

[..]

LOL. Nogmaals, als echt de drang hebt om ontmaagd te worden; omdat jij voelt dat je achterloopt, dan gaat jij toch naar de hoeren en hou jij je mond tegenover je vrienden. Wie zal er achter komen dat je ontmaagd werd door een hoer? Niemand. Als jij het voor jezelf houdt, dan zal niemand er last van hebben.

En we weten langer dan vandaag dat vrouwen het een afknapper vinden als 25 plussers nog maagd zijn, vaak gaat het gepaard dan er iets mis is, dat ze sociaal gestoord zijn, aan autisme lijden, etc. Wat ze vaak vergeten dat er wel (een) degelijke reden(en) achter zit, maar verder kunnen ze niet denken. Ze wil dan liever een man met ervaring, maar vinden het niet oké als die mannen ooit na de hoeren zijn geweest.
Komen ze een man tegen die graag naar de hoeren ging, dan willen die vrouwen ineens liever een maagd. Komen ze een maagd tegen, dan willen ze een man met ervaring, maar die mogen geen hoeren bezocht hebben :') Vicieuze cirkel :')

En overigens ben ik ervan overtuigd dat een man ooit een seks deed tegen betaling. Niet iedereen, maar de meesten wel. Mannen in een relatie of huwelijk gaan af en toe eens naar de hoeren als hun vriendin of vrouwtje niet in de buurt is.

So what? Dus als een man van 25 nooit een echte relatie had (al dan niet van die oppervlakkige, betekenisvolle relaties) en af en toe naar de hoeren gaat om aan zijn trekken te komen, dan zal hij in de toekomst niet normaal met een vrouw kunnen omgaan. Ik moet geen seksuele relaties aangaan om met vrouwen te kunnen omgaan of om gezelschap me te hebben.

Aan jezelf werken, daar ga ik er wel mee akkoord. Word nooit expliciet gezegd, maar ik denk dat een mooie uiterlijke en fysieke aantrekkingskracht belangrijke rollen speelt wil je een vrouw aan de haak slaan.

Tja, waarom ga jij dan naar de hoeren? Gratis chatten ofzo? Neuken in een one night stand met een wildvreemde of een friend with benefit geeft ook niks om je hoor. Die zijn enkel uit op "gratis" seks en je penis/vagina.

Maar ja, leer nou eens dat elk situatie anders. Ik heb de indruk dat jij je argumenten enkel baseert op jouw eigen ervaringen en opvattingen, en dat je zelfs niet de capaciteit hebt om in iemand anders schoenen te kunnen staan. Of heb jij slechte ervaringen gehad met vrouwen die je afwezen?
Ik probeerde juist vanuit de mensen die nog maagd zijn te denken. Die mensen zien dit duidelijk als een probleem. Als ik een probleem heb probeer ik een oplossing te bedenken die zorgt dat je op lange termijn van het probleem afkomt. Een hoer bezoeken is daar niet één van, het bezorgt je alleen nog maar meer problemen. Ik zal je proberen uit te leggen waarom.

Als je een hoer bezoekt gaat het om een snelle vorm van bevrediging. Zoals je zegt, je komt aan je trekken. Zodra je de deur uitloopt is het voorbij. Je hebt er niks van geleerd. Het enige wat je hebt geleerd is dat je kan betalen voor seks. De andere dingen die je eraan over houdt zijn: een nóg lager zelfbeeld en een totaal verdraaid beeld van seks (een condoom omdoen, neuken tot je klaarkomt en dan de deur uit, niet zoenen, geen voorspel, niet vrijen is niet de normale gang van zaken als je seks hebt).

Het probleem bij mensen die op late leeftijd nog maagd zijn zit vaak een stuk dieper dan 'nog nooit seks hebben gehad'. Het heeft vaak te maken met enorme onzekerheid (ook al is dit voor velen moeilijk toe te geven), niet je intenties durven duidelijk te maken aan vrouwen die je aantrekkelijk vind etc.

Naar mijn mening is het beter om deze problemen stap voor stap aan te pakken. Veel met vrouwen praten, veel uitgaan en leren hoe je als een man een connectie opbouwt met een vrouw. Tenzij je je hele leven hoeren wilt neuken.
pi_126377185
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:37 schreef Anyanka het volgende:
Ik vind het geen afknapper in die zin dat ik het onaantrekkelijk vind, maar ik zou er verdomd goed over nadenken of ik seks met hem zou hebben. Ik gun mensen een betekenisvolle eerste keer, dus vermoedelijk zou ik het alleen in relatiecontext doen.
Ok als iemand zegt maagd te zijn wordt een vrouw dus terughoudender..
Werkt in combinatie met aantrekkingskracht niet zo goed....Beter niks zeggen dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door kingtoppie op 12-05-2013 10:22:47 ]
Rustig aan.
  zondag 12 mei 2013 @ 10:15:42 #129
389577 IkBenDeBaas
Team Vieze
pi_126377273
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok als iemand zegt maagd te zijn word een vrouw dus terughoudender..
Werkt in combinatie met aantrekkingskracht niet zo goed....Beter niks zeggen dus.
Klopt, en gewoon snel leren. Tenzij echt in de flow, met eventueel relatiemateriaal ofzo. Al zou ik het dan ook gewoon voor me houden.

Edit: Het is voor een vrouw sowieso veel schattiger om maagd te zijn dan voor een man :')
pi_126377323
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:15 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Klopt, en gewoon snel leren. Tenzij echt in de flow, met eventueel relatiemateriaal ofzo. Al zou ik het dan ook gewoon voor me houden.

Edit: Het is voor een vrouw sowieso veel schattiger om maagd te zijn dan voor een man :')

Dat niet eens zozeer...
Schattig is niet zo opwindend voor een vrouw.. Niet zo daadkrachtig... Levert weinig voor je op zegmaar.
Rustig aan.
  zondag 12 mei 2013 @ 10:20:56 #131
389577 IkBenDeBaas
Team Vieze
pi_126377363
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat niet eens zozeer...
Schattig is niet zo opwindend voor een vrouw.. Niet zo daadkrachtig... Levert weinig voor je op zegmaar.
.t
Daar doelde ik dus ook op, een vrouw die maagd is kan nog als schattig worden gezien, een man die maagd is, is dat eigenlijk niet. Schattig is idd al niet positief m.b.t. vrouwen, maar ik denk dat een man die nog maagd gewoon als raar wordt gezien.

Beetje het zelfde als vrouwen zijn sletten man zijn baas.
pi_126377411
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:20 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

.t
Daar doelde ik dus ook op, een vrouw die maagd is kan nog als schattig worden gezien, een man die maagd is, is dat eigenlijk niet. Schattig is idd al niet positief m.b.t. vrouwen, maar ik denk dat een man die nog maagd gewoon als raar wordt gezien.

Beetje het zelfde als vrouwen zijn sletten man zijn baas.
Hoe zekerder je ervan kunt zijn dat een vrouw jouw kinderen opvoedt, hoe aantrekkelijker ze wordt denk ik.

En hoe meer zaad jij verspreidt hoe succesvoller je bent in de evolutie... Ook aantrekkelijk..

Dusja _O-
Rustig aan.
  zondag 12 mei 2013 @ 10:31:21 #133
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_126377529
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat niet eens zozeer...
Dit inderdaad.. Ik zou het geen turn on vinden als een man nog maagd is. Liefst juist iemand met wat ervaring. Nu val ik ook op mannen die ouder zijn dan ik, dus de kans dat hij dan nog maagd is is ook wel erg klein.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_126377544
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:31 schreef Njosnavelin het volgende:
. Ik zou het geen turn on vinden als een man nog maagd is. Liefst juist iemand met wat ervaring. Nu val ik ook op mannen die ouder zijn dan ik, dus de kans dat hij dan nog maagd is is ook wel erg klein.
Naja hoe merk jij ''ervaring'' op in het versierspel dan?
Dat kun je namelijk faken tot je in bed beland.. En zelfs daar kan je nog een natuurtalent blijken.
Rustig aan.
  zondag 12 mei 2013 @ 10:35:12 #135
389577 IkBenDeBaas
Team Vieze
pi_126377589
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat kun je namelijk faken tot je in bed beland.. En zelfs daar kan je nog een natuurtalent blijken.
Meestal blijft het dan bij eenmalig, terwijl bij goede seks het nog interessant is vaker af te spreken. Niks mis met een beetje scharrelen.
pi_126377633
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:35 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Meestal blijft het dan bij eenmalig, terwijl bij goede seks het nog interessant is vaker af te spreken. Niks mis met een beetje scharrelen.
Gewoon goede seks hebben als maagd.
Rustig aan.
  zondag 12 mei 2013 @ 10:43:22 #137
389577 IkBenDeBaas
Team Vieze
pi_126377737
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gewoon goede seks hebben als maagd.
Mwoah, het kan. Maar wel wat lastiger. Zoals ik al zei vind ik seks niet alleen piemel der in en deruit. Daarbij kijkende de gezonde spanning, onwetendheid. Zal het niet de beste seks van je leven zijn, maar je zou het kunnen bluffen. Helemaal als er alcohol in het spel is, wat bij mij wel het geval was :')² Gok dat je als man zijnde nog gemiddeld kan scoren, weet niet hoe het zit met super snel klaarkomen als maagd . Ik kwam de eerste keer helemaal niet dus :')
  zondag 12 mei 2013 @ 10:46:42 #138
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_126377800
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Persoonlijk zou ik niet zo snel het bed induiken met iemand die ik pas net ken. En als je aan het daten bent kom je er meestal wel snel achter of diegene al (serieuze) relaties heeft gehad enzo.
pi_126377829
quote:
12s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja dat is waar. Persoonlijk zou ik niet zo snel het bed induiken met iemand die ik pas net ken. En als je aan het daten bent kom je er meestal wel snel achter of diegene al (serieuze) relaties heeft gehad enzo.
Joah... Soms wel...

Maar waaraan merk jij dat zegmaar?
Meer aan de communicatie of aan gedrag?
Rustig aan.
pi_126377907
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:31 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dit inderdaad.. Ik zou het geen turn on vinden als een man nog maagd is. Liefst juist iemand met wat ervaring. Nu val ik ook op mannen die ouder zijn dan ik, dus de kans dat hij dan nog maagd is is ook wel erg klein.
Maar iemand met wat ervaring, die het bed deelde met veel vrouwen én de hoeren, vormt toch geen probleem? De kans is dan ook groot dat jij iemand ontmoet die ooit eens naar de hoeren ging.
Yeah
  zondag 12 mei 2013 @ 10:53:39 #141
389577 IkBenDeBaas
Team Vieze
pi_126377934
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:52 schreef Bardock01 het volgende:

[..]

Maar iemand met wat ervaring, die het bed deelde met veel vrouwen én de hoeren, vormt toch geen probleem? De kans is dan ook groot dat jij iemand ontmoet die ooit eens naar de hoeren ging.
Bij de hoeren is ook niet echt ervaring denk ik, of je moet echt steeds een nemen met de gfe. Gok dat het dan geen probleem is, al zou ik het hardop uitspreken. Chicks zijn daar over het algemeen niet zo over gecharmeerd.

Edit: las de 'en' nu pas, in dat geval ben je toch gewoon ervaren? Zou het alleen wederom niet uitspreken tegen je bedpartner.
  zondag 12 mei 2013 @ 10:55:28 #142
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_126377965
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Joah... Soms wel...

Maar waaraan merk jij dat zegmaar?
Meer aan de communicatie of aan gedrag?
Of iemand nog maagd is? Hm ja misschien dat je dat aan het gedrag kunt merken ja, als iemand extreem stuntelig is ofzo. Maar ik ben geen expert op dat gebied :P.
pi_126378002
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Of iemand nog maagd is? Hm ja misschien dat je dat aan het gedrag kunt merken ja, als iemand extreem stuntelig is ofzo. Maar ik ben geen expert op dat gebied :P.
quote:
12s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee of iemand relaties gehad heeft... Of je dat aan het gedrag merkt :)
Rustig aan.
  zondag 12 mei 2013 @ 10:57:20 #144
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_126378012
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:52 schreef Bardock01 het volgende:

[..]

Dat zou ik ook geen turn on vinden nee :P
Maar volgens mij is dat niet iets wat een man zo snel uit zichzelf zou vertellen.
  zondag 12 mei 2013 @ 10:58:12 #145
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_126378036
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Nee of iemand relaties gehad heeft... Of je dat aan het gedrag merkt :)
Nee, maar daar komt tijdens het daten het gesprek wel op. Ik vraag er gewoon naar :D
pi_126378065
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:53 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Bij de hoeren is ook niet echt ervaring denk ik, of je moet echt steeds een nemen met de gfe. Gok dat het dan geen probleem is, al zou ik het hardop uitspreken. Chicks zijn daar over het algemeen niet zo over gecharmeerd.

Edit: las de 'en' nu pas, in dat geval ben je toch gewoon ervaren? Zou het alleen wederom niet uitspreken, tegen je bedpartner.
Daarmee dat ik het vraag. Telkens als ik die vraag stel aan vrouwen in mijn omgeving, krijg ik gewoonweg geen antwoord, of een vage antwoord als: "dat is niet mijn probleem". Vrouwen hebben in het algemeen het moeilijk als een man nog maagd is, dan hebben ze liever iemand met veel ervaring, maar als het ooit eens naar boven komt dat de man in kwestie ooit voor seks betaalde, dan is het wéér niet oké. Vrouwen moeten toch wel echt wel weten wat ze willen.
Genoeg meisjes/vrouwen gezien die een relatie verbraken omwille van "vele ervaring"

Edit: Uiteraard ben je al ervaren, zoals je als zei worden er vrouwen niet echt van gecharmeerd en hebben ze toch wel moeilijk, ookal geven ze het niet toe. Lees onderstaande.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 10:27 schreef Comp_Lex het volgende:
"Als iemand van 25+ nog maagd is, dan vind ik dat wel een afknapper!"

Als je over prostituees begint:

"Nee, nee, nee, dat kan niet! Je moet wachten totdat je een speciaal iemand vindt!"

:') :') :') :') :') keer een miljoen.
Als ik ook in die situatie zou zitten, zou ik dat ook verzwijgen :)

[ Bericht 35% gewijzigd door Bardock01 op 12-05-2013 11:04:43 ]
Yeah
  zondag 12 mei 2013 @ 11:00:42 #147
389577 IkBenDeBaas
Team Vieze
pi_126378100
Goede seks leer je sowieso niet bij de hoeren, dus dat kan je eigenlijk niet echt ervaring noemen.
pi_126378163
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:58 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee, maar daar komt tijdens het daten het gesprek wel op. Ik vraag er gewoon naar :D
Ah :o
En wat doe je met die info? :)
Rustig aan.
pi_126378300
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:00 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Goede seks leer je sowieso niet bij de hoeren, dus dat kan je eigenlijk niet echt ervaring noemen.
Dat is waar. Maar iemand boven de 25 zou er wel moeite hebben, omdat hij de indruk heeft dat er iets mis is of dat hij sociaal niet geaccepteerd zal worden.
Een vriend van mij rond de 23,24 deed het de eerste keer bij een hoer, omdat hij zo onderdruk werd gezet door zijn vrienden en mensen uit zijn omgeving beschouwende hem als niet normaal of contact gestoord, terwijl hij normaal, vlot in omgang was met meisjes, maar het was er nooit van ingekomen om hij naar eigen zeggen nooit een klik kon maken met meisjes.

Ik kan wel ergens wel begrijpen als men het doet om van de maagdelijkheid af te raken, maar je weet niet intimiteit met een vrouw inhoudt.
Yeah
  zondag 12 mei 2013 @ 11:11:56 #150
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_126378324
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ah :o
En wat doe je met die info? :)
Zelfde als wat ik doe met de info over wat voor werk hij doet of welke sport hij doet: een beeld vormen van hem. Geen beeldhouwwerk, gewoon hem leren kennen :P
Maar het is niet zo dat ik iemand die nooit een serieuze relatie heeft gehad of die nog maagd is om die reden zou afwijzen hoor. Als je verliefd bent is dat toch allemaal maar bijzaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')