Hier verder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
Uiteraard zal de leeftijd ook wel meetellen van het betreffende persoon, en het geslacht (volgens mij zijn vrouwen daar kritischer op dan mannen)
Maar stel dat je een heel leuk persoon ontmoet met uitgaan en je vindt hem/haar echt leuk, zou je het dan een afknapper vinden als hij/zij maagd is en waarom?
Luiquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik geef niet zo snel nummer weg... Tenzij ze het zou vragen, of dat zij haar nummer geeft..
Ik neem daar absurd weinig initiatief in.
Je hebt gelijk.. De lust is er wel... Ik ben alleen te lui om er iets mee te doen.
Ik ben enorm...quote:
Gaat er meer om waarom je het doet zegmaar...quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Schijt hebben en gewoon haar nummer vragen dan. Je hebt toch niks te verliezen. Want je kent elkaar immers niet.
Lijkt me een positieve ontwikkeling!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben enorm...
Alles wat energie kost ontwijk ik een beetje.. Maar ik ben ook onder behandeling voor depressiviteit dus dat hangt samen met een gebrek aan levenslust..
Vorig jaar een tijdje goede periode gehad, toen ook met firefly uitgeweest bijvoorbeeld, was best een goede avond... Grappig genoeg met een meisje van toen weer aan het praten via whatsapp.
Ik denk dat je er teveel over nadenkt ;-)quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat er meer om waarom je het doet zegmaar...
Maar allicht heb ik bindingsangst en ben ik bang dat als ik vaker afspreek met iemand dat het gelijk een relatie wordt etc terwijl ik gewoon lekker af wil spreken af en toe en eventueel wat wil flikvlooien erbij
Ben bang dat ik iemand kwets omdat iemand andere verwachtingen krijgt als mij... En om kenbaar te maken dat je alleen seks wilt oid is ook weer zo een killer.. Want dat klopt ook weer niet helemaal.
Geloof me, een relatie wordt het echt niet zomaar. Daar gaat in de meeste gevallen een heel 'proces' aan vooraf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat er meer om waarom je het doet zegmaar...
Maar allicht heb ik bindingsangst en ben ik bang dat als ik vaker afspreek met iemand dat het gelijk een relatie wordt etc terwijl ik gewoon lekker af wil spreken af en toe en eventueel wat wil flikvlooien erbij
Ben bang dat ik iemand kwets omdat iemand andere verwachtingen krijgt als mij... En om kenbaar te maken dat je alleen seks wilt oid is ook weer zo een killer.. Want dat klopt ook weer niet helemaal.
Drankje doen... Beetje iets doen wat er toevallig dan speelt oid... Dat soort dingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geloof me, een relatie wordt het echt niet zomaar. Daar gaat in de meeste gevallen een heel 'proces' aan vooraf.
En als je afspreekt met een vrouw, wat wil je dan doen?
Gewoon daten dus. Zonder verwachtingen. Eigen tempo. Kun je gewoon aangeven hoor. Niks moet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Drankje doen... Beetje iets doen wat er toevallig dan speelt oid... Dat soort dingen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gewoon daten dus. Zonder verwachtingen. Eigen tempo. Kun je gewoon aangeven hoor. Niks moet.
Stiekem hou je wel van mequote:
Zij heeft wel iets te verliezen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Schijt hebben en gewoon haar nummer vragen dan. Je hebt toch niks te verliezen. Want je kent elkaar immers niet.
Wat dan ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:08 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Zij heeft wel iets te verliezen!
Dat is wel een heel groot verschil hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Denk dat een vrouw liever een maagd heeft dan een hoerenloper, toch?
dat zegt ze ja, maar ze doen heel wat andersquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Denk dat een vrouw liever een maagd heeft dan een hoerenloper, toch?
Denk dat de meeste mannen niet zullen zeggen dat ze hoerenloper zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 05:55 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
dat zegt ze ja, maar ze doen heel wat anders
Ik heb het over mannen die met veel vrouwen naar bed gaan en dus veel ervaring hebben. Vrouwen weten dat meestal wel en vinden het best aantrekkelijk. Is niks mis mee, maar wees er dan ten minste eerlijk overquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:38 schreef jaha het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mannen niet zullen zeggen dat ze hoerenloper zijn.
Jawel want dan weet ik zeker dat ik ga winnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:24 schreef Automatischepiloot het volgende:
Tuurlijk is het minder aantrekkelijk om met een maagd sex te hebben. Als je een lekker potje wilt tennissen ga je toch liever ook niet met iemand die het voor de eerste keer doet?
Als je echt om iemand geeft en hem als meer ziet dan een scharrel kan je natuurlijk de tijd en het geduld nemen om met hem/haar samen de eerste keer te ervaren. Maar als je puur voor de sex gaat, bijvoorbeeld bij een one-night stand is het niet aantrekkelijk om te vertellen dat je maagd bent.
Ze gebruikten je voor de seksquote:Op donderdag 9 mei 2013 04:03 schreef EricOscuro het volgende:
Toen ik jonger was niet... of laat me het zo zeggen, toen ik jong genoeg was om het met een maagd te doen.
En vast zijn er ook nu nog wel een paar 27 + jarige maagden te vinden... voor mij als veertiger.
Maar die zijn te zeldzaam of te religieus of te (voor mij en de meeste mannen) te onaantrekkelijk.
Toch heb ik in mijn jongere jaren behoorlijk wat maagden gehad en ook ontmaagd. Wat dat betreft ben ik altijd geduldig geweest en buiten dat ook heel voorzichtig. Kortom een vertrouw wekkend persoon.
Nu ben ik zeker geen heilige en heb ook mijn idiote momenten in een relatie gehad, waardoor ik een relatie verbrak door mijn grillen...
Maar met de maagden was ik altijd wel voorzichtig... lichamelijk en geestelijk.
Waarom ik zovele maagden heb mogen ontmaagden? Geen idee.. maar achteraf heb ik toch het idee gehad dat er misschien enkele van mijn ex-maagden toch iets hebben doorgegeven van... "als je de tijd wilt hebben om seks te hebben en niet gepusht wilt worden... kun je het bij Eric proberen."
Geen idee of dit klopt, maar in retroperspectief kenden destijds wel heel van deze meiden/ vrouwen elkaar. En nee, voor mij is het nooit een afknapper geweest als iemand nog maagd was.
Hooguit was het een afknapper dat zo'n relatie zich emotioneel niet ontwikkelde.
Iets van 16 meiden/ vrouwen ontmaagd, maar misschien net een kwart van hun die langer dan 4 maanden bij mij bleef.
Dit dus... Maar op mijn leeftijd en met mijn 'doelgroep' hoef ik me daar normaal gesproken gelukkig geen zorgen over te maken ;-)quote:
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:01 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dit dus... Maar op mijn leeftijd en met mijn 'doelgroep' hoef ik me daar normaal gesproken gelukkig geen zorgen over te maken ;-)
Geen idee, vind het niet erg als iemand maagd is, maar ik zou er niks mee willen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd vind je dat al eigenlijk?
Wat voor soort ''types'' van 24 en ouder zijn dat dan, waar jij niet op valt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Geen idee, vind het niet erg als iemand maagd is, maar ik zou er niks mee willen.
Maar ik ben dan ook 24 en de types die op die leeftijd en ouder nog maagd zijn, val ik toch niet op.
nou persoonlijk vind ik als je rond die leeftijd ben het wel ver gaat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:31 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Wat voor soort ''types'' van 24 en ouder zijn dat dan, waar jij niet op valt?
Het is grappig om te lezen dat jij al een stereotype vooroordeel klaar hebt liggen. 2 van mijn beste vrienden en ik zelf zijn alle 3 laatbloeiers en zijn pas ontmaagd rond 25, al ben ik zelf dan nog maagd. Wij alle 3 zijn rond 18 - 19 op ons zelf gaan wonen en ook leven wij gezond, we gaan uit, hebben lol in ons leven, werken, sporten en ga zo maar door.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:25 schreef titta1992 het volgende:
[..]
nou persoonlijk vind ik als je rond die leeftijd ben het wel ver gaat.
Vaak zijm het nerd die nog bij mama blijven wonen tot hun mama hun huis nalaat.. En op 30 ste uiterlijk hebben van 55 incl. bierbuik en kaal worden.
Tamelijk ongezond? Volgens welke definitie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:31 schreef 1-0-8 het volgende:
Op je 25ste nog maagd zijn is tamelijk ongezond.
Deze reactie had ik al verwacht. Type is misschien niet helemaal het goede woord.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:31 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Wat voor soort ''types'' van 24 en ouder zijn dat dan, waar jij niet op valt?
Dat kan zo zijn. De grootste afknapper voor meiden is niet zelfverzekerd zijn. Als ik het op mij zelf zou moeten betrekken dan zie ik er gemiddeld uit, ben sociaal en ben redelijk zelfverzekerd. Het probleem ligt alleen dieper dan dat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Deze reactie had ik al verwacht. Type is misschien niet helemaal het goede woord.
Maar als een kerel van 24 of ouder nog maagd is, is dat meestal niet een zelfverzekerd, sociaal, goed uitziend persoon.
Dat klopt. Daar maak ik mij ook geen zorgen over.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:10 schreef Rasmussen het volgende:
Luxuria heeft gelijk, maar vrouwen die het een afknapper vinden gaan toch nooit met zo'n type jongen naar bed dus je zorgen maken dat je een afknapper bent is volslagen onnodig/contraproductief
gewoon een of ander stiller/niet zo knap/verlegen meisje zoeken op een date-site/of in een of andere sociale context die níet de kroeg heet
Wat een onzin. Als er een meisje die voldoet aan alle uiterlijke kenmerken die jij aantrekkelijk vindt naakt op jouw bed ligt en seks met je wilt zou jij haar gewoon neuken. Zoniet dan mag je je ballen persoonlijk bij mij komen inleveren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:51 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar maak ik mij ook geen zorgen over.
Het aanbod van meiden is er en ligt er nog steeds dus dat is niet het probleem. Ik wil alleen geen ONS of 'friends with benefits'. Dat kan ik ronduit gewoon niet. Als ik niks voor een meisje voel dan gebeurt er ook gewoon niets.
He ik zeg niet dat er ook gewoon ander soort mensen zijn maar de mannen die hier in de buurt wonen en nog maagd zijn snap ik het van zijn rond de 30/40 wonen nog bij hun moeder en vinden sleutelen an auto's geweldig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Het is grappig om te lezen dat jij al een stereotype vooroordeel klaar hebt liggen. 2 van mijn beste vrienden en ik zelf zijn alle 3 laatbloeiers en zijn pas ontmaagd rond 25, al ben ik zelf dan nog maagd. Wij alle 3 zijn rond 18 - 19 op ons zelf gaan wonen en ook leven wij gezond, we gaan uit, hebben lol in ons leven, werken, sporten en ga zo maar door.
Wij behoren tot de voorzichtige en wat minder "losse" mensen zoals jij. Wellicht de serieus types die liever een enkele in hun leven wil hebben dan eerst als een konijn rond neuken. Het is jammer dat dit al gelijk afgestempeld wordt op de manier hoe jij het omschrijft.
Maar gelukkig vallen wij ook niet op meiden zoals jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |