Naja voorspel:quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Misschien niet het goede topicik vroeg me gewoon af wat jij onder standaard seks verstaat (en wat niet)
Ik wil best met je daten dan doe jij gewoon alsof je nog maagd bent hihiquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:53 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hahah nou zullen we dat doen ?
Als hij ontmaagd wil worden kab hij beter bij ander zijnben niet zo van standaard sex
Dat is allemaal standaard hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Naja voorspel:
Strelen zoenen pijpen rukken.
Hij bij mij beffeb vingeren.
Sex :
Neuken
Maar bedoel meer standjes, rollenspel, speeltjes enz...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wacht dus tot ze oogcontact zoekt met jou en geinteresseerd lijkt? Why. Blijf je tot die tijd creepy aan de bar staan of rondjes lopen?
Ik treed niet on details.quote:
Nou dan. Gebruik die mond dan ook om te communiceren en wie weet ontstaat er een heel leuk gesprek. Niet denken aan trouwdata, maar gewoon losjes een gesprek voeren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar denk ik helemaal niet over, ik heb in mijn tijd best wel meisjes versierd... Genoeg vrouwen gezoend tussen de 17 en 33 oid.
Whahah dus ik moet slappe lag krijgen??quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wil best met je daten dan doe jij gewoon alsof je nog maagd bent hihi
Dat gaat prima hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nou dan. Gebruik die mond dan ook om te communiceren en wie weet ontstaat er een heel leuk gesprek. Niet denken aan trouwdata, maar gewoon losjes een gesprek voeren.
Ja en je laten swaffelen en net doen of het een zuurstok is. Schoolpakje aan en giechelen als een malle, spannunddddddddd johquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Whahah dus ik moet slappe lag krijgen??
Grote ogen als ik je lul zie en gillen als je vraagt of ik je wil pijpen.
En dood leuk vragen je plast er toch ook uit![]()
Vanuit daar kan een klik ontstaan en dan moet je niet vergeten haar nummer te vragen etc.quote:
we hoeven je meteen niet meer te vragen hoe jouw eerste keer wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:02 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Whahah dus ik moet slappe lag krijgen??
Grote ogen als ik je lul zie en gillen als je vraagt of ik je wil pijpen.
En dood leuk vragen je plast er toch ook uit![]()
Joah klik kan wel ontstaan ja..quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vanuit daar kan een klik ontstaan en dan moet je niet vergeten haar nummer te vragen etc.
Je klinkt een beetje mensenschuw.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah klik kan wel ontstaan ja..
Fijn gesprek... Kan allemaal... Nummertje erbij... Mwah ik heb toch nooit echt zo snel behoefte om echt meer contact met iemand te zoeken als ik iemand pas 30 minuten ken ofzo.
Buiten het schoolpakje om stond je mee te kijken ofzo hahahquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en je laten swaffelen en net doen of het een zuurstok is. Schoolpakje aan en giechelen als een malle, spannunddddddddd joh
Omdat ik niet zo snel de behoefte heb om met een onbekende af te spreken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje mensenschuw.
Ik was er bij, grapjequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Buiten het schoolpakje om stond je mee te kijken ofzo hahah
Met die houding zal ze ook nooit een bekende worden toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo snel de behoefte heb om met een onbekende af te spreken?
wel in je (rol) blijven dan is juist veel leuker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Elan het volgende:
Maar rollenspelen zijn welMits goed uitgevoerd als je moet lachen of je partner gaat er iets mis
Maar je geeft wel je nummer aan haar...why?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joah klik kan wel ontstaan ja..
Fijn gesprek... Kan allemaal... Nummertje erbij... Mwah ik heb toch nooit echt zo snel behoefte om echt meer contact met iemand te zoeken als ik iemand pas 30 minuten ken ofzo.
Ze is niet onbekend als je haar leert kennen, wat op verscheidende manieren kan. Whatsapp, Facebook, Skype en ook in real-lifequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo snel de behoefte heb om met een onbekende af te spreken?
Valt wel mee hoorquote:
Nee totaal niet alleen als ik er op terug kijk was ik en hij ook gewoon heen preuts bezig hahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik was er bij, grapje![]()
Heb je spijt van je eerste keer dan?
Nee ik geef niet zo snel nummer weg... Tenzij ze het zou vragen, of dat zij haar nummer geeft..quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Maar je geeft wel je nummer aan haar...why?
En de behoefte niet hebben? Je vond haar blijkbaar wel aantrekkelijk genoeg om te zoenen. Wie weet zit er ook nog een leuke persoonlijkheid achter
[..]
Ze is niet onbekend als je haar leert kennen, wat op verscheidende manieren kan. Whatsapp, Facebook, Skype en ook in real-life
Lachen tijdens de seks is echt een afknapper voor veel mannen. Als kerel zie je dat toch een beetje als aantasting van je mannelijkheid .quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:08 schreef titta1992 het volgende:
[..]
wel in je (rol) blijven dan is juist veel leuker.
Al is lachen bij sex ook niet verkeerd
Ik ga haar hosselen boy haha dan rollenspel doen ik als internetautist en zij als vmbo-snolquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Elan heeft voyeuristische neigingen en titta1992 is stiekem een exhibitionist
Ik denk dat het meer aan de lengte van jouw geslachtsdeel ligtquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Lachen tijdens de seks is echt een afknapper voor veel mannen. Als kerel zie je dat toch een beetje als aantasting van je mannelijkheid .
Sorryquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
we hoeven je meteen niet meer te vragen hoe jouw eerste keer was
Zal dat het zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer aan de lengte van jouw geslachtsdeel ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |