Jahoor, dan is er meteen 'iets mis'?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
Mwah, ik zou het wel schattig vinden, maar een meisje dat op haar 20e nog maagd is... alledaags is het niet. Vaak is er dan 'iets' mee.
"Vaak". Ga maar eens na hoe dat zit in jouw omgeving, de maagdelijke meisjes die ik ken zijn nu niet bepaald de meest zelfverzekerde of aantrekkelijke personen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:28 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Jahoor, dan is er meteen 'iets mis'?
In de veronderstelling dat iemand je wel leuk lijkt, je weinig geklungel merkt, hij gewoon sociaal vaardig is.. Zelfverzekerd overkomt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
Bij meisjes werkt dat anders denk ik, kan me heel goed voorstellen dat meisjes het gewoon ronduit onaantrekkelijk vinden. Schattig, maar onaantrekkelijk.Geklungel, sociaal onvaardig of onzeker, etc. Ik denk dat dat de gedachte is die veel vrouwen er (onbewust) aan hangen.
Wat een onzin dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
Mwah, ik zou het wel schattig vinden, maar een meisje dat op haar 20e nog maagd is... alledaags is het niet. Vaak is er dan 'iets' mee. En waarschijnlijk zou ik datgene op zijn beurt onaantrekkelijk vinden.
Maar goed, als het voor de rest wel leuk is, dan kan het geen kwaad om haar gewoon te grazen te nemen.Voorzichtig beginnen dan.
Bij meisjes werkt dat anders denk ik, kan me heel goed voorstellen dat meisjes het gewoon ronduit onaantrekkelijk vinden. Schattig, maar onaantrekkelijk.Geklungel, sociaal onvaardig of onzeker, etc. Ik denk dat dat de gedachte is die veel vrouwen er (onbewust) aan hangen.
Ga je nu white lies over je status vertellen, TS?
Dat gedoe, "de speciale"quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin dit.
Je hebt ook meisjes die maagd blijven omdat ze die ene speciale nog niet zijn tegengekomen en hun benen niet wijd doen voor de eerste de beste player met smooth praatjes..
Ja, dat zou ik absoluut een afknapper vinden. Seks is leuk, lekker, en ik zou me serieus afvragen wat er aan de hand is met die persoon dat die zich er tot dan toe van onthouden heeft. Bovendien heb ik helemaal geen zin om iemand nog alles te moeten leren in bed. Ik snap helemaal niets van kerels die op maagdjes vallen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
Uiteraard zal de leeftijd ook wel meetellen van het betreffende persoon, en het geslacht (volgens mij zijn vrouwen daar kritischer op dan mannen)
Maar stel dat je een heel leuk persoon ontmoet met uitgaan en je vindt hem/haar echt leuk, zou je het dan een afknapper vinden als hij/zij maagd is en waarom?
Voor jou is het niks maar er zijn ook meisjes die wel principes hebben. Ga jij een relatie aan met een meisje waar van je weet dat ze halve buurt geneukt heeft? Of met veel mensen seks gehad heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat gedoe, "de speciale". Seks veel bijzonderder maken dan het daadwerkelijk is.
Ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:28 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Jahoor, dan is er meteen 'iets mis'?
Misschien is er met jou wel iets mis dat je zo krom redeneert.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ja.
Beetje afhankelijk van de leeftijd, maar even uitgaande van >20.
Ja want geilheid en trouw sluiten elkaar uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor jou is het niks maar er zijn ook meisjes die wel principes hebben. Ga jij een relatie aan met een meisje waar van je weet dat ze halve buurt geneukt heeft? Of met veel mensen seks gehad heeft.
Maagd hoeft ook weer niet perse maar het zegt wel iets over de betrouwbaarheid dan ze niet haar lusten achterna loopt en neukt met de eerste de beste.
Persoonlijk wel ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
Uiteraard zal de leeftijd ook wel meetellen van het betreffende persoon, en het geslacht (volgens mij zijn vrouwen daar kritischer op dan mannen)
Maar stel dat je een heel leuk persoon ontmoet met uitgaan en je vindt hem/haar echt leuk, zou je het dan een afknapper vinden als hij/zij maagd is en waarom?
Google jij maar eens op nymfomanie. Vrouwen die altijd maar jeuk hebben zijn verre van goed relatiemateriaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:48 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ja want geilheid en trouw sluiten elkaar uit
Oeloeboeloe redenatie uit moeilijk toegankelijk gebied.
Klinkt gezellig,quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:49 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Persoonlijk wel ja.
Wat ik in verlede met ex heb meegemaakt.
Gaat hij doorgaan met vragen hoe met ander is en hij was ook zo van ik wil ook een ander dan want jij weet hoe het is.
Wat vreemd vind en niet nog x wil meemaken.
Nymfomanie is iets anders dan erg geil zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Google jij maar eens op nymfomanie. Vrouwen die altijd maar jeuk hebben zijn verre van goed relatiemateriaal.
Lijkt op zich de droom van elke man maar het betekent ook dat als jij er niet bent of ze met een andere vent zit te dineren ze ook sneller geil zal worden.
In het vinden van een neukboy/boy?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:54 schreef SeLang het volgende:
Is juist een pre want dat betekent dat ze selectief is.
Ja want een ONS is hetzelfde als een relatie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:54 schreef SeLang het volgende:
Is juist een pre want dat betekent dat ze selectief is.
Ik was 15 wat doet me diploma er toe ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt gezellig,
Wat brutale vragen hoor... Vanaf welke leeftijd heb jij seks gehad en welk middelbare school diploma heb jij?
Absolute nonsens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:57 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Nymfomanie is iets anders dan erg geil zijn.
Je bent gewoon een onzekere jongen. Wees een goeie kerel voor je vrouw. Daar schort het gewoon vaak aan, maar de ego is te kwetsbaar om iets anders te kunnen onderkennen dan dat je een geweldige man bent waar ze nooit meer zonder kan.
Ik merk dat status belangrijker wordt bij de lagere opleidingen zegmaar, en op de lagere niveau's zijn de mensen gemiddeld een stuk eerder ontmaagd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:00 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik was 15 wat doet me diploma er toe ?
Maar vmbo-tl met extra wiskunde en economie. Daarna kok niv. 2
15?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:00 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik was 15 wat doet me diploma er toe ?
Maar vmbo-tl met extra wiskunde en economie. Daarna kok niv. 2
Ervaring telt. Maar voorkeuren ook. Dit is wederom je kwetsbare ego die spreekt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Absolute nonsens.
Ik prefereer kwaliteit gewoon voor kwantiteit.
Al die neukertjes en vluchtige contacten maken je echt geen betere bedpartner. No way.
Daarnaast tamelijk verwerpelijk vanuit moralistisch oogpunt maar dat is niet relevant moet ieder voor zich maar bepalen.
Naja of vroeg is kweenie maar diegene was ook maagd en zelfde leeftijd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik merk dat status belangrijker wordt bij de lagere opleidingen zegmaar, en op de lagere niveau's zijn de mensen gemiddeld een stuk eerder ontmaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |